فرم ارزیابی رایگان
ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی آلمان

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور آلمان کشوری است که همواره گردشگران و تجار زیادی به دنبال سفر به این کشور می باشند. از آنجایی که کشور آلمان یکی از کشورهای عضو حوزه شنگن می باشد افرادی که موفق

 به اخذ ویزای این کشور شوند می توانند به راحتی به کشورهای دیگر عضو حوزه شنگن سفر کنند.

 ویزای این کشور نیز مانند ویزای توریستی کشور های دیگر اجازه اقامت ۹۰ روزه را به متقاضیان می دهد. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که کسانی که ویزای توریستی این کشور را کسب می‌کند اجازه کار و یا تحصیل در آن کشور را ندارند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

در شرایط کلی امکان تمدید ویزای آلمان همواره وجود دارد اما افرادی که هدف های درمانی و تجاری دارند می توانند با ارائه مدارک خود نسبت به افراد دیگر راه آسان تری را برای تمدید ویزای خود طی کنند.

 از جمله نکات بسیار مهمی که همواره درباره اخذ ویزای توریستی آلمان بیان شده است قانع کردن آفیسر سفارت این کشور میباشد. متقاضیان باید با مدارک خود بتوانند آفیسر مربوط به کشور آلمان را قانع کنند که به کشور خود باز خواهند گشت و قصد اقامت دائم در این کشور را ندارند.

متقاضیان برای اخذ این ویزا ابتدا موظف به تکمیل فرم درخواست میباشد. آنها همچنین موظف به اقدام و اخذ وقت مصاحبه از سفارت اين کشور می باشند و در حدود ١ ماه بعد از مصاحبه میتوانند منتظر جواب ویزا خود باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.  

 متقاضیان همواره موظف به ارائه مدارکي همچون گردش حساب ، تمکن مالی و هم چنین مدارکی دال بر بازگشت خود به کشور می باشند. در صورتی که افراد دعوتنامه رسمی از شخص و یا شرکت معتبر دارند می توانند امیدوار به طي كردن فرایند راحت تری برای اخذ ویزای این کشور باشند.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

موارد مشابه