فرم ارزیابی رایگان
 تمکن مالی در کانادا

تمکن مالی در کانادا

تمکن مالی در کانادا

 

تمکن مالی یکی از امن ترین روش های مهاجرت به  کشورکانادا بوده و فرد متقاضی می تواند به راحتی اقامت این کشور را بگیرد. با توجه به این که مهمترین امر در پروسه مهاجرت کسب اطلاعات کافی درباره کشور مورد نظر و شرایط مهاجرت به آن است، متقاضیان باید در زمینه مهاجرت به یک موسسه مهاجرتی معتبر مراجعه کنند.. افرادی که می خواهند از طریق تمکن مالی اقامت کشور کانادا را به دست آورند باید تمام شرایط مورد نظر را داشته و همچنین توانایی پرداخت تمام هزینه ها را نیز داشته باشند.به طور کلی ارائه تاییدیه بانک برای سفر به بعضی از کشورها از جمله کشور کانادا امری ضروری است. فرد متقاضی با داشتن این تاییدیه ثابت می کند که شرایط مالی و مناسب برای دریافت ویزای کشور کانادا را دارد. گواهی تمکن مالی کانادا در بیشتر بانک های کشور صادر می شود و سندی معتبر و رسمی محسوب می شود. تمامی موجودی حساب های فرد متقاضی و نرخ آن به دلار کانادا در این سند موجود است. گواهی تمکن مالی معمولاً باید به دو زبان ارائه داده شود.

 

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی

مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی مزایای زیادی برای متقاضیان دارد و متقاضیان در این روش نیازی به اخذ مدرک زبان انگلیسی و زبان فرانسه ندارند. متقاضیان در هر سنی که باشند می توانند از طریق خود حمایتی به کشور کانادا مهاجرت کنند و در این روش هیچ نوع محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد. با توجه به این که متقاضیان در این روش مهاجرتی نیازی به سرمایه گذاری، ایجاد کسب و کار و تاسیس شرکت ندارند، مهاجرت به کانادا از طریق تمکن مالی یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرتی محسوب می شود. تمدید کارت اقامت کانادا از طریق تمکن مالی کار آسانی بوده و فرد متقاضی می تواند به راحتی کارت اقامت خود را تمدید کند. اقامت کانادا از طریق تمکن مالی یکی از سریع ترین و ساده ترین روش های اقامتی بوده و فرد متقاضی می تواند افراد تحت تکفل را همراه با خود ببرد.

 

شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق تمکن مالی

متقاضیان برای دریافت اقامت کانادا از طریق تمکن مالی باید ثابت کنند که می توانند هزینه های زندگی خود را بدون داشتن منبع درآمد و همچنین بدون داشتن کار و شغل در این کشور پرداخت کنند. متقاضیان برای اثبات تمکن مالی خود باید گردش بانکی خود را به عنوان مدرک به سفارت کانادا ارائه دهند. حساب فرد متقاضی در مدت زمان معین باید مبلغ مشخص و قابل توجهی باشد. گردش حساب تمکن مالی باید به اسم متقاضی یا همسر او باشد، حتی قرد متقاضی می تواند با همسر خود یک حساب مشترک داشته باشد. همچنین گواهی تمکن مالی می تواند از چندین حساب بانکی که متعلق به متقاضی و همسرش است، تشکیل شده باشد. تمام اطلاعات تماس از جمله آدرس، شماره تماس و آدرس ایمیل باید در این گواهی ذکر شده باشد. گواهی تمکن مالی کانادا همچنین باید در سربرگ رسمی بانک همراه با مهر و امضا وجود داشته باشد. تاریخ باز شدن حساب بانکی، شماره حساب بانکی و آخرین موجودی نیز باید در این گواهی نامه موجود باشد.متقاضیان برای اثبات تمکن مالی علاوه بر گردش حساب باید مدارکی از جمله سود سهام شرکت بورسی، اجاره نامه ملک، سود سپرده بانکی و حقوق بازنشستگی خود را ارائه دهند تا بتوانند از طریق تمکن مالی اقامت کشور کانادا را گرفته و به این کشور مهاجرت کنند.افراد متقاضی باید در ابتدا خانه ایی برای خود در کشور کانادا پیدا کرده و سپس آدرس و مشخصات دقیق خانه را به عنوان مدرک ارائه دهند. متقاضیان بعد از مهاجرت به کانادا باید با مراجعه به موسسه های بیمه و سازمان های مربوط به آن، بیمه درمانی خود را دریافت کرده تا بتوانند از خدمات درمانی و سلامت کشور کانادا استفاده کنند. در صورتی که متقاضیان سند ملکی و فیش های بانکی به همراه داشته باشند، مراحل کسب اقامت آنها از طریق تمکن مالی یا خود حمایتی سریع تر و بهتر انجام می شود.

 

میزان تمکن مالی

افرادی که درخواست ویزای کانادا را دارند، باید با مدارک تمکن مالی خود به دولت کانادا ثابت کنند که برای اقامت و زندگی در کانادا توان مالی لازم را دارند و برای برآورده کردن نیازهای زندگی خود در این کشور با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند. با توجه به اطلاعاتی که سفارت کشور کانادا در این مورد ارائه داده است، مبلغ مورد نیاز برای دریافت ویزای کانادا از طریق تمکن مالی 50000 هزار دلار برای هر نفر است.به طور کلی می توان گفت تمکن مالی یکی از مهمترین مدارک برای اداره کنسولگری کانادا است و متقاضیان با ارائه نامه تمکن مالی به افسر کنسولی ثابت می کنند که می توانند به آسانی هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند و از نظر مالی با مشکلی مواجه نخواهند شد. در حقیقت مبلغی که برای تمکن مالی در نظر گرفته می شود، بر مبنای هزینه هایی از جمله هزینه رفت و برگشت به کانادا، هزینه اقامت در هتل یا هزینه اجاره خانه، هزینه حمل و نقل و هزینه های خورد و خوراک مشخص می شود.

 

جهت دریافت بورسیه تحصیلی کانادا همراه با فاند عالی ، با مشاوران ما تماس بگیرید.