فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش

ارائه شده توسط ویزا زون

اتریش یکی از پرطرفدار ترین کشورها در میان افراد سراسر دنیا برای مهاجرت میباشد . کشوری در قلب اروپا که با کشورهای آلمان ، جمهوری چک ، ایتالیا و اسلونی هم مرز است .

پول رایج این کشور یورو و زبان رسمی آن نیز آلمانی میباشد.دارای آب و هوایی نسبتا سرد و شامل ٩ استان ميباشد . پایتخنت آن وین است و از شهر های مهم دیگر آن میتوان به شهر های سالزبورگ ، گراتس ، اینسبروک و لینز اشاره کرد.

اتریش در سال ٢٠١٢ رتبه ی ٥ بهترین شهر دانشجویی و در سال ٢٠١٥ رتبه ی ١٤ ثروتمند ترین کشور جهان را کسب نمود.همچنین این کشور چندین بار بار به عنوان بهترین کشور برای زندگی انتخاب شده است.

امنیت بالا ، رفاه بالا ، اقتصاد قوی ، کیفیت بالای آموزش و بهداشت دلیل هایی هستند که سالیانه متقاضیان زیادی به دنبال ادامه ی تحصیل در اين کشور هستند . اتریش شامل دانشگاه  های ممتاز اروپا میباشد که دارای رنک بالای هستند و در حال رقابت با بهترین دانشگاه های کشور های دیگر ميباشند. این کشور شامل قویترین دانشگاه های جهان و مراکز عالی آموزش فنی در رشته های هنر و موسیقی میباشد.

دانشجویان میتوانند مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری را در اين کشور ادامه دهند.دانشجویان دکتری میتوانند به اخذ بورسیه تحصیلی هزینه ای برای تحصیل نپردازند اما دانشجویان دیگر باید شهریه ی خود را پرداخت کند که این شهریه با توجه به دانشگاه ، رشته و یا شهر میتواند متفاوت باشه.

تحصیل در این کشور به هر دو زبان آلمانی و انگلیسی امکان پذیر است اما برای هر دوی آنها نیاز به داشتن مدرک معتبر است. (آیلتس ، تافل) در صورتی که شرایط خوبی داشته باشید می توانید با سطح پایینی از نمره زبان پذیرش بگیرید. در این حالت باید در کشور اتریش دوره زبان بگذرانید و پس از رسیدن به سطح مطلوب وارد دانشگاه شوید.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

دانشگاه ها معمولا برای مقطع کارشناسی آيلتس ٦ ، برای مقطع کارشناسی ارشد آیلتس ٦.٥ و برای مقطع دکتری آیتلس ٧ از دانشجو میخواهند اما نوع مدرک درخواستی توسط هر دانشگاه ممکن است متفاوت باشد . برای مقطع ارشد و  دکتری ، کسانی که به دنبال بورسیه می باشند مدرک زبان آلمانی نیز  مورد نیاز است.

دوره های کارشناسی ، ارشد و دکتری در این کشور به ترتيب ٤ سال،٢ سال و ٤ سال طول ميكشند.

. در حین تحصیل دانشجویان میتوانند کار دانشجویی انجام دهند که بر طبق قوانین برای هر مقطع ساعت کاری فرق میکند و دانشجویان دکتری که از همه بیشتر اجازه ی کار دارند مجاز به انجام 30 ساعت کار در هفته میباشند . بر طبق آمار اعلام شده دانشجویان میتوانند حدود 400 یورو در ماه درآمد داشته باشند اما این مقدار باتوجه به ساعت کاری و شهر میتواند متغیر باشد

پس از فارغ التحصیلی به مدت ١ سال به شما فرصت داده می شود تا در کشور اتریش به جستجوی کار بپردازید. در صورت یافتن کار پس از ٥ سال می توانید اقامت دائم اتریش را کسب کنید

برخی از دانشگاه های برتر اتریش به همراه رنگ جهانی آنها :

University of Vienna (global ranking 154)

TU Wien (global ranking 192)

University of Innsbruck (global ranking 266)

Graz university of technology (global ranking 311)

Johannes kepler university Linz (global ranking 412)

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764