فرم ارزیابی رایگان
ویزای فرانسه و جاذبه های گردشگری آن

ویزای فرانسه و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

فرانسه به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد جهانگردی جهان است که سالانه 82 میلیون گردشگر خارجی دارد. بازدیدکنندگان میتوانند از  شهرهای تاریخی ، قلعه شنونسو ، برج ایفل و بسیاری دیگر از جاذبه های این کشور دیدن کنند. علاوه بر این ، فرانسه دارای آب و هوای مطبوع ، سواحل اقیانوس اطلس و جزیره کورسیکا و همچنین امکانات گسترده برای ورزش های زمستانی می باشد.

قلعه شنونسو

شاید شناخته شده ترین قلعه دره Loire باشد. این قلعه که در قرن شانزدهم ساخته شده است ، در رودخانه شر قرار دارد و در انتهای آن مسیرهای عبور قایق وجود دارد. بعد از ورسای ، پر بازدیدترین قلعه فرنگی در فرانسه است و برای باغ های دوست داشتنی مورد توجه قرار گرفته است. این قلعه پس از بمباران در جنگ جهانی دوم بازسازی شد و امروزه از آن به عنوان یکی از بهترین مقاصو و جاذبه های گردشگری این کشور نام برده می شود.

جشنواره فیلم کن

هر سال در ماه می  ، نخبگان صنعت فیلم سازی جهان برای جشنواره بین المللی فیلم کن به شهر ریویرا فرانسه میروند. در حالی که نمایش آن برای عموم آزاد نیست ، طرفداران می توانند هنگام ورود و خروج از مکان های فیلم ، غذا خوردن در رستوران ها ، خرید یا بازدید از یکی از سواحل زیبا به دنبال ستاره های مورد علاقه خود باشند.

برج ایفل

برج ایفل که در پاریس واقع شده است ، یکی از محبوب ترین مکانها در جهان است. در واقع ، این برج نماد پاریس است. این برج 320 متر است و از 8000 قسمت فلز تشکیل شده است. هنگامی که گوستاو برج ایفل را در سال 1889 طراحی و ساخت ، منتقدان این ایده را دوست نداشتند.

با این حال ، با گذشت زمان ، این مکان در بین مقصدهای مورد علاقه برای دیدن در جهان قرار گرفته است. جدا از مشاهده برج ، می توانید به سطح بالایی (276 متر ارتفاع از سطح زمین) بروید تا منظره کاملی از وسعت شهر داشته باشید.

 

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

اخذ ویزای توریستی فرانسه

از نکات مهمی که در مورد کشور فرانسه میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزای کشور فرانسه همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764