فرم ارزیابی رایگان
ویزای نیوزلند و جاذبه های گردشگری آن

ویزای نیوزلند و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

طبیعت با زیبایی سورئال یک مجموعه فیلم ، نیوزیلند را ساخت. تعداد کمی از مقصدها به این تعداد عجایب طبیعی حیرت انگیز که در یک منطقه کوچک قرار گرفته اند ، می بالند. قله های پوشیده از برف ، آبشارهای درخشان ، یخچال های طبیعی ساحلی ، جنگل های بارانی ، آبدره ها و رودخانه های مملو از ماهی از جمله گنجینه هایی است که مسافران می توانند کشف کنند. در روتوروا ، یکی از بزرگترین مناطق زمین گرمایی جهان ، بازدیدکنندگان می توانند شاهد نیروهای قدرتمندی باشند که این مناظر را در حوضچه های گل و جوش و چشمه های آب گرم به دنیا آوردند.

نیوزیلند به لطف توپوگرافی چشمگیر خود ، نقطه داغ ورزش های دارای آدرنالین است. رفتینگ با آب سفید ، چمدان ، جت قایقرانی ، اسکی هلی ، چتربازی ، کوهنوردی و دوچرخه سواری کوهستان لیست ماجراهای فضای باز را جمع می کند و این کشور یکی از بالاترین بانجی جامپ های جهان را در خود جای داده است.

 

از نظر استراتژیک ، نیوزیلند نسیمی برای سفر در اطراف است. تعطیلات بوسیله رانندگی با اتومبیل محبوب است و اقامتگاه های متنوع این کشور از مسافرخانه ها و اقامتگاه های بوم گردی جالب توجه تا هتل های مجلل دارای اقامتگاه های بوم گردی هستند.

پارک ملی فیوردلند و صدای میلفورد ، جزیره جنوبی

پارک ملی فیوردلند که یک میراث جهانی است ، از دیدنی ترین مناظر کشور محافظت می کند. یخچال های طبیعی این منظره نمایشی را مجسمه سازی کرده و فیوردهای معروف Milford ، Dusky و Doubtful Sounds را تراشیده اند. بازدیدکنندگان در اینجا می توانند آبشارهای پر آب و تاب ، جزایر دریایی ، جنگل های بارانی بکر ، دریاچه های وسیع و قله های کوهستانی را کشف کنند.

 

جای تعجب نیست که این پارک پناهگاهی است برای کوهنوردان با بهترین پیاده روی در این کشور ، از جمله پیست معروف Milford.  کایاک سواری دریایی یک روش محبوب برای کشف فیوردها است و بازدید کنندگان همچنین می توانند برای تماشای یک چشم پرنده از زیبایی خیره کننده آن ، از پرواز منظره بالای پارک لذت ببرند.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

خلیج جزایر ، جزیره شمالی

با سه ساعت رانندگی در شمال اوکلند ، خلیج زیبای جزایر یکی از محبوب ترین مقصدهای تعطیلات در این کشور است. بیش از 144 جزیره در خلیج پر زرق و برق قرار دارند و آن را به مکانی برای قایقرانی تبدیل می کنند.

 

پنگوئن ها ، دلفین ها ، نهنگ ها و مارلین ها در این آبهای حاصلخیز زندگی می کنند و این منطقه یک مکان محبوب ماهیگیری ورزشی است. بازدیدکنندگان می توانند در طول ساحل از کایاک دریایی استفاده کنند ، در بسیاری از مسیرهای جزیره ای پیاده روی کنند ، از غواصی خود لذت ببرند ، کیپ برت و سازند صخره ای معروف به نام Hole in the Rock را مرور کنند و جنگل های نیمه گرمسیری محل رشد درختان Kauri را کشف کنند. شهرهای عجیب و غریب موجود در این منطقه مانند راسل ، اوپوآ ، پایهیا و کریکری پایگاه های عالی برای کاوش در این خلیج دیدنی هستند.

کوئین تاون ، جزیره جنوبی

کوئین استون که در میان سواحل درخشان دریاچه واکاتیپو و قله های برفی Remarkables قرار گرفته است ، پایتخت ماجراجویی نیوزیلند و یکی از مهمترین مقاصد این کشور برای بازدید کنندگان بین المللی است. بانجی جامپینگ ، جت قایقرانی ، رفتینگ در آب سفید ، پاراگلایدر ، سنگ نوردی ، دوچرخه سواری کوهستان و اسکی در سراشیبی تنها مواردی است که با سوخت آدرنالین انجام می شود و بازدید کنندگان می توانند مناظر خیره کننده آلپ را در شبکه عالی مسیرهای پیاده روی کشف کنند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

کوئین استون علاوه بر ورزشهای ماجراجویی ، تمام راحتیهای موجودات را با هتلهای درجه یک ، اسپا ، رستوران ها ، گالری ها و مغازه ها فراهم می کند. این پایگاه همچنین یک پایگاه عالی برای سفرهای گشت و گذار به منطقه مرکزی اوتاگو است ، جایی که بازدید کنندگان می توانند در شهرهای استخراج طلا و مناظر زمین میانه از فیلم های محبوب ارباب حلقه ها کاوش کنند.

اخذ ویزای توریستی نیوزلند

ویزای توریستی و یا گردشگری کشور نیوزلند همواره متقاضیان زیادی دارد.

ویزای کشور نیوزلند مختص افرادی است که هدف هایی همچون تفریح و گردش ، دیدار با خانواده ، امور پزشکی و یا امور تجاری دارند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید این کشور را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور را ندارد.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت ، ارائه ی سوابق سفر و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به زبان انگلیسی تکمیل کنند و سپس فرم های مربوطه را در سایت سفارت ثبت کنند.همچنین متقاضیان موظف به فرستادن مدارکی همچون پاسپورت معتبر ، تمکن مالی و گردش حساب ، ذکر محل اقامت در آن کشور و همچنین ذکر دلیل و هدف سفر خود میباشند 

. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

متقاضیان ۱ماه پس از اقدام و ثبت مدارک میتوانند منتظر پاسخ آفیسر و یا سفارت باشند و وضعیت پرونده ی خود را متوجه شوند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

افراد زیادی با مشکل اخذ ویزا سر کار دارند و ریجکت میشوند. در اکثر مواقع عدم تمکن کافی و وجود نقص در پرونده باعث ریجکتی این افراد میشود اما نکته ی مهم آن است که افراد میتوانند مدارک خود را تکمیل کنند و با مدارکی بهتر برای اخذ ویزا اقدام کنند.

ویزای توریستی کشور نیوزلند معمولا ۹ماهه صادر میشوند. اما امکان تمدید نیز وجود دارد در شرایطی خاص. برای مثال شخص متقاضی میتواند با ارائه ی مدارک مناسب اثبات کند که کار خود در کشور نیوزلند به اتمام نرسیده و خواستار تمدید ویزا شود. انجام این کار در امور پزشکی و تجاری بسیار رایج است. متقاضیان ویزا توریستی نیز در صورت ارائه مدارک مناسب و قوی میتوانند ویزا خود را تمدید کنند.

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

موارد مشابه