فرم ارزیابی رایگان
  ورود چه چیزهایی به کانادا ممنوع است؟

ورود چه چیزهایی به کانادا ممنوع است؟

  ورود چه چیزهایی به کانادا ممنوع است؟

 

اقلام ممنوعه به کانادا شامل موارد بسیاری می باشد که در زیر به معرفی هر یک می پردازیم:

 

 

حیوانات

 

 

در هنگام سفر به کانادا به همراه داشتن برخی از حیوانات و پرندگان (بخصوص گونه های درحال انقراض)، پوشاک و لوازم ساخته شده از اجزای حیوانات (همانند پالتو پوست) ممنوع است و اجازه ورود به کشور کانادا را ندارند.

 

شما با مراجعه به سایت Canadian Wildlife Service’s CITES Office می توانید با لیست حیوانات ممنوع برای ورود به کانادا آشنا شوید.

 



 

محصولات گیاهی و حیوانی

 

 

به همراه داشتن هرگونه محصول گیاهی و حیوانی و مواد غذایی که باعث به خطر افتادن اکوسیستم کشور کانادا شود، ممنوع می باشد؛ چرا که می تواند بعنوان تهدیدی برای محیط زیست محسوب شود.

 



 

دارو

 

 

دارو ها نیز از جمله اقلامی می باشند که ورود آن ها به کانادا ممنوع است مگر با داشتن نسخه پزشک؛ چرا که به همراه داشتن قرص های مسکن (کدیین دار و مسکن قوی) و خواب آور (که احتمال تشابه آن ها با مواد مخدر وجود دارد) در هنگام سفر به این کشور می تواند مشکل ساز باشد.

 

لیست داروهای ممنوعه کانادا

 

● Clordiazpoxide (روانگردان)

● Diphenoxiylate (مخدر)

● Clonezepam (مخدر)

● Coldax (حاوی سودوافدرین)

● Bencical (حاوی سودوافدرین)

● Sudafed (حاوی سودوافدرین)

● Cold stop (حاوی سودوافدرین)

● T-Dol 100 (حاوی ترامادول)

● Ray dol 100 (حاوی ترامادول)

● A-Ferin (حاوی کدیین)

● Suda cold (حاوی سودوافدرین)

 

● استامینوفن کدیین (مخدر)

● دیازپام

● متادون

● مرفین

● دیین فسفات

 



 

مواد غذایی

 

 

بردن مواد غذایی به کانادا نیز از جمله مواردی است که می تواند به عنوان تهدیدی در هنگام ورود به کشور کانادا محسوب شود. خوراکی های ممنوع به کانادا شامل میوه و سبزیجات (بصورت سرخ شده و منجمد شده)، شیر، گوشت خام و پخته می شود.

 

لازم به ذکر است که همراه داشتن مواد غذایی خشک همانند انواع آجیل و محصولات خشک همانند سبزی بلامانع است. باید توجه شود که به همراه داشتن مشروبات الکلی نیز در صورت عدم تایید و ثبت، توسط هیات کنترل و مراکز توزیع کننده ممنوع می باشد. (همانند مواد مشتعل کننده دارای الکل)

 



 

سلاح

 

 

برای ورود به کشور کانادا نیز همانند دیگر نقاط جهان، به همراه داشتن سلاح گرم ممنوع است

 

سلاح

 

برای ورود به کشور کانادا نیز همانند دیگر نقاط جهان، به همراه داشتن سلاح گرم ممنوع است و در صورت حمل آن، لازم است تا قبل از سفر، ضمن تماس با سفارت کانادا، تمامی مراحل قانونی آن را بگذرانند.

 

لازم به ذکر است که به همراه داشتن سلاح های سرد نیز ملزم به رعایت این موارد می باشد و در صورت حمل آنها با خود بهتر است سلاح ها را درون ساک دستی و در کابین هواپیما وارد نکنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

 



 

اقلام آرایشی

 

 

ورود لوازم آرایشی و عطر به کشور کانادا در صورت ممنوع نبودن در مقررات IATA مشکلی ندارد. (لازم به ذکر است که عطر و لوازمی که دارای مواد مشتعل کننده می باشد ممنوع است.)

 



 

طعمه های زنده

 

در صورت شرکت در مسابقات ماهیگیری کانادا، به همراه داشتن هرگونه طعمه زنده (ماهی، زالو و…) برای شرکت در مسابقات ممنوع می باشد.

 



 

 موارد مجاز برای ورود به کانادا (از کشورهایی جز ایالات متحده)

 

حیوانات خانگی

 

ورود حیوانات زیر ۳ ماه، بدون داشتن برگه واکسن و حیوانات بالای سه ماه، با داشتن گواهی واکسن مجاز است.

 

مواد غذایی

 

به همراه داشتن مواد غذایی پخته (موادی به غیر از گوشت)، شکلات و آبنبات،

▪مواد غذایی

 

به همراه داشتن مواد غذایی پخته (موادی به غیر از گوشت)، شکلات و آبنبات، انواع سبزی و میوه ها بصورت کنسرو یا منجمد شده و… بلامانع است.‌‌

 

دارو

 

ورود مواد دارویی به همراه نسخه پزشک مجاز است.

 

 

جهت دریافت اطلاعات بیشترجهت بورسیه تحصیلی کانادا  با شماره 02188772764 تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم ارزیابی رایگان از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.


برای رزرو تورهای آسیایی و اروپایی و همچنین تور شهرهای توریستی ترکیه از جمله وان و آنتالیا به سایت safarsun.com مراجعه نمایید.

موارد مشابه