فرم ارزیابی رایگان
ویزای هلند و جاذبه های گردشگری آن

ویزای هلند و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

هلند در همه جا به عنوان سرزمین آسیاب های بادی ، کانال ها و لاله ها شناخته می شود و مطمئناً بازدیدکنندگان امروزی این جاذبه ها را در میان جاذبه های گردشگری فراوان خود پیدا می کنند. اما همراه با بسیاری از باغ ها و روستاهای زیبای این کشور ، گشت و گذار در شهر آمستردام ، پایتخت پر جنب و جوش که پر از موزه هایی زیبا است را نیز نباید فراموش کرد. از دیگر مکانهای بازدید می توان به قلعه ها و مناظر شهری متعدد قرون وسطایی همراه با پارک ملی و سیستم کنترل جزر و مد اشاره کرد که به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان مدرن شناخته شده است.

با توجه به اندازه نسبتاً کوچک هلند ، همه این جاذبه ها و کارهای تفریحی برای انجام در یک منطقه نسبتاً جمع و جور وجود دارد. در نتیجه ، انجام حداقل کمی از گشت و گذار در هلند بسیار آسان است.

کانالهای Jordaan و Amsterdam

کانال ها به اندازه شهر و نیز بخشی از منظره شهر آمستردام مهم هستند و ماندگارترین خاطرات برای هر بازدید کننده ، زمان صرف شده در کاوش در آبراه های خارق العاده شهر است. در حالی که با تور قایق یا تاکسی آبی - از جمله بیشتر موزه های بزرگ و گالری های هنری - به راحتی می توان به بسیاری از بهترین جاذبه های گردشگری آمستردام دسترسی پیدا کرد ، اما هیچ چیز نمی تواند قدم زدن در خیابان های کوچکتر و آرام تری را که در آبراه ها قرار دارند ، انجام دهد.

به خصوص کانال جوردان که بسیار جذاب است .همراه با خانه های کوچک کنار کانال آن ، به دنبال بسیاری از "هافج" های محله ، حیاط های داخلی عجیب و غریب پنهان شده در پشت ساختمان ها باشید.

فقط با 10 دقیقه پیاده روی می توانید میدان Dam را ببینید که باید در آمستردام از آن دیدن کنید. این میدان عمومی عظیم علاوه بر رستوران ها ، کافه ها و مغازه های بی شماری که دارد ، پربازدیدکننده ترین جاذبه ی گردشگری شهر می باشد.

آسیابهای بادی کیندردایک

در رودخانه نورد بین روتردام و دوردراخت واقع شده است ، كه نام خود را از حادثه ای در جریان سیل روز سنت الیزابت 1421 پس از گرفتار شدن گهواره كودك در رودخانه گرفته است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

، آسیاب های بادی متعلق به قرن هجدهم است که به طور خارق العاده ای حفظ شده اند. اکنون  این میراث های جهانی یونسکو ، 19 آسیاب بادی Kinderdijk ، که بین سالهای 1722 و 1761 ساخته شده اند ، بزرگترین غلظت آسیاب های بادی در هلند هستند. این ساختمانهای باشکوه که در ابتدا برای تخلیه سرزمین های ممنوع مورد استفاده قرار می گرفتند . بازدید از این بادبان های چشمگیر 92 فوت از آوریل تا اکتبر برای عموم آزاد است.

دوست داشتنی های دیدنی زیلند

با ترکیب دلتاهای رود راین ، ماس و رودهای شلده ، زیلاند شامل جزایر و شبه جزیره های متعدد بخش جنوب غربی هلند است. بیشتر این منطقه از سرزمین های شکل گرفته زیر سطح دریا است و به همین دلیل به سیلهای چشمگیر و همچنین تکنیک های مدرن پیشگیری از سیل متکی است.

هنگام سفر به منطقه ، شواهدی از پروژه مهندسی بزرگ معروف به Delta Works را مشاهده خواهید کرد. این سازه های عظیم - در اصل سدهای پیشرفته - می توانند میزان وارد شدن آب به خورهای اصلی منطقه را از دریای شمال کنترل کنند. این پروژه متشکل از سدها ، بندها ، قفل ها ، رودخانه ها و موانع موج طوفان می باشدو به عنوان یک پروژه 7 میلیارد دلاری وحشت آور ، یکی از عجایب هفتگانه جهان مدرن اعلام شده است.

اخذ ویزا توریستی هلند

از نکات مهمی که در مورد کشور هلند میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا هلندی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزای کشور هلند همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764