فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در امارات

تحصیل در امارات

ارائه شده توسط ویزا زون

امارات یکی از کشورهایی میباشد که در چند دهه ی گذشته پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است و همواره با بالا بردن سطح کیفی و آموزشی موفق به جذب دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر دنیا شده است. زبان رسمی این کشور عربی میباشد اما موسسات و آموزشگاه های این کشور امکان تحصیل به هر دو زبان عربی و انگلیسی را برای دانشجویان قرار داده اند.

پایتخت این کشور شهر ابوظبی و از جمله شهرهای مهم آن می‌توان به دبی ، شارجه و العین اشاره کرد.

 مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا در این کشور تدریس می شوند. مقطع لیسانس که مدت دوره آن ۳ الی۴ سال می باشد یکی از مقاطعی است که همواره مورد نظر دانشجویان قرار داشته است آن هم به این دلیل است که دانشجویان بعد از گذراندن مدتی از تحصیل خود ، ۲ سال ، می‌توانند درخواست داده و ادامه تحصیل خود را در کشورهایی همچون کانادا و انگلیس ادامه دهند. این کار یکی از مزیت‌های شده است که دانشجویان زیادی به فکر گذراندن این دوره در این کشور باشند زیرا آنها می تواند مدتی از دوره خود را در کشورهای اروپایی و آمریکایی سپری کنند که این امر موجب پیشرفت آنها در زمینه درسی و کمک کردن به آنها برای پیدا کردن کار مناسب میبا‌شد.

 دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور را دارند موظف به ارائه مدرک دیپلم خود و همچنین اخذ نمره ی زبان مناسب (آیلتس 6 )می باشند. این نمره می تواند با توجه به نوع دانشگاه و نوع رشته متفاوت باشد.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

دوره فوق لیسانس نیز یکی از دورهایی میباشد که بسیار مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار دارد. این کشور امکانات فوق العاده زیادی را برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند را ایجاد می‌کنند به طوری که آنها به راحتی بتوانند کارهای پژوهشی خود و مقالات خود را انجام دهند. مدت این دوره ۲ سال می باشد و دانشجویان برای اخذ پذیرش این مقطع موظف به داشتن مدرک لیسانس و همچنین مدرک معتبر زبان مد نظر دانشگاه می باشند.

 دوره دکترا ،  دوره ای است که طول آن ۳ الی ۶ سال می باشد و دانشجویان میتوانند در صورت داشتن رزومه مناسب بورسیه تحصیلی دریافت کنند. دانشجویان مقطع دکترا اکثر زمان تحصیل خود را بر روی انجام کارهای پژوهشی سپری می کنند.  نکته قابل توجه آن است که دانشجویان این مقطع موظف به پیدا کردن سوپروایزر و استاد راهنما قبل از اخذ پذیرش از دانشگاه می باشند.

 دانشجویان می‌توانند در هنگام تحصیل کار پاره وقت انجام دهند. میزان این کاربرای مقاطع مختلف متفاوت می باشد. دانشجویان دوره ی لیسانس ۱۰ ساعت در هفته و دانشجویان مقطع فوق و دکترا ۲۰ ساعت در هفته اجازه ی کار دارند. بر طبق آخرین آمار اعلام شده دانشجویان با کار کردن میتوانند ۱۰ الی ۱۲  دلار در هر ساعت درآمد داشته باشند.

 دانشجویان بعد از اتمام درس خود و بعد از فارغ التحصیلی به مدت ۱ سال فرصت دارند که شغل مورد نظر و مرتبط با رشته خود را پیدا کنند و سپس برای اخذ ویزای کار و اقامت دائم در این کشور اقدام کنند.

 برخی از دانشگاه های کشور امارات

United Arab Emirates university

Khalifa university

American university of Sharjah

University of Sharjah

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764