فرم ارزیابی رایگان
ویزای روسیه و جاذبه های گردشگری آن

ویزای روسیه و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

روسیه ، بزرگترین کشور جهان ، تجربه گسترده ای از سفر را از کوهپیمایی در دامنه کوههای یخچال گرفته تا قدم زدن در امتداد خط ساحلی قدیمی ترین دریاچه زمین ارائه می دهد. اماکن تاریخی و فعالیت های فرهنگی در شهرهای بزرگ این کشور نیز بسیار زیاد است. خواه در کاوش در محوطه کرملین مسکو باشید و یا در استپ های مغولستان سرگردان باشید ، سفر به روسیه ماجراجویی است که خیلی زود فراموش نمی شود. این جاذبه های برتر گردشگران در روسیه می توانند یک سفر بزرگ روسی را برای یک سفر به یاد ماندنی القا کنند.

مسکو

از آنجا که بیشتر پروازهای بین المللی وارد مسکو می شوند یا حداقل در مسکو متوقف می شوند ، ارزش برنامه ریزی سفر خود را دارد تا حداقل چند ساعت برای گشت و گذار در شهر فرصت داشته باشید. پایتخت روسیه ترکیبی باشکوه از سرسبزی ، معماری خیره کننده و بسیاری از یادآوری های تاریخی از گذشته می باشد.

بازدیدکنندگان از مسکو معمولاً شروع به کاوش در مرکز می کنند ، جایی که کرملین ، میدان سرخ و کلیسای جامع رنگارنگ سنت باسیل واقع شده است. مرکز خرید GUM ، با سقف شیشه ای و استیل خود ، یک مقصد محبوب - حتی توسط گردشگرانی است که توانایی خرید مارک های لوکس و فروخته شده در اینجا را ندارند - و مکانی عالی برای امتحان غذاهای اصیل روسی است.

حتی اگر موزه ها مورد علاقه شما نباشند ، مسکو گزینه های شگفت انگیزی دارد ، از جمله گالری دولتی ترتیاکوف (که فقط هنرهای روسی را در خود جای داده است). موزه پوشکین (برای مجموعه های بین المللی بیشتر) ؛ و موزه زرهی کرملین برای بررسی برخی از موارد منحصر به فرد ، مانند تاج و تخت ، عاج ایوان وحشتناک و کالسکه های شاهنشاهی پوشیده از طلا. اگر بتوانید بلیط تهیه کنید ، تئاتر بولشوی ، یکی از بزرگترین سالن های نمایش باله و اپرا در جهان نیز ارزش بازدید را دارد.

ایستگاه های مترو مسکو به خودی خود یک اثر هنری است که با نقش برجسته ظروف چینی ، لوسترهای کریستال و آثار هنری منحصر به فرد موزاییکی تزئین شده است که این مکان ها را در واقع مانند کاخ های زیرزمینی نشان می دهد.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

جزیره کیزی

جزیره کیزی در کارلیا ، منطقه ای در شمال غربی روسیه که با فنلاند و دریای سفید هم مرز است ، واقع شده است و به دلیل موزه فضای باز باورنکردنی شهرت دارد. کارلیایی ها از قرن سیزدهم میلادی در این منطقه زندگی می کنند و در میان فرهنگ های شرق و غرب شکسته شده اند. مجموعه موزه شامل کلیسای تغییر شکل نجات دهنده ما با ارتفاع 120 فوت است ، ساختاری که با 22 گنبد مشهور شده است. از دیگر جاذبه های گردشگری ده ها خانه چوبی ، آسیاب بادی ، نمازخانه و انبار است. فرهنگ دهقانان با تظاهرات صنایع دستی و گروه های مردمی نشان داده می شود.

کرملین مسکو

کرملین برای هر کسی که از مسکو بازدید می کند باید یک جاذبه دیدنی باشد. کرملین محل نگهداری دفاتر برتر دولتی کشور ، و همچنین این محوطه دیواری دارای چهار کلیسای جامع ساخته شده در قرن 15 و 16 و همچنین چندین موزه قابل توجه است. زمین های 250 جریب شامل Armory ، مملو از گنجینه های سلطنتی گذشته ، و Diamond Fund Exhibition ، مجموعه ای از جواهرات است که شامل یک الماس 190 عیار متعلق به کاترین بزرگ است.

