فرم ارزیابی رایگان
جاذبه های گردشگری مراکش

جاذبه های گردشگری مراکش

ارائه شده توسط ویزا زون

جاذبه های مراکش با جذابیت فراوان ، سوغاتی انباشته و انبوهی از گنجینه ها و لیوان های بی پایان چای نعنا ، طعم و مزه چشم نوازی را ارائه می دهد. این همچنین یک ماجراجویی در برخی از خیره کننده ترین مناظر آفریقای شمالی است.

مراکش همچنین سفری به دنیای بی انتها و آرام روستاهای ساحلی زیبا و شهرهای رنگارنگی است که به دامنه تپه ها می چسبند و ایستگاه های دوردست دفاعی که توسط قلعه های خشتی افسانه ای محافظت می شوند. این کشور جذاب ادغام جهان آفریقا و عرب است و مملو از آداب و رسوم قدیمی است. تعجبی ندارد که مراکش برای دهه ها توسط هنرمندان و نویسندگان مورد توجه قرار گرفته و همچنان همه کسانی را که بازدید می کنند را جذب خود می کند.

مراکش مدینه

هیاهوی شلوغ و پرنشاط مدینه ، مراکش را برای بسیاری از بازدیدکنندگان خلاصه می کند و از جاذبه های مهم گردشگری است. این شهر قدیمی از میدانی وسیعشروع می شود و جایی که به نظر می رسد نیمی از شهر در طول روز و عصر گرد هم می آیند تا با فروشندگان غرفه ، نوازندگان سنتی ، جذابیت های مار و آکروبات های تصادفی معاشرت کنند.

پس از داخل مدینه ، وارد دنیایی از کوچه پس کوچه های پیچ و خم دار مانند و شلوغی مغازه دارها می شوید. این یک تجربه پر از زندگی محلی رنگارنگ و پر سر و صدا است و در مسیرهای گشت و گذار در مراکش نمی توان از آن غافل شد.

اودیاس کسبه

مراکش دارای مناطق زیبای شهر قدیمی است . کسبه یکی از این مناطق است. این منطقه آرام و کاملاً عجیب و غریب است که با وجود قرار گرفتن در هسته اصلی شهر ، کیلومترها از شهر دور است. در داخل دیوارهای این قلعه قدیمی ، مسیرهای خانه های سفید و آبی شسته و رفته که توسط گلدان های رنگارنگ و شستشوی فلپ قرار گرفته اند ، فضای فوق العاده ای دارند که به سختی می توان از آن عبور کرد.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

تانجیر

طنجه که اروپایی ترین شهرهای مراکش است ، در تاریخ ادبیات قرن بیستم نقشی جذاب و کمی فرومایه دارد و این گذشته همان چیزی است که بسیاری از گردشگران را به اینجا می کشاند. این شهری است که الهام بخش کارهای مشهوری مانند "آسمان پناهگاه" از پل بولز و ناهار برهنه ویلیام باروز است

ممکن است از همان روزها شسته و رفته باشد ، کافه های بوهمی و بارهای لوچ مدت هاست که از بین رفته اند ، اما شما هنوز هم می توانید از روزهای پایدار گذشته لذت ببرید.

ولوبیلیس

ویرانه شماره یک رومی مراکش برای دوستداران تاریخ یک جشن است ، با وجود انبوهی از موزاییک های قابل توجه هنوز محل کشف آنها متوقف شده است. این مکان توریستی همچنین مملو از ستونهای بهم ریخته و بقایای معبد است ، و یادآوری می کند که حتی بزرگترین امپراتوری ها سرانجام خرد می شوند. موقعیت بالای تپه اجازه می دهد تا ویرانه ها بر حومه اطراف تسلط پیدا کنند و به فضای عاشقانه شکوه از دست رفته می افزایند.

باب المنصور

این دروازه ماموت (که از مدینه از ورودی منطقه امپریال شهر مکنس محافظت می کند) به دلیل تزئینات خیره کننده اش مشهور است. باب المنصور که به عنوان یک یادآور یادبود قدرت سلطان به یادگار مانده است ، یادگاری باشکوه از دوران با شکوه مکنس به عنوان پایتخت مراکش است. به طور گسترده ای به عنوان بزرگترین و بهترین دروازه محافظت شده مراکش شناخته می شود.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764