فرم ارزیابی رایگان
سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری در امارات

سرمایه گذاری

مهاجران خارجی و غیر مقیم نیز مجموعه ای از گزینه های سرمایه گذاری در منطقه را در اختیار دارند. علاوه بر این ، قانون حمایت خوبی از سرمایه گذاری در امارات متحده عربی ارائه می دهد. روش های سرمایه گزاری در امارات به روش های زیر می باشد.

سرمایه گذاری حساب پس انداز در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری بازنشستگی در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری در املاک در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری تجاری در امارات متحده عربی

صندوق های سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری در سهام و سهام امارات

مالیات بر سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

نحوه سرمایه گذاری عاقلانه در امارات

مشاوره سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

 

سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

سرمایه گذاری در امارات متحده عربی ساده است و توسط یک محیط قانونی ، نظارتی و مالی مناسب برای تجارت تشویق می شود. به عنوان یکی از آزادترین اقتصادهای جهان با فرهنگ تجارت جهانی ، امارات متحده عربی یک قطب پایدار و دوستدار سرمایه گذاران جهانی است. در سال 2018 ، دومین اقتصاد بزرگ خلیج فارس 10.3 میلیارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) دریافت کرد. عمدتا در فعالیتهای تجاری ، املاک ، امور مالی ، بیمه و تولید.

سرمایه گذاری در امارات متحده عربی در حال افزایش است و طیف گسترده ای از کلاس های دارایی برای مهاجران خارجی برای ایجاد ثروت در حال افزایش است. از معاملات بورس اوراق بهادار گرفته تا خرید املاک و مستغلات ، برنامه های بازنشستگی خصوصی ، صندوق ها و حساب های سپرده ، گزینه های سرمایه گذاری متناسب با تقریباً هر نوع ریسک وجود دارد. و این فقط در دبی که با چرخ های تجاری خرید می کند نیست و همه چیز در آن اتفاق می افتد. ابوظبی ، راس الخیمه و شارجه نیز در مهمانی سرمایه گذاری حضور دارند.

 

فضای سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

امارات متحده عربی همچنین یکی از راحت ترین نقاط جهان برای انجام تجارت است. اخذ مجوز برای راه اندازی یک تجارت محلی برای تجارت محلی یا بین المللی سریع و ساده است .

 مهاجران خارجی و غیر مقیم می توانند معاملات خود را در بورس اوراق بهادار امارات متحده عربی با حداقل اسناد و مدارک آغاز کنند ، در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی از مزایا و سود بازار پر جنب و جوش املاک این کشور استفاده می کنند. طرح های بازنشستگی خصوصی ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سایر کلاس های دارایی نیز گزینه های محبوب سرمایه گذاری در آنجا هستند.

اهداف توسعه بلند پروازانه دولت برای کشور تا حدی اطمینان را برای سرمایه گذاران و بازارها ارائه می دهد. در نتیجه ، بسیاری از مهاجران و غیر مقیم از سرمایه گذاری در آنجا راحت هستند.

 

سرمایه گذاری حساب پس انداز در امارات متحده عربی

بانک های محلی به مهاجران امارات متحده عربی خدمات خوبی ارائه می دهند و طیف وسیعی از حساب های پس انداز (متعارف و منطبق با شرع) را ارائه می دهند که برخی از آنها نرخ بازگشت بسیار جذابی دارند.

 

بانک های امارات همچنین طیف وسیعی از حساب های سپرده اسلامی و غیر اسلامی را ارائه می دهند. حساب سپرده های تجاری بانک تجاری دبی 4 درصد بازده سالانه را با حداقل سپرده 10،000 درهم ارائه می دهد. اوراق قرضه ملی نرخ سود مورد انتظار سالانه 2.5، را ارائه می دهند که سود آن به صورت سه ماهه پرداخت می شود ، با حداقل سرمایه گذاری 100،000 درهم. حساب سپرده ثابت بانک ملی اتحادیه 5 درصد سود برای سپرده های 18 ماهه با حداقل سپرده 50،000 درهم (سایر ارزها نیز موجود است). و حساب سپرده ثابت حداکثر 3.25 را برای سپرده 36 ماهه ارائه می دهد.