دریاچه بایکال

وقتی نوبت شکستن رکوردها می شود ، به سختی می توان دریاچه بایکال را شکست. این دریاچه شکافناک با ارتفاع زیاد در سیبری قدیمی ترین و عمیق ترین دریاچه در جهان است - حداکثر عمق آن به 1،642 متر می رسد و سن آن تخمین زده می شود که 25 میلیون سال باشد. بایکال همچنین بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان است - بیش از 20 درصد آب شیرین جهان در این دریاچه است.

اگرچه دریاچه بایكال به عنوان یكی از واضح ترین دریاچه های جهان در نظر گرفته می شود ، این امر خصوصاً در زمستان بسیار چشمگیر است ، جایی كه در بعضی مناطق ، می توان تا 40 متر در آب را دید - حتی اگر بیشتر سطح دریاچه تا پنج ماه از سال یخ بزند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

حدود یک ماه در حوالی ماه آگوست ، دمای آب دریاچه می تواند به حدود 16 درجه سانتیگراد برسد و این امر برای غوطه وری سریع یا شنای کوتاه مناسب است. اما در بقیه سال معمولاً زیر پنج درجه سانتیگراد باقی می ماند.

در تابستان ، دریاچه بایکال مقصدی معروف برای قایق سواری ، سفرهای دریایی با کشتی و جستجوی خطوط ساحلی و سواحل جزیره است. در زمستان ، هنگامی که دریاچه یخ می زند ، بازدیدکنندگان می توانند از طریق بخشهایی از آن اسکی را انجام دهند و از غارهای یخ زده استپ Tazheran بازدید کنند.

اخذ ویزای توریستی روسیه

 روسیه یکی از کشورهایی میباشد که سالیانه متقاضیان بسیاری به دنبال اخذ ویزای این کشور می باشند. متقاضیان می‌توانند هدف هایی همچون توریستی و گردشگری ، دیدار با خانواده ، امور پزشکی و یا امور بیزینسی داشته باشند.

  ویزای توریستی کشور روسیه به دو نوع یک بار ورود و دوباره ورود تقسیم‌بندی می‌شوند که متقاضیان میتواند خود نوع ویزا را مشخص کنند.

 متقاضیان برای اخذ این ویزا نیازمند ارائه مدارکی می باشند. از جمله این مدارک می‌توان به ارائه دعوت نامه معتبر ، ارائه تمکن مالی ، پاسپورت معتبر و همچنین تکمیل مدارک مربوط به

سفارت اشاره کرد.همچنین آنها موظف به بیان هدف از سفر خود به سفارت و همچنین اثبات بازگشت به کشور خود میباشد.

 متقاضیانی که نتواند سفارت را قانع به بازگشت به کشور خود کنند به راحتی ویزای این کشور را از دست خواهند داد و برای اقدام دوباره  موظف به پرداخت هزینه سفارت برای بررسی دوباره مدارک می باشند

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

 متقاضیان بعد از تکمیل مدارک مربوط به سفارت موظف به اخذ وقت سفارت می باشند. افرادی که وقت سفارت خود را نیز طی می‌کنند می‌توانند در کمتر از مدت یک ماه منتظر پاسخ جواب ویزای خود باشند. به طور معمول ویزای توریستی کشور روسیه برای ۳۰ روز صادر می شود اما نکته قابل توجه آن است که سفارت این کشور ویزای بلند مدت ۹۰  روزه نیز به برخی از افراد ارائه می کنند اما باید فرد متقاضی مستندات قوی بنابر دلیل ماندن زیاد در این کشور داشته باشد. برای مثال افرادی که برای امور درمانی ، کاری و یا حتی تحصیلی به این کشورسفر می‌کنند در صورتی که بتواند با مدرک معتبر اثبات کنند که کار آنها به اتمام نرسیده است می‌توانند ویزای خود را تمدید کنند.

 افرادی که موفق به اخذ ویزای توریستی این کشور نمی شوند می توانند دوباره با جمع‌آوری مدارک قوی تر برای اخذ ویزا اقدام کنند اما نکته قابل توجه آن است که افراد باید دقت داشته باشند که مدارکی که باعث شده است آفیسر آنها را ریجکت کند را کامل و تکمیل کنند.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

موارد مشابه