فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت کاری به هلند

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور هلند که همواره به عنوان یکی از زیباترین ترین کشورهای دنیا در نظر گرفته میشود ، به عنوان مقصد اصلی بسیاری از  مهاجران از سراسر دنیا قرار گرفته است . این کشور یکی از کشورهایی است که همواره با توجه به شرایط ویژه و خصوصیات برجسته ای که دارد ، متقاضیان زیادی را برای کار کردن در این کشور داشته  است. از جمله این ویژگی ها میتوان به بالا بودن سطح امنیت اجتماعی ، سطح مناسب رفاه اجتماعی و سطح مناسب زندگی و همچنین میزان درآمد مناسب با توجه به هزینه ها و مخارج زندگی اشاره کرد.

این کشور با کشور های بلژیک ، بریتانیا و آلمان هم مرز است . زبان رسمی این کشور هلندی است اما برای بسیاری از شغل ها زبان انگلیسی نیز استفاده میشود. افرادی که به زبان هلندی تسلط دارند شانس بیشتری برای اخذ ویزا  نسبت به افرادی که با زبان انگلیسی اقدام مبکنند دارند. پول رایج آنها نیز یورو میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است. بر طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در این کشور زیر 5% میباشد.

ویزای کار کشورهلند انواع مختلفی دارد که هر کدام مختص افراد خاصی با مهارت های خاص در شاخه های مختلف می باشد اما نکته ی مهم در مورد تمام این ویزا ها امکان تمدید آنها میباشد.

نوع اول و در واقع بهترین نوع ویزا کار در این کشور ، ویزا مختص افراد ماهر و در واقع استعداد درخشان است. در این نوع ویزا متقاضی موظف است کارفرمایی را برای خود پیدا کند که حاضر به اسخدام آن و پرداخت حقوق کاقی و مناسب به فرد باشد. سپس بعد از دریافت دعوتنامه رسمی و معتبر و اقدام برای اخذ ویزا استعداد درخشان ، 4 ماه به فرد اجازه کار برای کارفرما داده میشود وسپس فرد میتواند برای تمدید ویزا خود برای 3 سال و سپس 5 سال  و بعد برای اقامت دائم خود اقدام کند.

 نوع دیگر ویزا کاری در کشور هلند ویزا کوتاه مدت میباشد. این ویزا که معمولا برای 3 الی 6 ماه  صادر میشود اجازه اقامت 90 روزه در هلند و یا کشور های عضو حوزه شنگن را به افراد میدهد و افراد در این مدت اجازه پیدا کردن کار را دارند . از جمله مهم ترین نکاتی که راجب این ویزا وجود دارد امکان تمدید  5 الی 6 ساله آن و سپس اخذ اقامت دائم این کشور میباشد. همچنین دارندگان این ویزا بعد از تمدید اجازه ی سفر به کشور های حوزه شنگن را دارند که این امر یکی از نکات برجسته و مهم این ویزا میباشد.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد اخذ ویزا کاری هلند وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص ، سوابق تحصیلی و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ،   میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

نکته ی بسیار مهم دیگر در مورد کشور هلند آن است که این کشور ویزای همراه نیز میدهد که این امری بسیار مهم برای اکثر فراد متاهل می باشد.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های بیزینسی ، مدیریت و مترجمی و شغل های مرتبط با امور تبلیغاتی اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور 3000  یورو به صورت ماهیانه است اما اکثر مشاغل درآمدی بیشتر از این مقدار دارند. همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور هلند هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده ماهیانه افراد 1500 یورو به طور میانگین برای زندگی نیاز خواهند داشت.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764