فرم ارزیابی رایگان
ویزای سوئیس و جاذبه های گردشگری آن

ویزای سوئیس و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور سوئیس از جمله کشور های بسیار زیبای قاره اروپا میباشد که سالیانه افراد زیادی به دنبال گردش در این کشور میباشند. قله های سر به فلک کشیده کوه های آلپ ، دریاچه های آبی پر زرق و برق ، دره های زمرد ، یخچال های طبیعی و دهکده های زیبا از جمله مناطق فوق العاده جذاب این کشور میباشند. در میان دره ها و دریاچه های کوهستانی ، تفرجگاه های بین المللی در کلاس جهانی و لیست طولانی از کارها ، از جمله پیاده روی ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی ، پاراگلایدر و اسکی نهفته است.

شهرهایی مانند زوریخ ، ژنو و لوزان که در تاریخ فرو رفته اند ، موزه ها و گالری های عالی ، بناهای تاریخی و جشنواره های مشهور موسیقی جاذبه های فراوانی را ارائه می دهند. پایتخت برن یک شهر قدیمی خیره کننده قرون وسطایی است که شیار یک رودخانه را در آغوش گرفته است. آلمان ، ایتالیا ، اتریش و فرانسه با سوئیس هم مرز هستند و زبان ها و آداب و رسوم آنها با پیچیدگی های چند فرهنگی این کشور را جذاب تر می کند.

از معماری ایتالیایی تیچینوی پر از نخل گرفته تا گویشهای رومانش سوئیسی-آلمانی و مشتق از لاتین ، سوئیس گاهی اوقات می تواند چندین کشور را در یک کشور احساس کند .

ماترهورن

قله برجسته سوئیس یکی از مرتفع ترین کوه های آلپ است. در مرز با ایتالیا ، این قله افسانه ای به 4478 متر صعود می کند و چهار چهره شیب دار آن در جهت نقاط قطب نما قرار دارد. اولین اجلاس سران در سال 1865 وقتی چهار کوهنورد هنگام هبوط جان خود را از دست دادند ، به طرز غم انگیزی به پایان رسید. امروز هر تابستان هزاران کوهنورد باتجربه به اینجا می آیند.

در پای این قله قدرتمند ، دهکده جذاب زرمات ، یک استراحتگاه برتر بین المللی با کالسکه های اسب سوار ، خانه های شیک و رستوران ها و هتل های کلاس جهانی نهفته است. برای حفظ کیفیت هوا و فضای آرام ، وسایل نقلیه موتوری در روستا ممنوع است.

در زمستان ، اسکی بازان می توانند بیش از 300 کیلومتر از دامنه ها را پیمایش کنند. در تابستان ، شنا و تنیس از فعالیت های محبوب و همچنین پیاده روی ، دوچرخه سواری و کوهنوردی در کوه های اطراف است. اسکی یخچال تابستانی نیز در دسترس است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

قله اروپا

یکی از محبوب ترین کارهایی که می توان در Bernese Oberland زیبا انجام داد ، سفر با قطار به قله اروپا می باشد. با تراس رصد و رصدخانه علمی در ارتفاع 3454 متری ،یخچال بزرگ آلتس طولانی ترین یخچال اروپا است که از یونگفراووخ آغاز می شود و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. مسیر معروف Eiger از ایستگاه یخچال Eiger تا Alpiglen به صخره های پای شمالی می چسبد.

از دیگر پیاده روی های معروف می توان به Panorama Way به سمت شیب اول آفتابی و رو به جنوب اشاره کرد. دنباله ای با ارتفاع زیاد از هولنشتاین به براندگ از طریق مزارع گل ، مراتع کوهستانی و جنگل ها. افراد کم تحرک می توانند سوار گوندولا و تله کابین شوند و از منظره های دیدنی دره Lauterbrunnen عبور کنند.

گریندل والد پیکچریک دهکده ای یخچالی در منطقه یونگفراو است که پایگاه بسیار خوبی برای ماجراهای کوه های اطراف می سازد. در ته کوههای پوشیده از برف تودرتو قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تفریحگاه های سوئیس است. بر فراز این دره آلپی ، تپه ی Wetterhorn و جبهه شمالی ایگر ، یکی از دراماتیک ترین و دشوارترین صعودهای این سیاره قرار دارد. بین کوه ها دو یخچال درخشان گریندل والد قرار دارد. برای بهترین مناظر ، Fahhorn ، با ارتفاع 2681 متر ، پانوراماهای نفس گیر قله های غول پیکر را ارائه می دهد.

اینترلاکن

اینترلاکن که بین دریاچه تون از غرب و دریاچه برینز از شرق واقع شده است ، یکی از محبوب ترین استراحتگاه های تابستانی سوئیس است. در مرکز شهر ، هاهمته با 35 هکتار فضای باز یک جاذبه ی شگفت انگیز از برنامه ریزی شهری است. باغ های گل ، هتل ها و کافه ها Höheweg ، بلوار اصلی اینجا را با چشم اندازهای کوهستانی و نفس گیر احاطه کرده اند. قله های قدرتمند برج Eiger ، Mönch و Jungfrau در بالای شهر ، موقعیت های عالی برای ماجراهای کوهستانی را فراهم می کند. پیاده روی ، کوهنوردی و کایاک سواری از کارهای اصلی است که گردشگران میتوانند انجام دهند و خاطره ای زیبا را برای خود بوجود آورند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

بیش از 45 راه آهن کوهستانی ، تله کابین ، بالابر صندلی و بالابر اسکی بازدیدکنندگان را به مناطق اطراف منتقل می کنند و فرصت های زیادی را برای گشت و گذار از بالا فراهم می کنند. در زمستان ، اسکی بازان و اسنوبورد می توانند از مراکز تفریحی اطراف و اسکی صحرانوردی در طول شبکه گسترده مسیر استفاده کنند.

اخذ ویزای توریستی سوئیس

از نکات مهمی که در مورد کشور سوئیس میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا سوئیسی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

ویزای کشور سوئیس همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764