فرم ارزیابی رایگان
ویزای چین و جاذبه های گردشگری آن

ویزای چین و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

بیش از 700 سال پیش جهان با نوشتن مارکوپولو ماجراجو چین را کشف کرد . ما این کشور بزرگ آسیایی را تجسم همه چیز مرموز و عجیب و غریب می دانیم. اکنون نیز ، پس از دهه ها رشد اقتصادی ، این کشور پهناور جذابیت خود را از دست نداده است. در واقع ، تضاد بین آداب و رسوم باستان چین و دولت فوق مدرن جدیدی که در حال توسعه است ، تنها علاقه ما به فرهنگی را که از هزاره های قبل برمی گردد ، افزایش داده است.

این فرهنگی است که توسط چینی ها بسیار جشن گرفته می شود ، و این نشان می دهد که حفاظت از مکان های مهم تاریخی مانند شهر ممنوع و کاخ تابستانی در پکن ، هر یک از روزهای امپراتوران چین را به یاد می آورد. و البته ، بعد از آن دیوار بزرگ معروف است ، که از دریای زرد تا آسیای میانه به طول 6،700 کیلومتر در حال پیچ و خم است ، در حالی که مزارهای بیشمار آن روح ادیان دیرینه شرقی را به بیرون منتقل می کند. چین به عنوان یک مقصد گردشگری به لطف اندازه خود ، محدوده بی حد و حصر اکتشافی را ارائه می دهد. این که شما تصمیم دارید با یک کشتی تفریحی لوکس از طریق تنگه های زیبا یانگ تسه سفر کنید ، از یک شهر شلوغ بازدید کنید یا به دنبال آرامش یک معبد باستانی باشید ، این کشور پر از تجربیات باورنکردنی است. کارهای جالب ، غیرمعمول و ماجراجویانه ای را که می توانید در لیست بهترین جاذبه های گردشگری چین انجام دهید ، کشف کنید

دیوار بزرگ چین

این گفته مشهور چینی می گوید: "هیچ کس نمی تواند قهرمان واقعی باشد ، مگر اینکه بر روی دیوار بزرگ باشد" ، جمله ای که اهمیت این بنای باستانی بی نظیر را به وضوح نشان می دهد. دیوار بزرگ چین (که در چینی به آن "چانگ چنگ" یا "دیوار طولانی" می گویند) بیش از 6000 کیلومتر است و از قلعه های Shanhaiguan در شرق و Jiayuguan در غرب امتداد دارد .

دیوار دارای برجهای جنگی و برج های دیده بان متعددی است که برخی از آنها به قرن 7 قبل از میلاد باز می گردند ، هنگامی که بخشهای مختلف آن به هم پیوستند ، مشهورترین مناطق در حدود 210 سال قبل از میلاد اضافه شدند. امروزه ، بیشترین بازدید از دیوار در نزدیکی گذرگاه Badaling در شمال غربی پکن است که با حمل و نقل عمومی یا تورهای سازمان یافته به راحتی قابل دسترسی است. سایر بخشهای مرمت شده که ارزش بازدید را دارند ، شامل بخش نزدیک Gubeikou ، 130 کیلومتری پکن و Mutianyu ، 70 کیلومتری شمال شرقی پکن است.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

شهر ممنوعه و کاخ شاهنشاهی ، پکن

بزرگترین و مهمترین ساختمان چین ، شهر ممنوعه - معروف به کاخ شاهنشاهی - در قلب پکن واقع شده است و هنگام بازدید از این کشور باید از آن دیدن کنید. بیشتر مجموعه ای که امروزه دیده می شود بین سالهای 1406 و 1420 به عنوان محل اقامت 24 امپراتور مینگ و چینگ ساخته شده است .

این مجموعه عظیم با مساحت حدود 720،000 متر مربع و محافظت شده توسط دیواری به ارتفاع 10 متر با برجهای دیده بانی و خندق گسترده ، از مناطقی تشکیل شده است که برای اهداف تشریفاتی و اداری اختصاص یافته اند و همچنین یک اقامتگاه خصوصی مورد استفاده امپراطور است. گرچه دیدن همه چیز ممکن است ساعتها طول بکشد ، اما برجسته ترین موارد شامل پنج پل مرمر سفید رودخانه طلایی است. ساختمانی دیگر نیز وجود دارد با ارتفاع 35 متر که تاج و تخت شاهنشاهی را در خود جای داده است. از دیگر جاذبه های مهم در حوالی کاخ شاهنشاهی می توان به میدان معروف تیان آنمن و معبد بهشت ، یکی از مهمترین اماکن مذهبی کشور اشاره کرد که قدمت آن به قرن پانزدهم می رسد.

