فرم ارزیابی رایگان
تحصیل در مجارستان

تحصیل در مجارستان

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور مجارستان در مرکز اروپا واقع شده است .این کشور یکی از کشورهای عضو شنگن است و با کشور های اتریش ، کرواسی و اسلوونی هم مرز میباشد. زبان رسمی این کشور مجاری و پول رایج آنها فورینت می باشد. این کشور آب و هوایی معتدل و بارانی دارد. پایتخت این کشور شهر بوداپست و از شهرهای مهم آن میتوان به دبرتسن ، سگد و میشکولتس اشاره کرد.

مدارک دانشگاهی این کشور بسیار معتبر بوده و مورد قبول ۲۵ کشور اروپایی می باشد و همچنین هزینه ی زندگی در این کشور پایین میباشد. بر اساس همین دلایل بیش از ۳۰هزار دانشجوی اینترنشنال در این کشور حضور دارند و هر ساله بر‌ متقاضیان این کشور افزوده میشود.

مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در این کشور تدریس میشوند که هر کدام به ترتیب ۴سال ، ۲سال و ۴ سال طول میکشند. زبان تحصیل در این کشور انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی و‌مجاری است.

مدارک‌ دیپلم‌ ، پیش دانشگاهی و مدرک زبان معتبر نیاز است برای قبولی در مقطع کارشناسی و به همین ترتیب نیز مدرک لیسانس و نمره ی زبان مناسب برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیاز است.

دانشجویان مقطع دکتری در صورت داشتن رزومه ی قوی که شامل معدل بالا ، نمره ی زبان بالا ، مقالات بین المللی و پژوهش های جهانی میشود میتوانند به کسب بورسیه ی تحصیلی امیدوار باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

یکی از مهم ترین نکات در مورد این کشور آن است که متقاضیان بدون مدرک زبان نیز‌ میتوانند از بعضی از دانشگاه ها پذیرش بگیرند اما داشتن مدرک معتبر زبان همواره شانس ویزای متقاضی را افزایش میدهد.

از جمله رشته های پرطرفدار این کشور میتوان به پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی اشاره کرد.

دانشجویان هنگام تحصیل میتوانند ۲۰ساعت در هفته کار کنند. همچنین طبق قوانین موجود در این کشور دانشجویان میتوانند بعد از تحصیل کار مرتبط با رشته ی خود را پیدا کنند و سپس برای کسب اقامت خود در آن کشور اقدام کنند.

برخی از دانشگاه های مجارستان به همراه رنک جهانی آنها

University of Szeged (global ranking 501)

University of Debrecen (global ranking 601)

University of Pécs (global ranking 651)

Budapest university of technology (global ranking 801)

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764