فرم ارزیابی رایگان
مزیت‌های کار در کانادا

مزیت‌های کار در کانادا

کانادا هر ساله از ۲۵۰/۰۰۰ مهاجر استقبال می کند و گزینه افراد بسیاری برای زندگی و کار است. کار در کانادا می تواند یک تجربه فوق العاده باشد که دارای مزایا و فرصت های زیادی برای رشد و پیشرفت است.این کشور نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته میزان بیکاری بسیار کمی دارد و از نظر فن آوری های مدرن دارای رتبه های بالایی است و به سرعت پیشرفت می کند کانادا ، بهترین مکان برای متخصصان فناوری اطلاعات و دانشمندان رایانه است.
ارتباطات ، داروسازی ، هوافضا و رشته های فنی از معروفترین رشته ها در بسیاری از شهرهای اطراف کانادا است.
در صورتی که شما اجازه کار معتبردریافت کنید ، همسر یا شریک زندگی شما نیز می تواند در کانادا کار کند و با دریافت مجوز کار خود ،نیازی به پیشنهاد شغلی ندارد و می تواند هرگونه پیشنهاد شغلی در کانادا را بپذیرد.
کودکان نیز می توانند به طور رایگان در مدارس ابتدایی و متوسطه تحصیل کنند .همچنین خدمات درمانی با بودجه دولتی برای ساکنین فراهم است و برنامه های درمانی مقرون به صرفه ای برای کارمندان ارائه می دهد.
مزایای زیادی برای زنانی که باردار هستند و یا به تازگی فرزندی به دنیا آورده اند ، وجود دارد و برنامه تغذیه قبل از تولد ، برای مادرانی که انتظار می رود شرایط سختی را تجربه کنند ایجاد شده است.
هزینه زندگی در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته بسیار مقرون به صرفه است. مواد غذایی ، بنزین و حتی اتومبیل ارزان تر از سایر کشورهای پیشرفته است. این کشور همچنین از میزان جرم و جنایت پایینی برخوردار است و آن را به یکی از امن ترین مکان های زندگی در جهان تبدیل کرده است.
با گذشت سال ها ، بسیاری از مردم از سراسر جهان به کانادا مهاجرت کرده اند و تنوع جمعیتی و فرهنگی افزایش یافته و موجب کاهش احساس غریبه بودن برای مهاجران شده است.
کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان شناخته می شود و شاخص توسعه انسانی کانادا در رده ششم جهان قرار دارد ، که یک معیار رفاه استاندارد زندگی است. کانادا دارای یک سیستم آموزشی عالی و امید به زندگی طولانی است که کانادا را به یکی از آزادترین کشورها تبدیل کرده است. ما معتقدیم مکانی مناسب برای پیشرفت در زندگی شخصی و حرفه ای شماست.

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

موارد مشابه