فرم ارزیابی رایگان
ویزای 188 استرالیا

ویزای 188 استرالیا

مهاجرت به استرالیا

 

استرالیا یکی از کشورهای نام‌آشنا و محبوب برای مهاجرت خصوصاً برای ایرانیان است. البته این کشور چند سالی است حلقه ورود مهاجران به کشور را تنگ کرده و مشکلاتی در راه مهاجرت به استرالیا برای متقاضیان ایجاد کرده است.

 

ویزای 188 استرالیا یا ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری (Business Innovation and Investment) یک برنامه کاری موقت است.

این ویزا به متقاضیان امکان می دهد که در کشور استرالیا به مدت 4 سال و 3 ماه فعالیت های کارآفرینی، سرمایه گذاری و شغلی انجام دهند و از این طریق اقامت استرالیا را اخذ کنند.

 

ویزای 188 استرالیا داری 5 استریم یا لاین مهاجرتی مختلف است.
کارآفرینان، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به شرایط خود با استفاده از یکی از این استریم‌ها به استرالیا مهاجرت کنند.

 


5 استریم متفاوت ویزای 188 از این قرار است:

 

استریم نوآوری بیزینس Business Innovation stream

استریم سرمایه‌گذاری معمولی Investor stream

استریم سرمایه‌گذاری عمده Significant Investor stream

استریم سرمایه‌گذاری کلان Premium Investor stream

استریم کارآفرینی Entrepreneur stream

 

 


 

 

شرایط لازم برای دریافت ویزای ۱۸۸ استرالیا

 

برای دریافت ویزای کارآفرینی ۱۸۸ استرالیا و شرایط آن جزئیات زیادی را می‌توان مطرح کرد. اما اگر می‌خواهید به طور خلاصه و سریع شرایط خود را بررسی کنید و ببینید که آیا امکان دریافت این ویزا را دارید یا خیر اول ببینید که ۵ شرط اصلی از شرایط لازم برای دریافت ویزای ۱۸۸ استرالیا را دارا هستید یا خیر؟‌

۱- سن باید زیر ۵۵ سال باشد. البته اگر سن شما بیشتر از ۵۵ است شرایطی وجود دارد که بتوانید همچنان در این مسیر قدم بردارید. برای بررسی جزئیات این موضوع با همکاران ما در ویزاپیک در تماس باشید.

۲- داشتن یک کسب‌و‌کار فعال در حداقل ۲ سال گذشته به نام شما و یا با مشارکت شما الزامی است. شما باید در کسب‌و‌کار خودتان نقش مدیریتی داشته باشید و روی قسمت‌های کلیدی این کسب‌و‌کار تسلط داشته باشید. برای اثبات داشتن کسب‌و‌کار روش‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال:

  • اگر شرکت ثبت‌شده دارید، باید حداقل ۳۰ درصد سهام به نام شما باشد.
  • اگر صاحب جواز کسب هستید.
  • اگر صاحب مطب و یا کلینیک با چند کارمند هستید.
  • اگر صاحب مغازه‌ای هستید.
  • اگر کسب‌و‌کاری به طور مشارکتی با شخص دیگری دارید.
  • اگر صاحب پروانه بهره‌برداری هستید.
  • اگر در کار ساخت‌و‌ساز هستید و جواز ساختمانی دارید.
  • اگر به هر نحوی می‌توانید اثبات کنید که صاحب کسب‌و‌کار هستید و روی آن مدیریت دارید…

۳- اموال و دارایی‌های شما و همسرتان در طول ۲ سال گذشته باید بالای 1.250$ هزار دلار دولتی استرالیا باشد. نرخ دلار دولتی حدود ۴۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود. این اموال شامل سند املاک شخصی و کاری، دارایی‌های داخل بیزینس شما، پول نقد و هر گونه دارایی که قابلیت ارزش‌گذاری داشته‌ باشد می‌شود. در زمینه ارزش‌گذاری دارایی‌ها حتماً با همکاران ما در ارتباط باشید تا نکات کاربردی در اختیار شما قرار داده شود.

۴- فروش شما از بیزینس و کسب‌و‌کار بیشتر از ۷۵۰,۰۰۰$ هزار دلار دولتی استرالیا باشد. شما باید در ۲ سال از ۴ سال گذشته هر سال به طور جداگانه حداقل ۷۵۰,۰۰۰$ هزار دلار فروش داشته باشید. اثبات فروش یکی از مهم‌ترین شرایط لازم برای دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا یا ۱۸۸ می‌باشد. شما همچنین می‌توانید از جمع دو کسب‌و‌کار با هم نیز برای دریافت امتیاز استفاده کنید.

 

  •  
  •  



 

توجه: ویزای ۱۸۸ استرالیا یا همان ویزای کارآفرینی استرالیا، مرسوم‌ترین روش برای اقدام جهت کارآفرینی در استرالیا می‌باشد.



 

گروه مهاجرتی ویزازون با بهره‌گیری از وکلای متخصص در امور مهاجرت استرالیا در تمامی مراحل اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا ،
می‌تواند همراهی مطمئن برای شما باشد

موارد مشابه