فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در مالت

تحصیل در مالت

ارائه شده توسط ویزا زون

 مالت کشوری است که در جنوب اروپا واقع شده است و با کشورهای ایتالیا و یونان هم مرز می باشد.

 این کشور یکی دیگر از کشورهای اروپایی عضو شنگن می باشد که پیشرفت علمی چشمگیری را در چندین دهه اخیر داشته است. زبان رایج این کشور مالتی می باشد . البته زبان‌های انگلیسی و ایتالیایی نیز در این کشور وجود دارد.

 این کشور دارای آب و هوای معتدل می‌باشد. پایتخت این کشور شهر والتا و از جمله شهرهای مهم آن می‌توان به مولتا ، زابار و کورمی اشاره کرد.

 مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا که هر کدام به ترتیب ۴ سال ، ۲ سال و ۴ سال طول می کشند در این کشور تدریس می شود.

 زبان تدریس در این کشور مالتی و انگلیسی می باشد. کسانی که مایل به ادامه تحصیلات خود به زبان مالتی باشند هزینه بسیار کمتری در مقابل کسانی که زبان انگلیسی را برای تحصیل انتخاب می کنند پرداخت میکنند. برای مقطع کارشناسی حداقل مدرک معتبر زبان ، آیلتس ۶ می باشد و در کنار آن مدارک دیگری مانند دیپلم ۱۲ ساله و مدرک پیش دانشگاهی برای اخذ پذیرش نیاز است.

 اما برای دوره کارشناسی ارشد دانشجویان نیازمند به نمره آیلتس ۶.۵ و همچنین مدرک لیسانس مرتبط و معتبر می باشند. دانشجویان در این مقطع نیز موظف به پرداخت شهریه خود می باشند مگر آنکه رزومه بسیار خوب و قوی داشته باشند و بتوانند از بورسیه خاصی که بعضی از دانشگاه ها به دانشجویان بین‌المللی خود اختصاص می‌دهند استفاده کنند..

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 دانشجویان مقطع دکتری اما بیشترین شانس را برای کسب بورسیه تحصیلی دارند. در صورتی که دانشجویانی که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع دکترا می باشند دارای رزومه بسیار خوب و قوی باشند و مدرک معتبر زبان مانند آیلتس با نمره ۶.۵ یا ۷ را داشته باشند می توانند بسیار امیدوار به کسب بورسیه تحصیلی از استاد راهنمای خود و یا دانشگاه برای دوره تحصیل خود باشند. دانشجویان این مقطع باید از ابتدای تحصیل خود موضوع پایان نامه خود را انتخاب کنند و در طول دوره دکترا بر روی همان موضوع کار کنند.

 یکی از مهمترین نکاتی که باعث شده است دانشجویان بین المللی قصد تحصیل در این کشور را داشته باشند آن است که سیستم آموزش و پرورش این کشور بر اساس سیستم حاکم بر بریتانیا می باشد به همین خاطر کشور مالت در چندین سال اخیر همواره پیشرفت هایی در زمینه علمی داشته است.

 دانشجویان ضمن تحصیل خود میتوانند کار دانشجویی انجام دهند که میزان این کار ۲۰ ساعت در هفته برای تمامی دانشجویان میباشد.

 آن ها می توانند بعد از اتمام تحصیلات تحصیل خود به دنبال کار مرتبط با رشته خود بگردند و در صورت پیدا کردن کار مرتبط با رشته می‌توانند برای کسب اقامت خود در این کشور اقدام کنند .

برخی از دانشگاه های کشور مالت

University of Malta

American university of Malta

European graduate school

Middlesex university of Malta

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764