فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به چین

مهاجرت کاری به چین

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور چین که همواره به عنوان یکی از اقتصاد های قدرتمند دنیا در نظر گرفته میشود ، به عنوان مقصد اصلی بسیاری از  مهاجران از سراسر دنیا قرار گرفته است . این کشور یکی از کشورهایی است که همواره با توجه به شرایط ویژه و خصوصیات برجسته ای که دارد ، متقاضیان زیادی را برای کار کردن در این کشور داشته  است. از جمله این ویژگی ها میتوان به بالا بودن سطح امنیت اجتماعی ، سطح مناسب رفاه اجتماعی و سطح مناسب زندگی و همچنین میزان درآمد مناسب با توجه به هزینه ها و مخارج زندگی اشاره کرد.

این کشور با کشورهای کره ، مالزی و فیلیپین هم مرز است . زبان رسمی این کشور چینی است . پول رایج آنها نیز ین میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است. بر طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در این کشور زیر 5% میباشد.

ویزای کاری کشور چین که نام اصلی آن ویزای زد می باشد را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. دسته اول که مختص کارشناسان سطح بالا و افراد با استعداد می باشد و متناسب با شغل های بسیار مناسب و همچنین با درآمدهای فوق العاده می باشد. افراد متقاضی برای این دسته از ویزا موظف به ارائه مدارک و سپس شناسایی توسط برنامه استعداد یابی چین میباشند. دسته دوم اما مختص افراد حرفه‌ای در مشاغل گوناگون می باشد. متقاضیان برای این نوع ویزا موظف به داشتن مدرک تحصیلی از ۱۰۰ دانشگاه اول جهان  و همچنین سابقه کار مناسب و مرتبط می باشند

 دسته سوم و آخرین نوع طبقه بندی نیز مشخصه افرادی می باشد که سطح پایین تری از لحاظ علمی و از لحاظ کاری نسبت به افراد دو دسته قبل دارند. در واقع می‌توان گفت که میانگین درآمد این افراد از افراد دیگر پایین تر است. نکته قابل توجه در مورد این سه دسته سیستم امتیاز دهی در آنها می باشد. این سیستم به این صورت است که از افرادی که متقاضی برای دسته اول می باشند موظف به کسب بیشتر از ۸۶ امتیاز می باشد و افرادی که متقاضی برای نوع دوم موظف به کسب امتیازی بین ۶۰ و ۸۵ و افراد متقاضی نوع سوم نیز موظف به کسب پایین تر از ۵۹ می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

مدت زمان این ویزا ویزای زد یک ماهه می باشد اما به این صورت است که بلافاصله بعد از ورود به خاک چین متقاضی می تواند ویزای خود را برای مدتی مناسب تمدید کند. این مدت حداقل ۹۰ روز و حداکثر ۵ سال می باشد اما باید متقاضیان توجه داشته باشند که این ویزا سینگل اینتری می باشد و معمولا ویزای مولتی به افراد متقاضی برای کار تعلق نمی گیرد

نکته ی بسیار مهمی که در مورد اخذ ویزا کاری چین وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص ، سوابق تحصیلی و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ،   میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های مدیریت هتل ، مهندسی  و به خصوص شغل های مرتبط با زبان انگلیسی مانند تدریس  اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور 80000 ین به صورت سالیانه است . همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور چین هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده سالیانه افراد 60000 ین برای زندگی نیاز دارند.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

موارد مشابه