فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در فنلاند

تحصیل در فنلاند

ارائه شده توسط ویزا زون

فنلاند که در شمال اروپا واقع شده است یکی از زیبا ترین کشورهای اروپا می باشد. زبان رسمی آنها فنلاندی و سوئدی میباشد . رتبه ی رفاه اجتماعی در این کشور بسیار بالاست‌. پایتخت این کشور شهر هلسینکی و پول رایج آنها یورو می باشد. آب‌ و هوایی ملایم و‌کمی سردتر نسبت به بقیه ی کشورها و‌ وجود سطح علمی مناسب در مراکز و دانشگاه های این کشور باعث شده است که همواره متقاضیان زیادی به دنبال تحصیل در این کشور باشند. از جمله شهر های مهم فنلاند میتوان به اسپو ، تورکو ، رانتا و تامپره اشاره کرد.

مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور تدریس میشوند و دانشجویان میتوانند برای اخذ پذیرش این دوره ها اقدام‌کنند.

دوره ی کارشناسی به زبان های فنلاندی ، سوئدی و انگلیسی تدریس میشود که تحصیل به زبان فنلاندی رایگان است. این دوره ۴سال طول میکشد و نیاز به مدارک دیپلم ، پیش دانشگاهی و مدرک معتبر زبان در صورت انتخاب زبان انگلیسی برای تحصیل دارد که نمره ی زبان با توجه به هر دانشگاه میتواند متفاوت باشد اما اکثرا آیلتس ۶ را برای پذیرش این مقطع درخواست میکنند.

مقطع کارشناسی ارشد نیز نیازمند رزومه ی خوب علمی و‌مدرک زبان معتبر ( آیلتس ۶.۵) میباشد. این دوره ی تحصیلی ۳سال طول میکشد و بدلیل رقابتی که بین دانشجو‌ها در این مقطع وجود دارد دانشجویان باید سعی کنند که رزومه ی خوب و قوی برای خود ایجاد کنند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

مقطع دکتری نیز ۴سال طول میکشد اما دانشجویان موظف به پیدا کردن استاد راهنما و سوپروایزر هستند. در صورتی که آنها موفق به پیدا کردن استاد شوند و‌همچنین رزومه ی خوبی هم داشته باشند میتوانند امیدوار باشند به کسب بورسيه ی تحصیلی نیمه فاند و یا فول فاند.

دانشجویان در حین تحصیل در این کشور میتوانند کار نیمه وقت داشته باشند و مجاز‌ به کار کردن به مدت ۲۰ساعت در هفته هستند.

 

همچنین بعد از تحصیل ۱سال توسط دولت فنلاند اجازه داده میشود که فارغ التحصیلان به دنبال کار بگردند و در صورتی که کار مورد نظر را پیدا کردند برای اقامت خود در آن کشور اقدام‌کنند.

برخی از دانشگاه های فنلاند به همراه رنک‌جهانی آنها

University of Helsinki (global ranking 107)

Aalto university (global ranking 134)

University of Turku (global ranking 287)

University of Oulu (global ranking 374)

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764