فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در لوکزامبورگ

تحصیل در لوکزامبورگ

ارائه شده توسط ویزا زون

 این کشور ،کشوری واقع در غرب اروپا می باشد. کشورهای بلژیک فرانسه و آلمان کشورهای هم مرز با لوکزامبورگ می باشند. زبان رسمی این کشور آلمانی ، فرانسوی و لوکزامبورگی و پول رایج آن‌ها نیز یورو می باشد. پایتخت این کشور شهر لوکزامبورگ و از شهر های مهم آن میتوان به دیفردانژ ، دیاندن و دیکیوش اشاره کرد.

 

 این کشور همچنین دارای آب و هوای معتدل و مطلوب می باشد. همواره از این کشور به عنوان پل ارتباطی در میان کشورهای اروپایی برای رفت و آمد یاد شده است. هزینه زندگی و تحصیل در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد و این امر یکی از دلایلی است که دانشجویان زیادی از سراسر دنیا این کشور را برای ادامه ی تحصیلات خود انتخاب میکنند.

 

 دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در این کشور برای دانشجویان بومی و همچنین دانشجویان بین المللی ارائه می شود. بر طبق قوانین موجود در این کشور دوره های کارشناسی ۴ سال ، کارشناسی ارشد ۲ سال و دکترا ۳ سال طول می کشند.

 

 دانشجویان می‌توانند مقاطع تحصیلی مورد نظر خود را به زبان های انگلیسی ، آلمانی و یا زبان رسمی این کشور که لوکزامبورگی می‌باشد بگذرانند. مانند دیگر کشورهای اروپایی هزینه تحصیل به زبان رسمی در این کشور بسیار مناسب می باشد اما اکثر دانشجوهای بین المللی تحصیل به زبان انگلیسی و آلمانی را ترجیح می دهند. به همین علت نیز دانشجویان برای اخذ پذیرش موظف به ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی ویا آلمانی می باشند..

 

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

 

 دانشجویان برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی نیازمند دیپلم ۱۲ ساله خود و مدرک پیش دانشگاهی میباشند. همچنین برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد  نیازمند ارائه مدرک لیسانس معتبر و مرتبط و برای مقطع دکترا نیز نیازمند ارائه مدرک فوق لیسانس مرتبط با رشته می باشند.

 

  دانشجویان در حین تحصیل می توانند کار پاره وقت نیز انجام دهند و کمی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را به دست آورند. بر طبق آخرین قوانین ذکر شده دانشجویان هر مقطع میزان ساعت کاری خاصی را می توانند انجام دهند. دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۰ ساعت ، دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان مقطع دکترا نیز ۲۰ ساعت در هفته می توانند کار کنند.

 

 دانشجویان بعد از تحصیل و اتمام درس خود  به مدت ۶ ماه الی ۱ سال میتوانند به دنبال کار مرتبط با رشته خود بگردند و در صورت پیدا کردن کار می‌توانند برای کسب اقامت دائم خود در این کشور اقدام نمایند

 

برخی از دانشگاه های این کشور

 

University of Luxembourg

 

University of Lunex

 

Luxembourg school of business

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

 

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764