فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در سوییس

تحصیل در سوییس

ارائه شده توسط ویزا زون

سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا میباشد. این کشور در یکی از بالاترین رتبه های آزادی اجتماعی و‌کیفیت زندگی قرار دارد. پایتخت این کشور شهر برن و از شهر های مهم آن میتوان شهرهای بازل ، بیل ، ارو‌ و ادلیزدیل را نام برد. واحد پول این کشور فرانک سوئیس است و زبان رسمی آنها آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی می باشد.

سوئیس بدلیل شرایط خوبی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین کشور های جهان مطرح می باشد . علاوه بر شرایط زندگی ، این کشور دانشگاه های زیادی دارد که از لحاظ سطح علمی و رنک جهانی موقعیت بسیار خوبی دارند. به همین دلیل این کشور به عنوان مقصد بسیاری از دانشجویان قرار میگیرد.

دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور تدریس میشوند و هرکدام به ترتیب ٣سال ، ٢سال و ٤ سال طول ميكشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

دوره ي كارشناسي در اين كشور معمولا به زبان آلماني و فرانسوي تدريس ميشود كه براي هركدام مدرك معتبر زبان نياز است. درصورتي كه متقاضي مدرك زبان را نداشته باشد ميتواند در دوره اي در اين كشور زبان را ياد بگيرد و سپس وارد دانشگاه شود.حداقل مدرك مورد نياز B1 ميباشد.

كارشناسي ارشد به زبان هاي آلماني ، فرانسوي و انگليسي تدريس ميشود. حداقل نمره ي زبان مورد نياز آيلتس ٦.٥ و براي زبان هاي ديگر B2 ميباشد كه دانشجو بايد آنرا قبل از ورود به دانشگاه كسب كند

مقطع دكتري اما كمي متقاوت است. براي اين دوره دانشجو بايد قبل از ورود به دانشگاه استاد راهنما و سوپروايزر پيدا كند و در صورتي كه دانشجو رزومه ي خوب و قوي داشته باشد ميتواند اميدوار به كسب بورسيه ي تحصيلي باشد.

دانشجويان هنگام تحصيل در اين كشور مجاز به انجام كار نيمه وقت هستند كه ميزان آن ٢٠ ساعت در هفته مي باشند و با این میزان کار میتوانند مقداری از هزینه ی زندگی خود را بدست آورند.

بعد از اتمام تحصيل نيز دانشجويان ٦ماه فرصت براي پيدا كردن كار دارند و بعد از آن ميتوانند براي اقامت خود اقدام كنند

برخي از دانشگاه هاي سوئیس به همراه رنك جهاني آنها

ETH Zurich (global ranking 13)

École Polytechnique Fédérale de Lausanne (global ranking 38)

University of Zurich (global ranking 90)

University of Basel (global ranking 94)

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764