فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در سنگاپور

تحصیل در سنگاپور

ارائه شده توسط ویزا زون

 سنگاپور یکی دیگر از کشورهای آسیایی می باشد. این کشور که در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت زیادی داشته است به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند شناخته شده است. سنگاپور یکی از کشورهای مدرن قاره آسیا می باشد که با کشورهای مالزی و اندونزی همسایه می باشد.

پایتخت این کشور شهر سنگاپور می‌باشد و از جمله شهرهای دیگر این کشور می توان به بدوک ، آنک مو کیو ، بیشان و کلمنتی اشاره کرد.

 این کشور دارای آب و هوای معتدل ، گرم و مطلوب می باشد. پول رایج این کشور دلار سنگاپور می باشد و زبان رسمی آنها به چهار زبان انگلیسی مالایی چینی و تامین که زبان بومی آنها می‌باشد تقسیم‌بندی می‌شود.

 از نظر کیفیت و سطح آموزش کشور سنگاپور با کشورهای آمریکا و انگلیس برابری می کند اما نکته قابل توجه آن است که هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای آسیای کمی بالاتر است.

 زبان تحصیل در این کشور زبان انگلیسی می باشد و مقطع های کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکترا در این کشور تدریس می شوند و این کشور دارای 2 دانشگاه با رنک بسیار بالا جهان دارد.

 مقطع کارشناسی که مدت زمان آن ۴ سال می باشد جزو مقطع های این کشور است که دو زبانه می باشد و دانشجویان می توانند این مقطع را به زبان انگلیسی و یا به زبان بومی که مالایی میباشد بگذراند. حداقل مدارک مورد نیاز برای کسب و اخذ پذیرش در این مقطع از یکی از دانشگاهها و موسسات کشور سنگاپور داشتن دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی با معدل مناسب و همچنین مدرک زبان معتبر می باشد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل خود در این مقطع به زبان انگلیسی را دارند موظف به ارائه مدرک زبان آیلتس ۶ می‌باشند که این نمره بسته به نوع دانشگاه و نوع رشته می تواند متغیر باشد

همچنین دانشجویان این امکان را دارند که قبل از ورود به دانشگاه و شروع تحصیل خود در دوره های زبان این کشور شرکت کنند و بتوانند زبان خود را ارتقا دهند.

 مقطع کارشناسی در این کشور نیز از مقطع هایی است که عمدتاً درس های آن به زبان انگلیسی تدریس می شود و دانشجویان برای اخذ پذیرش در این مقطع موظف به ارائه آیلتس ٦.٥می باشند. این مقطع  ۲ سال طول می‌کشد و اکثر دانشگاه های ممتاز برای این مقطع معدل لیسانس بالای ۱۵ را قبول خواهند داشت.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 دوری دکتر اما دوره ای است که بازه زمانی آن ۳ الی ۵ می باشد . دانشجویان در این مقطع موظف به ارائه پایان نامه و دفاع از آن قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه می باشند.

 تحصیل در کشور سنگاپور به صورت رایگان امکان پذیر نمی باشند مگر آنکه در شرایط خاص دانشجو دارای رزومه بسیار خوب و قوی ، سابقه کار مناسب ، مقالات و پژوهش های بین المللی و مدرک زبان معتبر با نمره خوب باشند تا بتواند بورسیه تحصیلی از دانشگاه دریافت کنند.

 دانشجویان در هنگام تحصیل خود در این کشور می توانند کار پاره وقت انجام دهند و هزینه زندگی دانشجویی خود را کسب کند که این مقدار کار در حدود ۲۰ ساعت در هفته برای دانشجویان درتمامی مقاطع میباشد.

 دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی به مدت یک سال می توانند در این کشور بمانند و کار مناسب و مرتبط با رشته خود را پیدا کنند و سپس برای کسب اقامت دائم خود در این کشور اقدام کنند.

برخی از دانشگاه های سنگاپور به همراه رنک جهانی آنها

National university of Singapore (global rank 11)

Nanyang technological university (global rank 13)

Singapore management university (global rank 511-520)

 

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764