فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به نیوزلند

مهاجرت کاری به نیوزلند

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور نیوزلند همواره به عنوان یکی از مناسب ترین کشور های جهان برای زندگی و کار در نظر گرفته میشود. این کشور یکی از کشورهایی است که همواره با توجه به شرایط ویژه و خصوصیات برجسته ای که دارد ، متقاضیان زیادی را برای کار کردن در این کشور داشته  است. از جمله این ویژگی ها میتوان به پیشرفته بودن این کشور، سطح مناسب رفاه اجتماعی و سطح مناسب زندگی ، متمول بودن و همچنین میزان درآمد مناسب با توجه به هزینه ها و مخارج زندگی اشاره کرد.

این کشور با کشور استرالیا هم مرز است . زبان رسمی این کشور انگلیسی است . پول رایج آنها نیز دلار نیوزلند میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است. بر طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در این کشور زیر 6 % میباشد.

ویزای کار کشور نیوزلند انواع مختلفی دارد که هر کدام مختص افراد خاصی با مهارت های خاص در شاخه های مختلف می باشد اما نکته ی مهم در مورد تمام این ویزا ها امکان تمدید آنها میباشد.

نوع اول و در واقع بهترین نوع ویزا کار در این کشور ، بر اساس سیستم امتیاز دهی کار میکند. این سیستم بدین صورت است که هر چه افراد مدرک تحصیلی بالاتر و معنبر تر ، نمره زبان بالاتر ، سوابق کاری بیشتر و مرتیط با رشته خود داشته باشند امتیاز بیشری دریافت میکنند. نکته ی مهم در مورد این ویزا آن است که افرادی که تجارب کاری بهتو و موثر تری دارند و همچنین در دانشگاه های معتبر نیوزلند و یا کشور های اروپایی تحصیل کرده اند شانس بیشتری در فرآیند امتیاردهی دارند. ( سیستم امتیازدهی بدین گونه است که هر دانشگاه امتیاز خاصی را دارد پس محل تحصیل متقاضی میتواند بسیار مهم باشد). علاوه بر این موضوع ، متقاضیان موظف هستند که کارفرما برای خود پیدا کنند تا مراحل اخذ ویزا را راحتتر و سریع تر نسبت به افراد دیگر طی کنند. از جمله نکات مهم این ویزا اقامت دائم در کشور نیوزلند میباشد. متقاضیان بعد از دریافت این ویزا و اتمام آن میتوانند برای ویزا 5 ساله اقدام کنند و پس از آن برای اخذ اقامت دائم آن کشور نیز اقدام کنند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 نوع دیگر ویزا کاری در کشور نیوزلند ویزا کوتاه مدت و یا موقت میباشد. این ویزا که معمولا برای 2الی 4 سال  صادر میشود اجازه اقامت  در کشور  نیوزلند را به افراد میدهد و افراد در این مدت اجازه پیدا کردن کار را دارند . از جمله مهم ترین نکاتی که راجب این ویزا وجود دارد امکان تمدید  5 ساله آن و سپس اخذ اقامت دائم این کشور میباشد. متقاضیان این ویزا نیز با پیدا کردن کارفرما میتوانند فرآیند راحت تری را برای اخذ ویزا طی کنند.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد اخذ ویزا کاری نیوزلند وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص ، سوابق تحصیلی و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ،   میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های مدیریت ، مهندسی  و وکالت اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور70000 دلار نیوزلند به صورت سالیانه است . همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور نیوزلند هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده ماهیانه افراد 3000 الی 5000 دلار نیوزلند به طور میانگین برای زندگی نیاز خواهند داشت.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

 

 

 

 

موارد مشابه