فرم ارزیابی رایگان
ویزای آفریقای جنوبی و جاذبه های گردشگری آن

ویزای آفریقای جنوبی و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

آفریقای جنوبی ، که به طور رسمی به عنوان جمهوری آفریقای جنوبی شناخته می شود ، معرفی بسیار خوبی از بسیاری از جواهرات قاره تاریک است. گردشگران در اینجا مناظر کلاسیک آفریقایی را پیدا می کنند که شامل ساوانای طلایی ، تنگه های بزرگ شکاف دار ، و بیابان های زیبا و دلهره آور و همچنین موجودات آفریقاییمی باشند.

صخره های مرجانی ، غواصی کوسه ها ، رشته کوه های اژدها ، رفتینگ در آب های سفید و سواحل طلایی که در اثر استراحت های افسانه ای گشت و گذار وجود دارد ، از دیگر جاذبه های آفریقای جنوبی است. مسافران می توانند در اطراف این سرزمین وسیع گشت و گذار کنند و در شهرهای پرجنب و جوش با تاریخ آشفته ملت آشنا شوند. در کیپ تاون که یکی از زیباترین شهرهای جهان است ، در دوربان ، در موزه ها و گالری های حساس در ژوهانسبورگ و در سووتو که زادگاه  زادگاه نلسون ماندلا  است.

پارک ملی کروگر ، استانهای مپومالانگا و لیمپوپو

پارک ملی کروگر یکی از معروف ترین پارک های سافاری جهان است. این پارک که یکی از قدیمی ترین ذخایر بازی در آفریقای جنوبی است ، در فاصله 3.5 تا 4.5 ساعته رانندگی از ژوهانسبورگ قرار دارد و به بازدیدکنندگان فرصت دیدن "پنج بزرگ" را می دهد: شیر ، پلنگ ، بوفالو ، فیل و کرگدن و همچنین یک تنوع حیرت انگیز دیگر حیات وحش. این مکان همچنین محل نقاشی سنگ های بوشمن و مکان های باستانی است. بازدید کنندگان می توانند کروگر را در شبکه بزرگی از جاده های مهر و موم شده کشف کنند. گردشگران میتوانند از یک سافاری پیاده روی ، یا یک بالون هوای گرم در بالای علفزارهای وسیع ، جنگل های گالری و سیستم های رودخانه ای لذت ببرند


کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

کیپ تاون ، کیپ غربی

کیپ تاون ، یکی از نفس گیرترین شهرهای این سیاره ، از نظر جمعیت ، دومین محل سکونت در آفریقای جنوبی است. طبیعت این شهر چند فرهنگی را که در میان کوههای ناهموار و دریا قرار دارد احاطه کرده است. برای یک نمای کلی دیدنی و جذاب ، به قله کوه تخته کوه صاف بروید ، یا در تله کابین بالا بروید. در دامنه های شرقی باغ های گیاهان باشکوه قرار دارند.

با گردش و پیاده روی در امتداد اسکله ، بازدیدکنندگان ممکن است شاهد نهنگ ها و پنگوئن ها باشند که از بندر بیرون می ریزند.

پنگوئن ها در امتداد سواحل طلایی در پرسه می زنند . در جنوب شهر کیپ پوینت زیستگاه حیوانات وحشی فراوان و عجایب مختلف گیاه شناسی است.

یکی از مهمترین جاذبه های کیپ تاون ، آب نمای ویکتوریا و آلفرد است. بازدیدکنندگان که یادآور اسکله ماهیگیر در سانفرانسیسکو هستند ، برای خرید ، صرف غذا و لذت بردن از کانهای تفریحی فراوان از جمله آکواریوم به اینجا می آیند.

کمپ خلیج که در سواحل تخته سنگی زیبا قرار دارد ، مغازه ها و کافه های شیک را در خود جای داده است. هنگام غروب آفتاب ، دوستداران طبیعت نقطه ای را در امتداد غروب در یک مراسم غروب معروف به "غروب آفتاب" برای تماشای آهستگی غرق شدن در دریا مشاهده می کنند.

استلنبوش ، کیپ غربی

یکی از زیبا ترین شهرهای آفریقای جنوبی است. مزارع بسیار زیبا ، درختان بلوط قدیمی و خانه های سفید کیپ هلندی ، یکی از بهترین شهرهای حفظ شده از دوران شرکت هلندی را خلق کرده اند.

امروز ، این یک شهر مکانی  است که دارای احساسی سرزنده و مناظر خارق العاده است.

محل زندگی افراد زیادی و همچنین دارای  بهترین رستوران های آفریقای جنوبی و همچنین بسیاری از کافه های پیاده روها  امی باشد. علاقه مندان به تاریخ می توانند در موزه روستا ، گروهی متشکل از چهار خانه و باغ بازسازی شده ، از سال 1709 تا 1850 قدم بزنند. موزه روپرت آثار مهمی از هنرمندان آفریقای جنوبی را به نمایش می گذارد . باغ گیاه شناسی در دانشگاه استلنبوش یکی دیگر ازجاذبه ها و برج های مهم است که علاقه مندان میتوانند برای بازدید از آن وقتی را تعیین کنند

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی

ویزای توریستی و یا گردشگری کشور آفریقای جنوبی همواره متقاضیان زیادی دارد.

ویزای کشور آفریقای جنوبی مختص افرادی است که هدف هایی همچون تفریح و گردش ، دیدار با خانواده ، امور پزشکی و یا امور تجاری دارند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید این کشور را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور را ندارد.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت ، ارائه ی سوابق سفر و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به زبان انگلیسی تکمیل کنند و سپس فرم های مربوطه را در سایت سفارت ثبت کنند.همچنین متقاضیان موظف به فرستادن مدارکی همچون پاسپورت معتبر ، تمکن مالی و گردش حساب ، ذکر محل اقامت در آن کشور و همچنین ذکر دلیل و هدف سفر خود میباشند

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

افراد زیادی با مشکل اخذ ویزا سر کار دارند و ریجکت میشوند. در اکثر مواقع عدم تمکن کافی و وجود نقص در پرونده باعث ریجکتی این افراد میشود اما نکته ی مهم آن است که افراد میتوانند مدارک خود را تکمیل کنند و با مدارکی بهتر برای اخذ ویزا اقدام کنند.

ویزای توریستی کشور آفریقای جنوبی معمولا 3 ماهه صادر میشوند. اما امکان تمدید نیز وجود دارد در شرایطی خاص. برای مثال شخص متقاضی میتواند با ارائه ی مدارک مناسب اثبات کند که کار خود در کشور نیوزلند به اتمام نرسیده و خواستار تمدید ویزا شود. انجام این کار در امور پزشکی و تجاری بسیار رایج است. متقاضیان ویزا توریستی نیز در صورت ارائه مدارک مناسب و قوی میتوانند ویزا خود را تمدید کنند.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764