فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در استونی

تحصیل در استونی

ارائه شده توسط ویزا زون

استونی یکی از کشورهای کوچک اروپایی میباشد که با کشورهای فنلاند ، روسیه و لتونی هم مرز است.

 زبان رسمی این کشور استونیایی ، واحد پول آنها یورو و آب و هوای آن معتدل و مرطوب می‌باشد.

 پایتخت این کشور شهر تالین و از جمله شهرهای مهم آن می‌توان به تارتو ناروا و پارنو اشاره کرد.

 کیفیت بالای سطح تحصیل و وجود دانشگاه های معتبر در لیست رنکینگ برترین دانشگاه های دنیا و همچنین امکان تحصیل به زبان انگلیسی دلایلی هستند که  که باعث شده است دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا به دنبال ادامه تحصیلات خود در این کشور باشند.

 زبان تحصیل در این کشور انگلیسی ، روسی و اسپانیایی می باشد و همچنین دانشجویان می‌توانند مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا  را در این کشور تحصیل کنند.

 دانشجویانی که به دنبال تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور استونی می باشند همواره باید مدرک دیپلم ۱۲ ساله خود را ارائه دهند.

 آنها همچنین نیاز به ارائه مدرک معتبر زبان نیز می باشند. دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان انگلیسی رادارند مدرک آیلتس با نمره ۶ را باید کسب کنند که این نمره می‌تواند با توجه به نوع دانشگاه و نوع رشته متغیر باشد. نکته بسیار مهم درباره این مقطع در کشور استونی آن است که تعدادی از دانشگاهها آزمون ورودی برای مقطع کارشناسی برگزار می کنند و پذیرش خود را بر طبق آزمون ورودی و نمرات کسب شده توسط دانشجویان ارائه  می‌دهند . دانشجویان همچنین باید در نظر داشته باشند که دوره کارشناسی در این کشور ۴ سال طول می کشد.

 دوره کارشناسی ارشد نیز در این کشور تدریس می شود. از جمله رشته های پرطرفدار  این مقطع می‌توان به رشته های مهندسی ، علوم انسانی ، صنایع و کامپیوتر اشاره کرد. این دوره ۲ سال طول می کشد و دانشجویان علاوه بر داشتن مدرک زبان معتبر نیازمند داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با رشته خود می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 دوره دکترا نیز در این کشور مانند دوره کارشناسی ارشد ۲ سال طول میکشد و دانشجویان در این مقطع در صورت داشتن رزومه خوب و قوی می توانند امیدوار به کسب بورسیه تحصیلی توسط دانشگاه و یا استاد مربوطه و استاد راهنمای خود باشند.

 بر طبق قوانین حاکم بر این کشور دانشجویان در هنگام تحصیل می توانند کار پاره وقت انجام دهند که میزان این کار ۲۰ ساعت در هفته می باشد و بر طبق آخرین آمار اعلام شده دانشجویان می توانند برای هر ساعت به طور میانگین ۱۰ یورو درآمد داشته باشند.

 دانشجویان بعد از اتمام تحصیل و فارغ التحصیلی خود ۶ ماه برای پیدا کردن کار مرتبط با رشته خود وقت دارند و در صورت پیدا کردن کار مناسب می‌توانند برای کسب اقامت خود در این کشور اقدام کنند.

 برخی از دانشگاههای کشور استونی به همراه رنگ جهانی آنها

University of tarto (global rank 321)

Tallinn university of technology (global rank 601-650)

Tallinn university (801-850)

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764