فرم ارزیابی رایگان
ویزای اوکراین و جاذبه های گردشگری آن

ویزای اوکراین و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

اوکراین به عنوان بزرگترین کشور اروپا ، جاذبه های بسیاری از جمله جشنواره هایی که فرهنگ غنی آن را جشن می گیرند و انتخاب زیبایی از معماری چند صد ساله را  برای گردشگران فراهم می کند. مردم اوکراین از حومه نورد گرفته تا خیابان های سنگ فرش شده در مراکز شهرهای قدیمی به اندازه چشم انداز آن متنوع هستند و از مهمان نوازترین افراد اروپا هستند.

کلمه "اوکرینا" در لغت به معنای سرزمین مرزی است و این کشور از ابتدای آغازین تاکنون سرزمین اصلی حمله بوده است. در دوره های مختلف ، این کشور توسط روسیه ، لهستان ، اتریش ، جمهوری چک و رومانی مشترک بوده است

چرنوبیل

آیا با واژه گردشگری تاریک آشنا هستید؟ این به سفر به مکان های مرتبط با مرگ و وقایع غم انگیز اشاره دارد. یادبود 11 سپتامبر در Ground Zero در شهر نیویورک ، آلکاتراز در سانفرانسیسکو ، پرل هاربر ، پمپئی و کشتارهای کامبوج همه نمونه های مشهوری هستند. بازدیدکنندگان از اوکراین می توانند نیروگاه هسته ای چرنوبیل را که برای این فاجعه صفر است ، به این لیست اضافه کنند.

این انفجار که در سال 1989 اتفاق افتاد ، در شهر پریپیات در شمال اوکراین واقع شده است. این دیدگاه اخیراً برای عموم آزاد بوده است - اما شما باید با یک شرکت تور مجاز از این مکان دیدن کنید. اگر نگران تشعشع هستید ، آزمایش های انجام شده نشان می دهد که مسافران بیشتر از آنچه در هنگام بازدید از چرنوبیل دریافت می کنند ، در پروازهای فراتاحلی قرار می گیرند.

نزدیک به 65 مایل با کیف ، یک سفر آسان و تمام روز از پایتخت با یک تور چرنوبیل است. مجریان تور می توانند بازدید کنندگان را از هتل خود تا این مکان همراهی کنند . در حین حمل و نقل ، یک فیلم آموزنده در مورد فاجعه مشاهده خواهید کرد. روایت و فیلم واقعی حادثه را به واقعیت تبدیل کرده و بازدیدکنندگان را برای آنچه در پیش است آماده می کند.

این تور بازدیدکنندگان را از طریق بسیاری از ساختمان ها می برد ، بعضی از آنها مانند یک صحنه به نظر می رسند. این یک تجربه فوق العاده متحرک است ، تجربه ای که مدتها پس از ترک شما با شما خواهد ماند.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

کاخ ریاست جمهوری سابق ، کیف

در ساحل رودخانه زیبای Dnieper واقع شده است و محل اقامت سابق رئیس جمهور اوکراین ، ویکتور یانوکوویچ است. در اینجا هیچ کاری برای انجام دادن وجود ندارد و ممکن است جالبترین و عالی ترین مکانی باشد که تاکنون بازدید کرده اید.

امروزه ، ساختمان اسراف با تمام شکوه و عظمت خود ، نمادی و یادآوری طمع و فساد نهادی است. در داخل دیوارهای دروازه دار آن ، زمین های تنیس ، زمین تیراندازی ، باشگاه سوارکاری ، بالشتک ، مزرعه شترمرغ ، لانه سگ ، زمین گلف و زمین های شکار وجود دارد.

حتماً از موزه اتومبیل که ماشین های عجیب و غریب سابق یانوکوویچ را در آن نگهداری می کنند ، بازدید کنید. به عمارت اصلی ملقب به "هونکا" بروید. یا با دریاچه های گرم شده زمین ها را کاوش کنید. بیش از حد موضوع در اینجا است و برخی از جاذبه ها بیش از دیگران جالب است ، از حیوانات عجیب و غریب در مزرعه رئیس جمهور گرفته تا رستوران به شکل یک گالن اسپانیایی.

