فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت به استرالیا با ویزای 188 استرالیا

مهاجرت به استرالیا با ویزای 188 استرالیا

مطالبی که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت :

  • درمورد استرالیا
  • نکات جالب درمورد استرالیا
  • شرایط کارگران در استرالیا
  • اقتصاد استرالیا
  • مهاجرت به استرالیا
  • ویزای 188 استرالیا

 

سرمایه گذاران ، فعالان اقتصادی ، کارفرمایان ، کارآفرینان و کلیه عزیزانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می توانند از طریق تکمیل فرم ارزیابی رایگان ، شانس ویزا گرفتن خود را رایگان بررسی کنند و یا با شماره 02188772764 تماس گرفته و از طریق مشاوره رایگان حضوری و تلفنی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

 

درمورد استرالیا:

استرالیا کشوری جزیره ای واقع در اقیانوس آرام است که 25 میلیون نفر جمعیت دارد .پایتخت این کشور کانبرا می باشد.دو شهر بزرگ این کشور ملبورن وسیدنی هستند .زبان رسمی این کشور انگلیسی و واحد پولش دلار استرالیا  است.استرالیا کشوری صد ساله است  با اقتصاد بسیار قوی که طبیعت بسیار زیبایی نیز دارد. یکی از مهمترین ویژگی های این کشور قانون مداری این کشور است.

استرالیا کشوری به وسعت یک قاره در نیمکره جنوبی زمین است. مساحت استرالیا برابر با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومترمربع  است و ششمین کشور پهناور دنیا محسوب می‌شود.

طبق گزارش موسسه worldhappiness  که در سال 2021 منتشر شد ،استرالیا دوازدهمین کشور شاد جهان است.همچنین طبق گزارش OECD شاخص امید به زندگی در استرالیا 84 سال است.

استرالیا یک کشور صد ساله با اقتصاد قوی و بازار کار مناسب است که طبیعت زیبایی دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استرالیا، قانون‌مداری ست که در این کشور حرف اول را می‌زند.

 

                                      

 

 

نکات جالب در مورد استرالیا:

استرالیا از ابتدا چند فرهنگی بود! اولین مهاجران به این کشور افرادی از آلمان، نروژ، فرانسه، پرتغال، سوئد و هلند بودند.

از سال 2016 بیش از 300 زبان و گویش مختلف در استرالیا صحبت می‌شود.

بیش از 28 درصد از تابعیت فعلی استرالیا در خارج از این کشور متولد شده است.

در سال‌های 2016-2017، بیشترین مهاجران استرالیا از هند بودند و پس از آن چین و بعد انگلیس قرار دارند.

 

 

شرایط کارگران در استرالیا:

استرالیا از کشورهایی است که به حقوق کارگران اهمیت ویژه ای می دهد.استرالیا جزو اولین کشورهایی است که قانون 40 ساعت کار در هفته را اجرا کرد و همچنین جزو کشورهایی می باشد که بیشترین حقوق و دستمزد را به کارگران پرداخت می کند و مالیات برای کارگران کم درآمد بسیار پایین است.

                                                                        

 

اقتصاد استرالیا:

استرالیا یکی از کشورهای قدرتمند در زمینه اقتصادی در سطح جهان می باشد.این کشور در سال 2022 در رتبه سیزدهم بزرگترین اقتصاد جهان قرار گرفت.

تولید ناخالص داخلی استرالیا حدود 1.36ترلیون دلار آمریکا است.

عمده اقتصاد استرالیا وابسته بخش کشاورزی و بازرگانی است  با این حال صنعت گردشگری نیز نقش چشمگیری در اقتصاد رو به رشد استرالیا دارد.این کشور از نظر ثروت های طبیعی در بین 10 کشور برتر جهان قرار دارد.درمجموع وضعیت اقتصادی استرالیا در شرایط بسیار عالی قرار دارد که همین امر یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این کشور برای مهاجران است.

 

               

 

 

 

مهاجرت به استرالیا

استرالیا کشوری است که در زمینه پذیرش مهاجر بسیار سخت گیری می نماید و تنها افرادی می توانند اقدام به اخذ اقامت استرالیا نمایند که رزومه کاری بسیار قوی و پرسود در بیزینس داشته باشند .

