فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور استرالیا که همواره به عنوان یکی از اقتصاد های قدرتمند دنیا در نظر گرفته میشود ، به عنوان مقصد اصلی بسیاری از  مهاجران از سراسر دنیا قرار گرفته است . این کشور یکی از کشورهایی است که همواره با توجه به شرایط ویژه و خصوصیات برجسته ای که دارد ، متقاضیان زیادی را برای کار کردن در این کشور داشته  است. از جمله این ویژگی ها میتوان به بالا بودن سطح امنیت اجتماعی ، سطح مناسب رفاه اجتماعی و سطح مناسب زندگی و همچنین میزان درآمد مناسب با توجه به هزینه ها و مخارج زندگی اشاره کرد.

این کشور با کشور نیوزلند هم مرز است . زبان رسمی این کشور انگلیسی است . پول رایج آنها نیز دلار استرالیا میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است. بر طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در این کشور زیر 8 % میباشد.

ویزای کار کشور استرالیا انواع مختلفی دارد که هر کدام مختص افراد خاصی با مهارت های خاص در شاخه های مختلف می باشد اما نکته ی مهم در مورد تمام این ویزا ها امکان تمدید آنها میباشد.

نوع اول و در واقع بهترین نوع ویزا کار در این کشور ، بر اساس سیستم امتیاز دهی کار میکند. این سیستم بدین صورت است که هر چه افراد مدرک تحصیلی بالاتر و معنبر تر ، نمره زبان بالاتر ، سوابق کاری بیشتر و مرتیط با رشته خود داشته باشند امتیاز بیشری دریافت میکنند. نکته ی مهم در مورد این ویزا آن است که افرادی که کارفرما برای خود پیدا کنند مراحل اخذ ویزا را راحتتر و سریع تر نسبت به افراد دیگر طی میکنند. از جمله نکات مهم این ویزا اقامت دائم در کشور استرالیا میباشد. متقاضیان بعد از دریافت این ویزا و اتمام آن میتوانند برای ویزا 5 ساله اقدام کنند و پس از آن برای اخذ اقامت دائم آن کشور نیز اقدام کنند.

 نوع دیگر ویزا کاری در کشور استرالیا ویزا کوتاه مدت و یا موقت میباشد. این ویزا که معمولا برای 2الی 4 سال  صادر میشود اجازه اقامت  در کشور  استرالیا را به افراد میدهد و افراد در این مدت اجازه پیدا کردن کار را دارند . از جمله مهم ترین نکاتی که راجب این ویزا وجود دارد امکان تمدید  5 ساله آن و سپس اخذ اقامت دائم این کشور میباشد. متقاضیان این ویزا نیز با پیدا کردن کارفرما میتوانند فرآیند راحت تری را برای اخذ ویزا طی کنند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد اخذ ویزا کاری استرالیا وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص ، سوابق تحصیلی و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ،   میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های مدیریت ، مهندسی  و به خصوص شغل های مرتبط با امورپزشکی  اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور 85000 دلار استرالیا به صورت سالیانه است . همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور استرالیا هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده ماهیانه افراد 3000 الی 4500 دلار استرالیا به طور میانگین برای زندگی نیاز خواهند داشت.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

موارد مشابه