فرم ارزیابی رایگان
ویزای نروژ و جاذبه های گردشگری آن

ویزای نروژ و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

نروژ ترکیبی باورنکردنی از شگفتی های فرهنگی و طبیعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. از اسلو تا قله های کوهستانی بی انتها و پوشیده از برف و فیوردهای عمیق ، همگی بهترین فرصت را  برای مسافران در سرزمین آفتاب نیمه شب و چراغ های خیره کننده شمالی ایجاد میکنند. رفت و آمد در کشور آسان است ، و سیستم های درجه یک ترانزیت کشور همچنین از طریق راه آهن یا وسایل خارق العاده دیگر  بهترین فرصت های گشت و گذار را نیز ارائه می دهند.

 

به نظر می رسد نروژ ، یکی از مرفه ترین ملت های جهان است.این کشور تقریباً از هر جنبه مهمی در تاریخ عضو بهترین ها و جذاب ترین ها برای گردشگران بوده است.از وایکینگ ها گرفته تا دریانوردی و ماهیگیری و همچنین هنر و سرگرمی که دارد. نروژ همچنین از مناظر دیدنی بسیار غنی است ، از فیوردهای خیره کننده گرفته تا کوه ها و یخچال های طبیعی دیدنی ، که بسیاری از آنها به راحتی در دسترس گردشگران است.

سوگنفورد

بزرگترین فلات نروژ ، Sognefjord است که به 204 کیلومتر از داخل کشور می رسد و در طول مسیر به ورودی ها و فیوردهای کوچکتر منشعب می شود. عرض آن در عرض وسیع تقریباً پنج کیلومتر است و دیواره های صخره به 1307 متر می رسند و منظره ای خیره کننده ایجاد می کنند. محبوب ترین راه برای بازدید از فیورد قایق است و تورهای تفریحی و گشت و گذار در رشته های فیورد بسیار زیاد است . بسیاری از آنها به راحتی از برگن حرکت می کنند. گردشگران همچنین از کاوش در شاخه های باریک تری مانند Naeroyfjord لذت می برند ، یک منطقه تماشایی 17 کیلومتری با دیواره های صخره ای که فقط 250 متر از یکدیگر فاصله دارند و بیش از 1700 متر بالاتر از آب برج دارند. مقصد اصلی دیگر Fjærland است ، منطقه ای که بزرگترین یخچال طبیعی اروپا و موزه یخچال های طبیعی نروژ را در خود جای داده است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

سنگ منبر

جاذبه توریستی که به لطف سفر پر زحمت لازم برای رسیدن به آنجا بهترین جا برای مسافران فعال می باشد. با این وجود این سختی  ، سنگ منبر یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در نروژ است. مقصدی که در نزدیکی استاوانگر واقع شده و نیاز به سواری با کشتی و اتوبوس و سپس یک پیاده روی دو ساعته در سربالایی دارد تا به صخره ای کاملاً صاف برسید ، که از بالای Lysefjord ، بیش از 600 متر بالاتر از آب به نظر می رسد. کلیسای جامع استاوانگر همچنین یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در استاوانگر است. این ساختار قرن دوازدهم دارای سبک های مختلفی است ، از جمله یک کلیسای رومانسک ، یک منبر باروک ، و یک قلم گوتیک.

ترومسو

ترومسو که در 349 کیلومتری شمال دایره قطب شمال واقع شده است ، بیشتر به دلیل نقش مهم خود به عنوان پایگاه بسیاری از اعزام های بزرگ قطب شمال از اواسط دهه 1800 شناخته شده است. این منطقه برای اولین بار در قرن سیزدهم به عنوان یک دهکده ماهیگیری آباد شد و این صنعت بخشی جدانشدنی از زندگی در اینجا بوده و به جذابیت دریایی منطقه کمک کرده است. ترومسو همچنین به دلیل موقعیت شمالی خود ، مقصد اصلی برای کسانی است که امیدوارند شفق قطبی یا نورهای شمالی را تماشا کنند. گردشگران جاذبه های متعددی را در شهر پیدا می کنند که این پدیده را توضیح می دهند ، از جمله Polaria و موزه قطب.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

جزایر لوفوتن یک مجمع الجزایر را در سواحل شمال غربی نروژ تشکیل می دهند و یک مقصد محبوب گردشگری برای نروژی ها و خارجی ها است. علی رغم قرار گرفتن در دایره قطب شمال ، هوا در اینجا معتدل است. گردشگران برای لذت بردن از سواحل ، گشت و گذار در روستاهای ماهیگیری سنتی ، کایاک ، پیاده روی و دیدن حیات وحش به اینجا می آیند. این جزایر همچنین یکی از بهترین مکانها برای دیدن نیم نگاهی به نورهای شمالی هستند. جاذبه ها و کارهای زیادی در این جزایر وجود دارد ، به ویژه در Svolvaer ، بزرگترین شهر  واقع در ساحل جنوبی جزیره. در اینجا ، موزه جنگ Lofoten را با مجموعه های جنگ جهانی دوم و یخ جادویی منحصر به فرد که مجسمه های یخی را به تصویر می کشد و زندگی محلی را به تصویر می کشد ، خواهید یافت. موزه Lofoten ، تاریخ صنعت ماهیگیری جزیره را بررسی می کند.

 همچنین آکواریوم Lofoten که زندگی دریایی قطب شمال را نشان می دهد نیز یکی دیگر از مکان های جذاب می باشد.. گردشگران می توانند در مورد اهمیت ماهیگیری در موزه دهکده ماهیگیری نروژ و موزه Stockfish Lofoten که هر دو در شهر واقع شده اند ، اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اخذ ویزای توریستی نروژ

از نکات مهمی که در مورد کشور نروژ میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا نروژی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

ویزای کشور نروژ همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764