فرم ارزیابی رایگان
ویزای توریستی انگلستان

ویزای توریستی انگلستان

ارائه شده توسط ویزا زون

ویزای توریستی کشور انگلستان بر مبنای هدف های مختلفی به  افراد متقاضی از سراسر دنیا اهدا می‌شود.  افرادی که قصد بازدید از خانواده ، تفریح و گردش و همچنین هدف های درمانی و تجاری و یا ورزشی نیز دارند موظف به اخذ این ویزا می باشند.

از جمله مهم ترین مدارک مورد نیازی که متقاضیان موظف به ارائه آن به سفارت می باشند ، دعوتنامه معتبر است اما نکته ي قابل توجه آن است که افرادی که جهت تفریح و گردش قصد سفر به این کشور را دارند نیاز به اخذ دعوتنامه ندارند و فقط موظف به ارائه تاریخچه سفر و تمکن مالی خود می باشند . در واقع آنها موظف می باشند که به سفارت این کشور اثبات کنند که هزینه کافی برای اقامت چند روزه در این کشور را دارند اما در مقابل افرادی که قصد بازدید از خانواده و یا هدف های تجاری دارند موظف به ارائه دعوت نامه معتبر می باشند. دعوتنامه می‌تواند از سوی شخص و یا شرکت خاصی فرستاده شده باشد . در صورتی که از سوی شخص ارسال شود ترجیحا باید از سوي بستگان درجه ١ باشد.  در کنار آن مدارکی همچون تمکن مالی مناسب، تاریخچه سفر و اثبات داشتن جایی برای سکونت در حین اقامت در انگلستان می‌تواند شرایطی را مهیا کند که فرد متقاضی به راحتی ویزای توریستی خود را کسب کند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

ویزاهای کشور انگلستان به دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شوند. ویزای کوتاه مدت که مدت آن ۶ ماه می باشد و اکثراً به افرادی که قصد تفریح و گردش را دارند داده می شود و ویزا های بلند مدت نیز که اعتبار آنها ممکن است ٢ ساله ، ٥ ساله و یا ٦ ساله باشد.

 متقاضیان همچنین امکان تمديد ویزای خود را دارند اما در صورتی که اعتبار آن رو به اتمام باشد و یا ویزا برای مدت کمتر از شش ماه صادر شده باشد.

در شرایطی خاص افرادی که برای کارهاي تجاري و يا درمانی به  این کشور سفر کرده‌اند اما كار آن ها تمام نشده و ویزای آنها به اتمام رسیده است امکان این را دارند که به سادگی ویزای خود را تمدید کنند. آنها در این شرایط فقط باید اثبات کنند که مراحل و فرآیند درمان آنها کامل نشده است و نیاز به مدت زمان بیشتری دارند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نکته ی مهم دیگر آن است که بهترین زمان ممکن برای اقدام و انجام کارهای مربوط به ویزا توریستی انگلستان ٣ ماه زودتر از تاریخ مورد نظر برای سفر به این کشور می باشد.

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764