فرم ارزیابی رایگان
وقت فوری

وقت فوری

وقت سفارت

اگر تصمیم به دریافت ویزای هر یک از کشورهای اروپایی، کانادا، انگلیس و ... را دارید یکی از اولین اقداماتی که باید انجام دهید دریافت وقت سفارت میباشد.

حال باید به این نکته واقف باشید که دریافت وقت سفارت در زمان مناسب و درستی انجام امور ثبت نام بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید و ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

وقت سفارت کشورهای عضو شنگن

برای دریافت وقت سفارت هر یک از کشورهای عضو شنگن باید از مدتی قبل اقدام نمایید به عنوان مثال برای کشورهای فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، سوئد و ... از حداقل دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان اقدام به دریافت وقت نمایید؛ اما برای کشورهایی همانند هلند هم از هشت ماه تا یک سال قبل از تاریخ سفرتان اقدام برای دریافت وقت انگشت نگاری نمایید. لازم به ذکر است تمامی زمان های ذکر شده حدودی و مربوط به ویزاهای توریستی میباشد، در مورد وقت های دانشجویی زمان در اکثر سفارت ها متفاوت میباشد به عنوان مثال برای گرفتن وقت دانشجویی سفارت آلمان باید یک سال منتظر بمانید!

 برای دریافت اطلاعات دقیق تر زمانی با همکاران ما در ویزازون تماس حاصل نمایید.

ثبت نام آنلاین سفارت کانادا

 برای انجام امور ویزای 5 ساله سفارت کانادا ابتدا باید فرم مشخصات فردی و فرم مشخصات خانوادگی را تکمیل نمایید و آنها را به همراه اسکن مدارک خود در اختیار همکاران ما قرار دهید. تمامی امور وقت، پرداختی سفارت و ... توسط شرکت ما در سریعترین زمان و با بالاترین دقت انجام میپذیرد و پس از ثبت نام، شما تا یک ماه فرصت خواهید داشت به یکی از سفارت های کانادا جهت انگشت نگاری مراجعه نمایید.

برای اطلاع از نرخ ها و همینطور مشاوره رایگان با همکاران ما تماس حاصل نمایید.

وقت سفارت انگلیس

هموطنانی که قصد عزیمت به انگلستان را دارند باید به یکی از سفارت های انگلیس در تهران، آنکارا، ایروان و یا ابوظبی مراجعه نمایند.

جهت دریافت وقت سفارت انگلیس ابتدا باید اپلیکیشن فرم فارسی را به دقت تکمیل نموده و در اختیار همکاران ما قرار دهید، توجه داشته باشید بخش مالی فرم ذکر شده بسیار حساس و تاثیرگذار میباشد و در تکمیل آن دقت کامل را به خرج دهید.

برای اطلاع از نرخ، زمانبدی و شرایط و مدارک تمامی کشورها با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

وقت فوری

گاها زمان اعلام شده اولین وقت بعضی سفارت ها مناسب مسافرین نمیباشد و باعث به هم ریختن برنامه ریزی زمانی آنها میشود؛ در این مواقع پیشنهاد ما وقت های فوری سفارت میباشد، همکاران ما در ویزازون با چندین سال سابقه در امور ویزا و وقت سفارت میتوانند در این زمینه شما را همراهی کنند. کافیست با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید تا از نزدیک ترین زمان وقت سفارت ها آگاه شوید.

جهت اطلاع از شرایط و قیمتها با ویزازون تماس بگیرید.

تلفن :

09025095475

02188772764