فرم ارزیابی رایگان
ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور ایتالیا یکی از کشورهایی میباشد که سالیانه تعداد بسیار زیادی توریست به خود جذب کرده و افراد زیادی به دنبال هدف هایی همچون تفریح ، گردش و بازدید از خانواده و همچنین هدف های تجاری در اين كشور می باشند. افرادی كه  ویزای کشور ایتالیا را دریافت می کنند می‌توانند به کشورهای عضو شینگن به راحتی سفر کنند.

 نکته قابل توجه در مورد کشور ایتالیا آن است که این کشور کمترین آمار ریجکتی ویزا در بین کشورهای شنگن را دارد.

 متقاضیانی که قصد اخذ ویزای توریستی از این کشور را دارند موظف به ارائه تاریخچه سفر خود ، تمکن مالی و همچنین گردش سه ماه از حساب می باشند.

 هرچه تعداد سفرهای خارجی فرد متقاضی بیشتر باشد می‌تواند فرایند راحت تری را برای اخذ ویزا طی کند. متقاضیان موظف هستند که به سفارت این کشور اعلام کنند که هزینه لازم و کافی برای سفر و اقامت چندین روزه در این کشور را دارند و همچنین متقاضیان باید گردش حساب ٣ ماهه و یا ٦ ماهه خود را به سفارت نشان دهند تا از لحاظ مدارک مالی مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

 نکته قابل توجه دیگر در مورد کشور ایتالیا آن است که افرادی که با دعوت نامه معتبر قصد اخذ ویزا را می کنند همواره از شانس بیشتری برخوردار هستند. آنها باید توجه داشته باشند که دعوت نامه معتبر باید از سوی بستگان درجه ١ ، دوست و یا آشنا با یکی از افراد خانواده باشد.

 افراد زیادی هستند که همواره بدون دعوتنامه موفق به اخذ ویزای کشور ایتالیا شده اند اما نکته توجه قابل توجه آن است که این افراد موظف به ارائه تمکن و گردش مالی بسیار مناسب می باشند.

 ویزا توریستی کشور ایتالیا به ٢ دسته فوری و عادی تقسیم‌بندی می‌شوند و در واقع این ویزا برای ۹۰ روزه در یک بازه ۱۸۰ روزه در نظر گرفته می شود. متقاضیان باید توجه داشته باشند که تاریخ ورود و خروج همواره مشخص است و افراد طبق قوانین بعد از تاریخ خروج خود نمی‌توانند در کشور باقی بمانند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764