 

سرمایه گذاری در املاک در امارات متحده عربی

املاک امارات متحده عربی یک دارایی محبوب است که تقریباً دو دهه در رادار سرمایه گذاران بین المللی بوده است. سودهای جالبی به دست آمده است

مقررات سختگیرانه سوداگری اموال را محدود می کند و در نتیجه بازار بسیار پایدارتر - و مقرون به صرفه است. م

برای ثبات بیشتر بازار املاک کشور ، در اواسط سال 2019 دولت ویزای بازنشستگی را راه اندازی کرد و به اصطلاح مجوز اقامت طولانی مدت "کارت طلایی" را برای سرمایه گذاران صادر کرد. قوانین جدید در مورد مالکیت رایگان برای مهاجرین که در آپارتمان ، ویلا و زمین در ابوظبی خرید می کنند (قبلاً مهاجران فقط می توانستند با اجاره 99 ساله ملک بخرند) نیز در سال 2019 به اجرا درآمد.

 

روند سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

تشریفات سرمایه گذاری در املاک امارات متحده عربی ساده است. با این وجود ، ممکن است آنها با کسانی که سرمایه گذار با آنها آشنا است متفاوت باشند. ایده خوبی است که از یک مشاور املاک معتبر و شاید یک وکیل برای کمک به شما در روند کار استفاده کنید.

 

سرمایه گذاری تجاری( ثبت شرکت) در امارات متحده عربی

به طور کلی راه اندازی و اخذ مجوز برای یک شرکت منطقه آزاد امارات متحده عربی آسان تر از سایر کشورهاست.البته شرکت های قابل تاسیس در امارات به دسته خدماتی و محدود و تجارت گسترده (LCC) نام برد که بهترین آن مورد اخر است.از آنجا که این نهاد قبلا برای داشتن 51 درصد سهم به یک شهروند اماراتی نیاز دارد ،در حال حاضر می توان طی وکالت نامه ای سهم کفیل اماراتی را به 10% کاهش داد؛ البته مهاجران خارجی و غیر مقیم می توانند یک شرکت امارات متحده عربی با مالکیت 100٪ (به عنوان مثال ، هیچ شریک محلی لازم نیست) در یک منطقه آزاد تأسیس کنند که البنه پیشنهاد نمی شود(در صورت سوال با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید)

به خاطر داشته باشید که هزینه های راه اندازی یک تجارت در امارات متحده عربی بستگی به نوع موجودیت ، فعالیت و مجوز مورد نیاز دارد. به عنوان مثال ، میزان سرمایه ممکن است با توجه به نوع کسب و کار متفاوت باشد. برای جزئیات بیشتر ، قانون شرکت های تجاری امارات را بررسی کنید.

 

صندوق های سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

به گفته Investopedia ، صندوق سرمایه گذاری به این صورت تعریف می شود: "سرمایه ای متعلق به سرمایه گذاران متعددی است که برای خرید جمعی اوراق بهادار استفاده می شود ، در حالی که هر سرمایه گذار مالکیت و کنترل سهام خود را حفظ می کند." علاوه بر این ، صندوق سرمایه گذاری انتخاب گسترده تری از فرصت های سرمایه گذاری ، تخصص مدیریت بیشتر و هزینه سرمایه گذاری کمتر را نسبت به سرمایه گذاران که به تنهایی می توانند به دست آورند ، ارائه می دهد. انواع صندوق های سرمایه گذاری در دسترس سرمایه گذاران خارجی و مهاجران در امارات متحده عربی شامل صندوق های سرمایه گذاری مشترک و سهام است.

 

سرمایه گذاری در سهام امارات

سرمایه گذاری در بازار سهام امارات متحده عربی ساده است. افراد باید یک حساب تجاری با یک کارگزار ثبت شده در یکی از صرافی های دبی یا ابوظبی باز کنند (سه صرافی در امارات متحده عربی وجود دارد: بازار مالی دبی (DFM) ، بورس اوراق بهادار ابوظبی (ADX) و NASDAQ دبی). همچنین سرمایه گذار باید برای سرمایه گذاری در DFM و ADX شماره سرمایه گذار (مستقیماً از دفتر خدمات سرمایه گذار در صرافی ها) دریافت کند.

مانند سایر معاملات سهام ، در مورد شرکت ، بخش ، شاخص های اقتصادی و اصول بازار دقت لازم را انجام دهید. در نظر گرفتن یک مدیر صندوق را در نظر بگیرید.

 

مالیات بر سرمایه گذاری در امارات متحده عربی

در امارات هیچ مالیات بر درآمد شخصی وجود ندارد. مالیات بر عایدی سرمایه در مورد واگذاری املاک یا اوراق بهادار توسط یک فرد وجود ندارد. درآمد اجاره 5 درصد مالیات می گیرد (به استثنای ابوظبی )