فرم ارزیابی رایگان
ویزای اتریش و جاذبه های گردشگری آن

ویزای اتریش و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

اتریش ، یکی از محبوب ترین مقصدهای تعطیلات اروپا میباشد که در طول سال گردشگران زیادی را با مکانهایی دیدنی خود برای بازدید در تابستان و زمستان جذب می کند. در حقیقت ، با داشتن بهترین اسکی در اروپا ، زمستان تقریباً به اندازه تابستان در مناطق کوهستانی و  دیدنی این کشور شلوغ است. بازدیدکنندگان به همان زیبایی که در استان های این جمهوری آلپ به چشم می آیند ، به همان اندازه در شهرهای باشکوه مانند وین ، پایتخت تاریخی و سالزبورگ زیبا ، محل تولد ولفگانگ آمادئوس موتزارت ، جلب توجه می کنند.

اتریش که یکی از کوچکترین کشورهای اروپا است. عمدتا کشوری در مناطق مرتفع و کوههای مرتفع است که 60 درصد از سرزمین های آلپ شرقی را در اختیار دارد. رودخانه دانوب از غرب به شرق از طریق قسمت شمالی کشور حدود 350 کیلومتر جریان دارد و به عنوان مقصدی گردشگری به جذابیت آن می افزاید.

کاخ سلطنتی اتریش

کاخ دیدنی هافبورگ در وین قرن ها مقر سلطنت اتریش ، هابسبورگ های قدرتمند بود. اکنون رئیس جمهور در همان اتاقهایی که روزگاری متعلق به امپراطور ژوزف دوم بود تجارت دولتی را انجام می دهد. تقریباً از سال 1275 هر حاكم اتریشی دستورات اضافی یا تغییراتی داده و در نتیجه تأثیرات گوناگونی در معماری از جمله گوتیك ، رنسانس ، باروك ، روكوكو و كلاسیسیسم ایجاد شده است.

کل مجموعه هافبورگ همراه با بسیاری از میدان ها و باغهای جذاب ، 59 هکتار است که شامل 19 حیاط و 2600 اتاق می باشد. از نکات جالب توجه در این بازدید مجموعه نقره ای امپریال و مجموعه ای از خدمات ناهار خوری است که زیبایی ضیافت های باشکوه شاهنشاهی در زمانی که اینجا برگزار می شد را نمایش می دهد.

سالزبورگ آلتشتات ، میراث جهانی یونسکو

سالزبورگ به عنوان محل اقامت شاهزادگان اسقف اعظم ، از نخستین روزهای مسیحیت در اروپا یک مرکز معنوی بود. کلیسای بندیکتین از سنت پیتر در سال 690 میلادی تاسیس شد و تا اوایل دهه 1100 به عنوان محل اقامت اسقف اعظم نام برده میشد.

اسقف اعظم برخی از بهترین هنرمندان و معماران زمان خود را برای ساخت و تزئین کلیساها ، اقامتگاهها و صومعه های خود به کار گرفته بود . اگرچه اینها بر اساس سلیقه  به روز شده اند ، اما بناهای قرون وسطایی و باروک با هم ترکیب می شوند و محله قدیمی زیبایی را  برای کاوش بوجود می آورند.

کلیسای جامع در نزدیکی آن است و با گشت و گذار در میان خانه های رنگارنگ باروک ، میدان ها و جاذبه های جذابی را پیدا خواهید کرد که محل تولد ولفگانگ آمادئوس موتزارت است که اکنون یک موزه است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

مدرسه سواری اسپانیایی ، وین

مدرسه سوارکاری اسپانیایی به زمان امپراتور ماکسیمیلیان دوم ، شخص مسئول معرفی اسب های معروف لیپیزانر به اتریش به سال 1562 برمی گردد. امروزه این مکان تنها مکانی است که به سبک سوارکاری کلاسیک مورد علاقه اشرافی ها علاقه نشان داده و در این سبک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تماشای نمایش های معروف سوارکاری در مدرسه سوارکاری زمستانی باروک - که از زمان چارلز ششم در اینجا برگزار می شود - هنگام حضور در وین یک امر ضروری است.

سالن باشکوه ساخته شده در سال 1735 برای اشراف برای نشان دادن مهارت های سواری خود طراحی شده است. بلیط تماشای اجرای باله این حیوانات باشکوه بسیار پرطرفدار است ، بنابراین تا آنجا که ممکن است پیش از آن اقدام به رزرو آنلاین کنید.

کاخ شنبرون ، وین

کاخ باروک شنبرون که در حومه وین واقع شده است ، در اوایل دهه 1700 تکمیل شد و بعدا توسط ملکه ماریا ترزا به اقامتگاه تابستانی تبدیل شد.

از نکات برجسته گشت و گذار در 40 اتاق کاخ که برای عموم آزاد است ، آپارتمان های رویال است. از جمله مکان های دیدنی دیگر آن میتوان به گالری بزرگ که با نقاشی های سقف تزئین شده ، سالن ماریا ترزا که با صفحات گل چوب تراش خورده و طلاکاری شده اشاره کرد.

اخذ ویزای توریستی اتریش

از نکات مهمی که در مورد کشور اتریش میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا آلمانی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزای کشور اتریش همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

افراد میتوانند درخواست ویزا با مدت بیشتر مانند 6 ماهه ، 1 ساله ، 2 ساله و یا حتی 5 ساله نیز بدهند اما نکته ی قابل توجه آن است این ویزاها به ترتیب و بعد از اتمام امکان تمدید  شدن دارند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764