فرم ارزیابی رایگان
تحصیل دکترا در ایالات متحده آمریکا –2023

تحصیل دکترا در ایالات متحده آمریکا –2023

تحصیل دکترا در ایالات متحده آمریکا 2023

ایالات متحده آمریکا علاوه بر اینکه بزرگترین و محبوب ترین مقصد برای تحصیل دکترا در خارج از کشور است، یکی از منحصربفردترین هاست. رویکرد ایالات متحده برای تحصیلات تکمیلی اساساً با انگلستان و اروپا متفاوت است و شامل برنامه‌های مدرک ساختاریافته است که شامل آموزش جامع در کنار تحقیقات مستقل است.

این ویژگی‌های منحصربه‌فرد جذابیت دکترای ایالات متحده را افزایش می‌دهد؛ اما آنها همچنین می توانند منجر به برخی سوء تفاهم ها شوند - به ویژه در مورد هزینه ها و بودجه.

فرصت های دکترا در ایالات متحده - چه چیزی برای سال 2023 ارائه می شود؟

محبوبیت ایالات متحده به عنوان یک مقصد تحصیلی در خارج از کشور، با نزدیک به 1 میلیون دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه‌ها و کالج‌های آن، نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد. برای در نظر گرفتن اندازه واقعی این رقم، تعداد دانشجویان بریتانیایی که در خارج از کشور در ایالات متحده تحصیل می کنند از تعداد کل دانشجویان برخی از دانشگاه های بریتانیا بیشتر است.

اگرچه ایالات متحده واقعاً در سطح دکترا می درخشد. رویکرد سختگیرانه آمریکا برای تحصیلات تکمیلی، استانداردی از آموزش و توسعه حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که اغلب از حداقل نیاز برای یک دکترای «سنتی» متمرکز بر پژوهش در کشورهای دیگر فراتر می‌رود.

در اینجا چند دلیل برای در نظر گرفتن ایالات متحده آمریکا برای دکترا در حال حاضر وجود دارد:

دسترسی - برنامه تحصیلات تکمیلی ایالات متحده بیشتر از یک دکترا در انگلستان طول می کشد، اما این می تواند به شما کمک کند تا پای خود را به عنوان یک دانشجوی دکترا پیدا کنید. به‌جای اینکه مجبور شوید فوراً روی پروپوزال پایان‌نامه خود تمرکز کنید، این زمان را خواهید داشت که ابتدا درک دقیق‌تری از موضوع خود به‌عنوان مبنایی برای تحقیق خود ایجاد کنید.

دانشگاه ها و تحقیقات پیشرو در جهان - رتبه بندی همه چیز نیست، اما رده های بالای جدول همچنان تحت سلطه موسسات ایالات متحده است. در میان چیزهای دیگر، این نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجه کشور در بازده تحقیقاتی و تخصص است.

جامعه بین المللی دانشگاه های ایالات متحده به میزبانی تعداد زیادی از دانشجویان خارج از کشور از کشورهای سراسر جهان عادت دارند. هر کجا و در هر کجا که مطالعه کنید، به عنوان بخشی از یک جامعه دانشگاهی متنوع مورد استقبال قرار خواهید گرفت.

نوآوری - ایالات متحده آمریکا بیشتر از آن که گاهی اوقات به آن اعتبار داده می شود، یک گرایش (بعد از تحصیلات تکمیلی) است. آمریکا دومین کشوری بود (بعد از آلمان) که مدرک دکتری مدرن را پذیرفت و رویکرد ساختاریافته خود برای آموزش دکترا اکنون بر تحصیل دکترا در بریتانیا و اروپا تأثیر می گذارد.

وسعت فرصت - با 50 ایالت، شش منطقه زمانی و هزاران ارائه دهنده آموزش عالی، منصفانه است که بگوییم زندگی دانشجویی در ایالات متحده چیزی برای ارائه به شما دارد، هر آنچه که از تحصیل دکترا به دنبال آن هستید.

با وجود چیزهای زیادی برای ارائه، واقعاً تعجب آور نیست که جذابیت دانشگاه های ایالات متحده تا این حد سازگار باشد: به راحتی بر موانعی که دانشجویان بین المللی ممکن است بر سر راه خود بیابند، غلبه کنید.

 


.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02188772764 تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم ارزیابی رایگان از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید


برای رزرو تورهای آسیایی و اروپایی و همچنین تور شهرهای توریستی ترکیه از جمله وان و آنتالیا به سایت safarsun.com مراجعه نمایید.