فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک

كشور دانمارك يكي از كشور هاي توسعه يافته و داراي باكيفيت ترين و بالاترين سطح زندگي ميباشد. سطح رفاه اجتماعي در اين كشور بسيار بالاست و از دانمارك به عنوان يكي از شادترين كشورهاي دنيا ياد ميشود. دانمارك جنوبي ترين كشور اسكانديناوي ميباشد و تنها با آلمان مرز مشترك دارد.

پايتخت اين كشور شهر كپنهاگ ، زبان اين كشور دانماركي و پول رايج اين كشور كرون دانمارك مي باشد.

اين كشور آب و هوايي معتدل، مرطوب و باراني دارد. یکی از مهم ترین نکات موجود درباره ی این کشور آن است که این کشور در محدوده ی شنگن قرار دارد و با اخذ ویزای این کشور میتوان به راحتی به 26 کشور اروپا سفر کرد.

اعتبار بين المللي دانشگاه هاي دانمارك و رنك بالا و سطح آموزشي بالايي كه دارد باعث شده است كه متقاضيان زيادي براي ادامه ي تحصيل در اين كشور وجود داشته باشند.

متقاضيان ميتوانند در مقاطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در اين كشور تحصيل كنند كه اين مقاطع به ترتيب ٤سال، ٢سال و ٤سال طول ميكشند.

تحصيل در كشور دانمارك براي افرادي كه عضو اتحاديه ي اروپا هستند رايگان است اما دانشجويان بين المللي موظف به پرداخت شهريه ميباشند كه اين شهريه با توجه به دانشگاه و شهر متغير است. دانشجويان ميتوانند به زبان هاي انگليسي، دانماركي و آلماني تحصيل كنند

دانشجويان مقطع دكتري میتوانند براي اخذ بورسيه ي تحصيلي اقدام كنند كه اين امر مستلزم داشتن رزومه ي خوب و قوي ، نمره زبان مناسب  و مقالات بين المللي و سابقه پژوهش ميباشد.

رشته های مدیریت بازرگانی ، اقتصاد و رشته های مهندسی به ویژه مهندسی عمران از رشته های پرطرفدار این کشور می باشند.

دانشجويان در حين تحصيل ميتوانند كار دانشجويي انجام دهند اما با تايم محدود و فقط ٢٠ساعت در هفته و طبق آخرين آمار رسمي ميانگين حقوق آنها ساعتي ١٠ الي ١٢ يورو مي باشد اما دانشجويان عضو اتحاديه ي اروپا ميتوانند به صورت نامحدود كار كنند.

بعد از اتمام تحصيل دانشجويان ٦ الي ٩ ماه وقت دارند براي پيدا كردن كار و ٥ سال بعد از پيدا كردن كار ميتوانند اقامت خود را بگيرند.

برخی از دانشگاه های دانمارک به همراه رنک جهانی آنها:

 

University of Copenhagen (world rank 76)

Technical university of Denmark (world rank103)

Arahus university (world rank147)

Alborg university (world rank 305)

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764