فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به انگلیس

مهاجرت کاری به انگلیس

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور انگلیس که همواره به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجران از سراسر دنیا قرار گرفته است ، یکی از کشورهایی که که همواره مهاجران زیادی را برای کار کردن در این کشور پذیرفته است. از این رو متقاضیان همواره این کشور را برای پیدا کردن کار و سپس اخذ اقامت دائمی در آن مد نظر دارند.

این کشور که با کشور های ولز و اسکاتلند هم مرز است موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. زبان رسمی این کشور انگلیسی و پول رایج آنها نیز پوند میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است.

ویزای کار کشور انگلستان انواع مختلفی دارد که هر کدام مختص افراد خاصی با مهارت های خاص در شاخه های مختلف می باشد اما نکته ی مهم در مورد تمام این ویزا ها امکان تمدید آنها میباشد.

نوع اول و در واقع بهترین نوع ویزا کار در این کشور ، ویزا Tier 1 (ویزا استعداد درخشان)  میباشد. این ویزا مختص افرادی میباشد که مهارت های خوب و مناسبی در زمینه ی کاری خود دارند و با رزومه ی خود موفق به پیدا کردن کاری مناسب با حقوق کافی و مناسب شوند. این ویزا که عموما 5 ساله صادر میشود امکان تمدید دارد و متقاضیان بعد از 5 سال میتوانند درخواست تمدید و سپس درخواست اقامت دائم در این کشور را دهند.

نکته ی بسیار مهمی که برای اخذ ویزا کاری انگلستان وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ، میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه را ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

 از جمله ویزا های دیگر میتوان به ویزا Tier 2 اشاره کرد. این ویزا مختص ورزشکاران و افراد عادی میباشد که به دنبال کار در کشور انگلستان میباشد. مدت این ویزا 3 سال است که کمی کمتر از ویزا نوع 1 میباشد اما امکان تمدید دارد. برای اخذ این ویزا نیز متقاضی موظف به تهیه ی مدارک مورد نیاز ذکر شده به خصوص پیدا کردن کارفرما میباشد.

ویزا Tier 5 نیز ویزا کار موقت کانادا میباشد که معمولا برای مدت 2 سال صادر میشود اما نکته ی مهم آن است که محدوده ی خاصی از شعل ها را ر بر دارد از این رو پیشنهاد میشود که افراد برای اخذ ویزا های نوع 1 و 2 اقدام کنند.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های بیزینسی ، مدیریت و مهندسی اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور 2500 پوند به صورت ماهیانه است اما اکثر مشاغل درآمدی بیشتر از این مقدار دارند. همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور انگلستان هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده سالیانه افراد 10000 پوند برای زندگی نیاز خواهند داشت.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764