فرم ارزیابی رایگان
ویزای پرتغال و جاذبه های گردشگری آن

ویزای پرتغال و جاذبه های گردشگری آن

ویزا توریستی پرتغال

ارائه شده توسط ویزا زون

سفر به پرتغال برای کشف مقصدی کاملاً متنوع است. این کشور با دریا پیوند  جدا ناپذیری دارد . لیسبون ، پایتخت این کشور ، از موقعیتی خیره کننده در مجاورت دهانه رود تاگوس برخوردار است. از اینجا ، دریانوردان دنباله دار در قرن 15 و 16 در سفرهای حماسی کشف خود حرکت کردند و از آن زمان پرتغال یک سنت دریانوردی پر افتخار را پرورش داده است.

مناطق داخلی پرتغال از رشته کوههای چشمگیر شمالی با دشتهای گسترده نوردیده خورشید در مناطق مرکزی این کشور ترکیب شده است. در جنوب ، برخی از بهترین سواحل اروپا در کنار دریاچه های زیبا و آبهای کم عمق و گرم قرار دارند. نقاط مختلف روستاهای سنگی ، شهرهای دلربا و شهرهای جهان وطنی است که کاخ ها و قلعه های تاریخی ، موزه ها و صومعه ها منتظر کاوش هستند. سفر به پرتغال همچنین می تواند به معنای بازدید از جزیره سرسبز و نیمه گرمسیری مادیرا - "جزیره باغ" - یا مجمع الجزایر جدا شده اما آرام آزور باشد..

Oceanarium   لیسبون

مسلماً محبوب ترین و دوست داشتنی ترین جاذبه گردشگری برای بازدیدكنندگان پرتغال ، اقیانوس آرام لیسبون است که به طرز درخشانی تصور می شود تا زیستگاه های متنوع اقیانوس در جهان را برجسته كند. این یکی از بهترین و بزرگترین اقیانوس های اروپا است که شامل مجموعه وسیعی از ماهی و حیوانات دریایی است که چهار منظره دریا و مناظر جداگانه اکوسیستم های اقیانوس اطلس ، اقیانوس آرام ، هند و قطب جنوب را بازسازی می کند. یک مخزن عظیم مرکزی که از سطوح مختلف قابل مشاهده است ، پر از کوسه ، پرتوی و بسیاری دیگر از عجایب و پرندگان دیگر اعماق زمین است. طرح شفاف پلکسی گلاس به گونه ای است که به نظر می رسد گونه های گرمسیری کوچکتر که در آکواریوم های جداگانه ای قرار دارند و در اطراف مخزن اصلی قرار گرفته اند ، با پسر عموهای بزرگتر خود در حال شنا هستند. مناظر فضای باز که پنگوئن ها ، سمورهای دریایی و سایر پرندگان و پستانداران ناز و عروسک و نازنین با هم هماهنگ و بی دغدغه زندگی می کنند ، مکمل این منظره شگفت انگیز هستند.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

قایقرانی در ساحل لیسبون

رفتن به دریا با کایاک برای کاوش در ساحل لیسبون ، یک سفر دریایی با ارزش را ایجاد می کند. دست و پا زدن در خط ساحلی علاوه بر ارائه ابعادی اضافی به تجربه گشت و گذار ، بهانه ای عالی برای ورزش در یک محیط بکر است. در واقع ، مجاورت لیسبون با اقیانوس طیف گسترده ای از ورزشهای آبی مهیج را فراهم می کند ، و کشف سواحل ، خلیج ها و دریاچه های واقع در منطقه بین پایتخت پرتغال و شهر تفریحی کاسکایس یک روش سرگرم کننده برای لذت بردن از یک روز است. بیرون در آن سوی منطقه ، آبهای شفاف و واضح پارک طبیعی Serra da Arrábida ، که مکان هایی Setubal و Sesimbra را در بر می گیرد ، منظره ای بی نظیر از صخره های با  با شکوه و باستانی را تشکیل می دهد که پر از حیات پرندگان است. بیشتر خط ساحلی اینجا در یک ذخیره گاه دریایی محافظت شده قرار دارد - پناهگاهی که در مرزهای خود شامل ساحل فوق العاده می شود.

صومعه مسیح ، تومار

تسلط بر شهر جذاب رودخانه تومار یک قلعه قدرتمند است که محافظ Convento do Cristo ، یکی از جاذبه های تاریخی برجسته پرتغال است. صومعه مسیح که در سال 1160 به عنوان مقر فرماندهی شوالیه های معبد تاسیس شد ، همانطور که مرموز است ، میراث ماسونی آن را ملموس و گمراه کننده می داند ، به همان اندازه هیبت آور است. در مرکز آن چارولای قرون وسطایی قرار دارد ، کلیسای اصلی معبد ، کاملاً تزئین شده و همه نمادهای عجیب و غریب مرتبط با نظم مسیح را نشان می دهد. گلدانهای قرن شانزدهم با مانوئلین شکوفا می شوند و با پله های مارپیچی پنهان خود بازدید کنندگان را جذب می کنند. و پنجره با شکوه مانوئل صومعه ، که توسط استاد مجسمه سازی دیوگو دو آررودا طراحی شده است ، همچنان یکی از جنبه های معماری جذاب هر بنایی است که در پرتغال یافت می شود.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

اخذ ویزا توریستی پرتغال

از نکات مهمی که در مورد کشور پرتغال میتوان ذکر کرد آن است که این کشور عضو اتحادیه ی اروپا می باشد و افرادی که موفق به اخذ ویزای این کشور میشوند میتوانند به راحتی به تمامی کشور های عضو شنگن سفر کنند.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدرک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های پرتغالی و یا انگلیسی تکمیل کنند و بعد از ارسال آن مابقی مدارک را تهیه کنند. سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای مصاحبه میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

متقاضیان همچنین میتوانند زبان مصاحبه ی خود را نیز از بین زبان های پرتغالی و انگلیسی انتخاب کنند. همچنین مدارک مورد نیاز سفارت نیز باید به یکی از زبان های فوق ترجمه گردد.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

ویزای کشور پرتغال همچون ویزای کشور های دیگر عضو اتحادیه ی اروپا به ٣ نوع زیر تقسیم میشوند :

نوع اول ویزا سینگل میباشد. این نوع ویزا فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

نوع دوم ویزای دابل است. این نوع ویزا اجازه ی ٢ بار وارد شدن به کشور های حوزه شنگن را به دارنده ویزا میدهد.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نوع سوم که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که این اجازه را به افراد میدهد تا برای دفعات متعدد و بدون محدودیت وارد کشور های حوزه شنگن شوند.

ویزای کشور های حوزه ی شنگن ٣ ماهه صادر میشوند و افرادی که این ویزا را دریافت میکنند موظف به ترک این کشور قبل از به پایان رسیدن تاریخ ویزا می باشند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید کشور مدنظر را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور ندارد

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764