کشور استرالیا همیشه یکی از بهترین مقاصد جذاب برای مهاجران بوده است.وضعیت اقتصادی مطلوب ، حمایت مناسب از نیروی کار ، درآمد بالا و برخورداری از استانداردهای روز دنیا   از مهمترین دلایل این امر می باشد.یکی از روشهای مهاجرت به استرالیا ویزا 188 استرالیا می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

ویزای 188 استرالیا

مهاجرت به استرالیا متقاضیان بسیار زیادی دارد

ویزای 188 استرالیا یکی از بهترین مسیرها برای مهاجرت به استرالیا می باشد .کارآفرینان ، صاحبان مشاغل  و افرادی که کسب و کار موفقی دارند  و یا سوابق مدیریت اجرایی درخشان در کارنامه خود دارند می توانند از این طریق برای برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کنند.

ویزای 188 استرالیا یا ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری  (Business Innovation and Investment )یک برنامه کاری موقت می باشد که برای متقاضیان ، امکان فعالیت های کارآفرینی ، سرمایه گذاری و شغلی را به مدت4 سال و 3 ماه  فراهم می آورد  و این امکان وجود دارد که پس از پایان این 2 سال دیگر تمدید شود تا از این طریق فرصت اخذ اقامت استرالیا را بدست آورند.

 

شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری ۱۸۸ کشور استرالیا

سن متقاضی دریافت این ویزا باید کمتر از 55 باشد .البته برای افراد بالای 55 سال نیز استثنائاتی وجود دارد ، این فراد اگه شرایط کسب و کار خاص با میزان سودآوری  داشته باشند امکان دریافت این نوع ویزا را دارند.

متقاضیان برای دریافت این نوع ویزا ، نیازی به مدرک زبان ندارند.

یکی دیگر از شرایط مورد نیاز دریافت این ویزا ، داشتن دارایی حداقل 800 هزار دلار استرالیا برای متقاضی و همسرش است.و همچنین طی 2 تا 4 سال اخیر نیز باید حداقل گردش مالی 500 هزار دلار استرالیا را در هر سال داشته باشد.

تعهد جهت ایجاد کسب و کار در استرالیا با سرمایه حداقل 200 هزار دلار

همراه داشتن گواهینامه سلامت پزشکی متقاضی و همراهان که مورد تایید دولت استرالیا باشد و حداقل 12 ماه اعتبار داشته باشد.

مورد دیگر که برای دریافت این ویزا ضروری می باشد ، داشتن گواهی عدم سوء پیشینه است.

کسب حداقل 65 امتیاز  از جدول امتیاز.عواملی که در کسب امتیاز موثر هستند عبارتند از: مدرک تحصیلی ، سن ، میزان سرمایه ،میزان گردش مالی ،سابقه مدیریتی ،سایقه صادرات کالا ،اختراع و ابتکار و سابقه سرمایه گذاری و نمره زبان

 

روش اثبات بیزینس فعال

درصورت داشتن شرکت ، حداقل 30 درصد سهام آن شرکت به نام متقاضی باشد

در صورت فعال بودن در زمینه ساخت و ساز ، باید جواز ساختمان ارئه شود

ارائه سند مالکیت

جواز کسب

ارائه پروانه بهره ورداری

 

مزایای دریافت ویزای 188 استرالیا:

اخد اقامت موقت استرالیا (4 سال و 3 ماه)

امکان تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم

بهره مندی ازکیفیت زندگی و رفاه اجتماعی بالا

فعالیت اقتصادی و بهره مندی از اقتصاد پویا و پیشرفته

امکان کار تمام وقت و تحصیل اعضای خانواده

امکان رفت و آمد آزادانه به استرالیا

 

سرمایه گذاران ، فعالان اقتصادی ، کارفرمایان ، کارآفرینان و کلیه عزیزانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می توانند از طریق تکمیل فرم ارزیابی رایگان ، شانس ویزا گرفتن خود را رایگان بررسی کنند و یا با شماره 02188772764 تماس گرفته و از طریق مشاوره رایگان حضوری و تلفنی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موارد مشابه