کاخ تابستانی

با یک رفت و آمد 15 کیلومتری از پکن ، کاخ تابستانی امپریال مجلل در میان بیش از 700 جریب زمین پارک زیبا قرار دارد و یکی از پربازدیدترین جاذبه های چین است. در حالی که کاخ خود در سال 1153 ساخته شده است ، دریاچه بزرگ آن در قرن 14 به منظور تقویت باغ های امپراطوری اضافه شد. از جمله نکات برجسته این هتل می توان به تالار باشکوه رفاه و طول عمر تاج و تخت و تئاتر زیبای Great Great اشاره کرد.  سازه ای سه طبقه خصوصی که در سال 1891 ساخته شده است تا عشق خانواده شاهنشاهی به اپرا را برآورده کند و هنوز هم برای اجرای چینی های سنتی استفاده می شود. نمایش ها و رویدادهای موسیقی از دیگر نکات جالب توجهی است که می توان به آن اشاره کرد.اگر زمان اجازه می دهد ، سعی کنید از خرابه های کاخ تابستان قدیمی نیز دیدن کنید . گفته می شود این کاخ زمانی یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین کاخ های کشور بوده است ، اما متاسفانه در اواسط دهه 1800 توسط نیروهای استعماری تخریب شد

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

اخذ ویزا توریستی چین

 چین یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد متقاضیان بالایی برای اخذ ویزای توریستی دارد. افرادی که برای اخذ ویزای این کشور اقدام می کنند باید هدف هایی همچون توریستی و گردشگری ، انجام امور پزشکی و یا انجام امور کاری و بیزینسی و یا دیدار با خانواده داشته باشند.

 ویزای توریستی این کشور معمولاً به متقاضی اجازه اقامت ۹۰ روز در این کشور را خواهد داد اما متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای توریستی بلند مدت و ویزا های یکبار ورود ، دوبار ورود و مولتی 6 ماهه و یا بالاتر اقدام کنند. نکته ی قابل توجه آن است که افرادی که موفق به اخذ ویزای توریستی میشوند اجازه ی کار در این کشور را ندارند.

متقاضیان برای اخذ این ویزا به مدارکی همچون پاسپورت معتبر که حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد ، بیمه مسافرتی ، ارائه تمکن مالی و همچنین گردش حساب و تکمیل کردن فرم های مورد نیاز سفارت نیاز دارند اما جدای از این مدارک متقاضیانی که برای کار ، تحصیل و یا دیدار با خانواده و یا حتی انجام امور کاری اقدام می‌کنند موظف به ارائه دعوت نامه معتبر رسمی می‌باشند. این بدان معناست که در صورت عدم ارائه دعوتنامه امکان صادر نشدن ویزا برای این افراد بسیار زیاد می باشد.

 از جمله مدارک بسیار مهم دیگری که همواره بسیار تاکید به جمع‌آوری و ارائه آنها شده است، مدرکی دال بر بازگشت به کشور خود ، ذکر هدف از سفر و همچنین ارائه مدرکی که نشان دهنده محل اقامت در آن کشور است می باشد.

افرادی که موفق به دریافت ویزا نشده‌اند می‌توانند دوباره تمام این مراحل را انجام دهند و این بار با مدارک بهتر و قوی تری کار خود را پیش ببرند. نکته قابل توجه آن است که متقاضیان باید در نظر داشته باشند که هزینه ای که آنها به سفارت پرداخت می‌کنند برای بررسی مدارک به آنها بازگردانده می شود و در صورتی که بخواهند دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنند موظف به پرداخت هزینه جداگانه می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 تمدید ویزای توریستی کشور  چین یکی از امور مهم و مشکل می باشد و این کار کاملاً به سابقه فرد و هدف آن از تمدید بستگی دارد.

 برای مثال افرادی که برای کار ، تحصیل و امور پزشکی به این کشور سفر کرده‌اند می‌توانند با اثبات آن که کار خود به اتمام رسیده است ویزای خود را تمدید کنند .  اما افرادی که برای هدف های دیگر به این کشور سفر کرده اند کار دشوار تری را برای تمدید ویزای خود خواهند داشت. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل مدت تمدید ویزا 1 ماه میباشد.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

موارد مشابه