فرم ارزیابی رایگان
ویزای دانمارک و جاذبه های گردشگری آن

ویزای دانمارک و جاذبه های گردشگری آن

 

ارائه شده توسط ویزا زون

جذابیت های فراوان دانمارک ، به ویژه در سال های اخیر ، برای مخاطبان جهانی آشکار شده است. بال اروپایی اسکاندیناوی دارای سواحل باشکوه ، قلعه های زیبای افسانه ای ، جنگل های سرسبز ، آب و هوای معتدل و شهروندان صمیمی است. مجموعه تلویزیونی Smash Borgen ستاره ای از جاذبه های کپنهاگ - به ویژه ساختمانهای باشکوه پارلمان در کریستین بورگ - ساخته است. به همین ترتیب ، همکاری برونن دانمارکی و سوئدی (پل) به جهانیان نشان داد. پل اورسوند ، شاهکار خیره کننده مهندسی ، که دو کشور را از طریق جاده و راه آهن به یکدیگر متصل می کند از جمله مکان های دیدنی این کشور است. برای دوستداران ادبیات ، بازدید از اودنسه ، زادگاه استاد داستان نویس هانس کریستین آندرسن ، امری ضروری است.

مدارک زیست محیطی دانمارک در سرتاسر سرزمین آشکار است. در کپنهاگ ، دوچرخه بر ماشین اولویت دارد و مسلماً بهترین روش برای گشت و گذار در این شهر جمع و جور و زیبا است.

هنگام بازدید از کپنهاگ ، بسیاری از بازدیدکنندگان مکان های زیبای زیادی را در دسترس خود دارند. Tivoli با قدمت 1843 ، الهام بخش پارک های تفریحی معروف دیزنی است و در اینجا طیف وسیعی از جاذبه ها از جمله غلتکی ، دوربرگردان ها ، تئاترهای عروسکی ، رستوران ها ، کافه ها ، باغ ها ، غرفه های مواد غذایی و حتی یک سالن کنسرت با سبک موروسی وجود دارد. Tivoli در سراسر جهان شناخته شده است ، در فیلم های متعددی ظاهر شده است و نمادی واقعی از شهر است. در شب ، نمایشگرهای آتش بازی آسمان را روشن می کنند و در زمستان ، باغ ها با چراغ هایی برای فصل کریسمس تزئین می شوند. در طول تابستان می توانید جمعه شب ها کنسرت راک رایگان برگزار کنید.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

نیهاون ، کپنهاگ

ستاره تصاویر و کارت پستال های بیشمار شهر ، مکانی عالی برای قدم زدن یا گرفتن بخشی از فرهنگ کافه کپنهاگ است. این قلعه که در پشت کاخ آمالی بورگ واقع شده است ، یک مکان قابل احترام از dockland بود ، اما با خانه های چند رنگ ، رستوران ها و کشتی های بلند (برخی از آنها موزه هستند) به حوضه اسکله ، زندگی تازه ای بخشیده اند. Nyhavn اکنون یک محله به خصوص جذاب و در نتیجه یک جاذبه مهم برای گردشگران و مردم محلی است.

موزه ملی دانمارک

با یک پیاده روی ده دقیقه ای از باغ های Tivoli به موزه ملی( Nationalmuseet) منتهی می شوید که به تاریخ و فرهنگ دانمارک می پردازد. این موزه مجموعه ای چشمگیر از آثار دانمارکی از جمله ارابه خورشید با قدمت 2000 ساله ، ظروف چینی و نقره ای دانمارک و تزئینات کلیساهای رومانسک و گوتیک را به نمایش می گذارد. مجموعه های دیگر لباس های مربوط به قرن 18 و 19 و همچنین مبلمان عتیقه را برجسته می کند. تکمیل این سفر به تاریخ دانمارک یک نمایشگاه قومی خوب است که شامل مواردی از گرینلند ، آسیا و آفریقا و سایر موارد است. در موزه کودکان ، بچه ها کارهای زیادی برای انجام کار پیدا می کنند. آنها می توانند لباس دوره بپوشند ، از یک کشتی وایکینگ صعود کنند و از یک کلاس به سبک دهه 1920 بازدید کنند.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

اخذ ویزای توریستی دانمارک

از نکات مهمی که در مورد کشور دانمارک میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا دانمارکی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

ویزای کشور دانمارک همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764