فرم ارزیابی رایگان
اخذ ویزا تمکن مالی پرتغال

اخذ ویزا تمکن مالی پرتغال

ارائه شده توسط ویزا زون

 کشور پرتغال که یکی از کشورهای محبوب در میان مهاجران در سراسر دنیا می باشد ، شرایطی را برای افرادی که تمکن مالی خوبی دارند ایجاد کرده است تا بتوانند تابعیت این کشور را  دریافت کنند.  این کشور سالیانه تعدادی متقاضیان زیادی را برای اقامت دائم در این کشور می پذیرد و با توجه به امکانات و شرایط فوق العاده ای که برای این مهاجران ایجاد می‌کند ، متقاضیان زیادی به دنبال اخذ تابعیت این کشور از طریق این روش می باشند.

 روش تمکن مالی روشی مناسب برای افرادی که تمکن مالی بسیار خوب و مناسبی دارند میباشند. متقاضیان برای اخذ تابعیت این کشور از طریق این روش موظف به اثبات وضع مالی خود و همچنین اثبات توانایی های پرداخت هزینه‌های زندگی خود و خانواده خود در این کشور می باشند . نکته قابل توجه آن است که ظرفیت این ویزا و این روش بسیار پایین می باشد ، از این رو متقاضیانی که قصد اقدام برای این روش را دارند باید هرچه سریعتر مدارک خود را جمع آوری کرده و اقدام را انجام دهند.

 کشور پرتغال در صورت قبولی افراد برای این روش مهاجرت ابتدا به آنها اقامت ۱ ساله اعطا می کند و سپس پس به آنها اقامت ۲ ساله و یا ۳ ساله می دهد. نکته قابل توجه آن است که متقاضیان در هنگام زندگی خود در کشور پرتغال می‌توانند سرمایه گذاری کنند و منبع درآمدی داشته باشند اما منبع درآمد اصلی خود را باید در ایران نشان دهند.  این امر بدان معناست که متقاضیان موظف به ارائه تمکن مالی خود و همچنین موظف به ارائه مدارکی که نشان دهنده درآمد ماهیانه آنها در کشور ایران می باشد نیز هستند. متقاضیان بعد از اتمام ویزای ۳ ساله خود می‌توانند برای اخذ ویزای ۵ ساله و سپس در صورت کامل بودن مدارک برای اخذ تابعیت کشور پرتغال اقدام کنند.

 یکی دیگر از مزایای مهم این روش آن است که این روش محدودیت سنی ندارد و تمامی افراد که سرمایه ی مورد نظر را دارند می‌توانند برای این روش اقدام کنند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 کشورهای اروپایی دیگری نیز از طریق این روش تابعیت به افراد مختلف اعطا می‌کنند اما پرتقال بر طبق آمار ارائه شده ، متقاضیان بیشتری دارد و آن هم به این دلیل است که این کشورعلاوه بر اجازه سرمایه‌گذاری ، اجازه کار نیز به افراد می‌دهد.

از جمله نکات مثبت و مزیت های این ویزا میتوان به تحصیل رایگان فرزندان و استفاده رایگان از خدمات درمانی اشاره کرد.

 میزان درامدی که کشور پرتغال سالیانه برای فرد اصلی مشخص کرده است ۷۲۰۰  یورو و نصف این مبلغ ۳۶۰۰ یورو برای همسر شخص می باشد و همچنین برای هر فرزند ۲۱۶۰ یورو میباشد.

 موارد دیگری همچون سابقه اقامت و یا زندگی در اروپا ، آگاهی از سیستم حقوقی و اجتماعی موجود در کشور پرتغال ، تسلط بر زبان اصلی و بومی این کشور میتوانند باعث اخذ راحت‌تر این ویزا شوند.

 متقاضی همچنین موظف به ارائه مدرکی دال بر اجاره و رهن و خرید یک خانه برای اقامت در کشور پرتغال می باشد و باید به سفارت اثبات کند که محلی را برای اقامت قبل از ورود خود تعیین کرده و هزینه ی آن را پرداخت کرده است.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764