بازار محلی در فضای باز

اگرچه بحث های زیادی در مورد منشا عروسک های معروف "روسی" تودرتو وجود دارد ، اما نمی توان مهارت با استعداد صنعتگران ساخت آنها را انکار کرد. از یک بازار بازدید کنید و انواع مختلفی از صنایع دستی برجسته هنرهای سنتی در کشور را پیدا کنید. منسوجات ، به ویژه بلوزهای گلدوزی شده سنتی که vyshyvanka نامیده می شوند و حوله دستی که در بسیاری از خانه های کشور استفاده می شود ، بسیار است.

اخذ ویزا توریستی اوکراین

 اوکراین یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد متقاضیان بالایی برای اخذ ویزای توریستی دارد. افرادی که برای اخذ این ویزا اقدام می‌کنند می توانند درخواست ویزای توریستی کوتاه مدت و یا بلند مدت داشته باشند. افرادی که برای اخذ ویزای کوتاه مدت اقدام می کنند باید هدف هایی همچون توریستی و گردشگری ، انجام امور پزشکی و یا انجام امور کاری و بیزینسی داشته باشند. در مقابل افرادی که برای اخذ ویزای بلند مدت اقدام می کنند هدف هایی همچون کار در این کشور ، تحصیل در این کشور و یا دیدار با خانواده خود را دارند.

 ویزای توریستی این کشور معمولاً به متقاضی اجازه اقامت ۹۰ روز در این کشور را خواهد داد اما نکته قابل توجه آن است که افرادی که برای تحصیل و کار ویزای این کشور را دریافت می‌کنند می‌توانند اقامت بیشتری داشته باشند در واقع ویزاهایی که اجازه اقامت بلندمدت به متقاضیان را میدهند از ۶ ماه تا ۵ سال امکان صادر شدن دارند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

 متقاضیان برای اخذ این ویزا به مدارکی همچون پاسپورت معتبر که حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد ، بیمه مسافرتی ، ارائه تمکن مالی و همچنین گردش حساب و تکمیل کردن فرم های مورد نیاز سفارت نیاز دارند اما جدای از این مدارک متقاضیانی که برای کار ، تحصیل و یا دیدار با خانواده و یا حتی انجام امور کاری اقدام می‌کنند موظف به ارائه دعوت نامه معتبر رسمی می‌باشند. این بدان معناست که در صورت عدم ارائه دعوتنامه امکان صادر نشدن ویزا برای این افراد بسیار زیاد می باشد.

 از جمله مدارک بسیار مهم دیگری که همواره بسیار تاکید به جمع‌آوری و ارائه آنها شده است، مدرکی دال بر بازگشت به کشور خود ، ذکر هدف از سفر و همچنین ارائه مدرکی که نشان دهنده محل اقامت در آن کشور است می باشد.

ویزای توریستی این کشور را می توان به سه دسته یک بار ورود دو بار ورود و مولتی تقسیم بندی کرد. در واقع ویزای مولتی بدین معناست که متقاضی می تواند هر چند بار که مدنظر داشت با این ویزا به این کشور سفر کند اما متقاضیانی که ویزای یک بار ورود و یا دوباره وجود دارد به ترتیب می توانند یکبار و دوبار به این کشور سفر کنند

افرادی که موفق به دریافت ویزا نشده‌اند می‌توانند دوباره تمام این مراحل را انجام دهند و این بار با مدارک بهتر و قوی تری کار خود را پیش ببرند. نکته قابل توجه آن است که متقاضیان باید در نظر داشته باشند که هزینه ای که آنها به سفارت پرداخت می‌کنند برای بررسی مدارک به آنها بازگردانده می شود و در صورتی که بخواهند دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنند موظف به پرداخت هزینه جداگانه می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 تمدید ویزای توریستی کشور اوکراین یکی از امور مهم و مشکل می باشد و این کار کاملاً به سابقه فرد و هدف آن از تمدید بستگی دارد.

 برای مثال افرادی که برای کار ، تحصیل و امور پزشکی به این کشور سفر کرده‌اند می‌توانند با اثبات آن که کار خود به اتمام رسیده است ویزای خود را تمدید کنند .  اما افرادی که برای هدف های دیگر به این کشور سفر کرده اند کار دشوار تری را برای تمدید ویزای خود خواهند داشت

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764