فرم ارزیابی رایگان
ویزای کانادا و جاذبه های گردشگری آن

ویزای کانادا و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

کانادا که دومین کشور بزرگ جهان میباشد ، مناظر زیبا و سایتهای بی نظیری دارد که مسافران می توانند در آن کاوش کنند. در این کشور شگفتی های طبیعی باورنکردنی ، خانه شهرهای پر جنب و جوش و مناظر دیدنی مناسب برای گردشگران بسیار است . از این رو کانادا به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران قرار گرفته است.

در غرب کانادا ، کوههای راکی و شهرهای ونکوور ، ویکتوریا و کلگری بر بیشتر برنامه های سفر تسلط دارند. در کانادا مرکزی ، آبشارهای نیاگارا ، تورنتو ، اتاوا ، مونترال و کبک سیتی از محبوب ترین مقصد هستند. برای کسانی که به استان های دریایی کانادا در شرق می روند ، زیبایی پارک ملی گروس مورن ، همراه با شهرهای هالیفاکس و سنت جان زیبایی و جذابیت خاصی را برای گردشگران ایجاد میکنند.

همان اندازه هم شمال کانادا چشمگیر  است ، جایی که رودخانه های بزرگی به اقیانوس منجمد شمالی سرازیر می شوند ، و قلمرو خارق العاده ای را برای قایقرانان ایجاد می کنند و خرس های قطبی را می توان در آنجا مشاهده کرد. مسافران می توانند از مکان هایی مانند پارک ملی و شهرهای چرچیل در آنجا دیدن کنند

آبشار نیاگارا

آبشارهای نیاگارا معروف ترین جاذبه طبیعی کانادا است که سالانه میلیون ها بازدید کننده دارد. این سقوط های عظیم که بیش از یک ساعت رانندگی از تورنتو و در امتداد مرز آمریکا واقع شده است ، تقریباً 57 متر افت می کند. می توانید سقوط ها را در فاصله ای بسیار حیرت انگیز از چندین نقطه اصلی مشاهده کنید.

آبشارهای نیاگارا و تنگه نیاگارا بیش از یک قرن است که گردشگران و جسارت ها را به خود جلب می کنند. در اواسط قرن نوزدهم و اواسط قرن بیستم تلاش های زیادی برای غوطه وری در انواع مختلف قایق های خانگی و بشکه ها صورت گرفت. این امر ، همراه با طناب زنی و سایر چشم اندازها ، باعث شد تا در شهر مجاور آبشارهای نیاگارا فضایی از نوع کارناوال ایجاد شود که هنوز هم ادامه دارد. خانواده ها از پیاده روی در تپه ظریف کلیفتون نیاگارا که به تنگه و ریزش می رسد لذت می برند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

پارک ملی بانف و کوههای راکی

پارک ملی بانف در قلب کوههای راکی با شکوه در استان آلبرتا قرار دارد و برخی از زیباترین مناظر کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه هایی به رنگ فیروزه ای ، قله های پوشیده از برف و یخچال های طبیعی در این پارک خیره کننده به راحتی قابل دسترسی هستند..

نگین پارک دریاچه لوئیز است ، جایی که آبهای سبز کوه ها و یخچال های طبیعی اطراف را منعکس می کند و بازدید کنندگان می توانند به راحتی در سواحل قدم بزنند. دریاچه موراین ، دریاچه آلپی قابل توجه دیگری با محیطی کاملاً چشمگیرتر که در فاصله کمی قرار دارد.

Icefields Parkway که از دریاچه لوئیز تا جاسپر امتداد دارد ، یک رانندگی فراموش نشدنی و یکی دیگر از جاذبه های مهم بنف است. در انتهای جنوبی پارک ، شهر کوچک و دوست داشتنی بانف قرار دارد که انواع مختلفی را برای اقامت ، خرید ، ناهار خوری و زندگی شبانه در اختیار شما قرار می دهد..

برج CN تورنتو

در ساحل دریاچه انتاریو در بزرگترین شهر کانادا برج CN  یکی از مشهورترین بناهای دیدنی کانادا قرار دارد. این برج 553 متر چشمگیر ارتفاع دارد و بر خط افق مسلط است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

در بالا ، می توانید غذاهای عالی را در رستوران 360 چرخان پیدا کنید ، و هنگامی که به شهر و دریاچه نگاه می کنید ، از یک وعده غذایی لذت ببرید. LookOut و Glass مناظر زیبایی را در کل منطقه به نمایش می گذارند. اما حتی کسانی که ترجیح نمی دهند از برج بالا بروند خود را متوقف می کنند تا به سازه ای خیره شوند که تقریباً از همه جای شهر قابل مشاهده است.

اخذ ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی و یا گردشگری کشور کانادا که همواره متقاضیان زیادی دارد ، به ویزای مولتی که مجوز چند بار ورود و خروج از این کشور است میباشد.

ویزای کشور کانادا به ٣ نوع سینگل ، مولتی و سوپر تقسیم بندی میشوند. نوع اول که ویزا سینگل میباشد، فقط اجازه ی یکبار وارد شدن به کشورکانادا  را به دارنده ویزا میدهد. معمولا مدت اعتبار این ویزا 6 ماهه می باشد.

نوع دوم ویزا که میتوان گفت بهترين نوع ویزا است ، ویزای مولتی است که مدت آن 5 ساله است و اجازه ی اقامت 6 ماهه به دارنده را میدهد و متقاضیان مشکلی برای ورود و یا خروج از این کشور ندارند.

نوع سوم ویزای سوپر است که مختص والدین افرادی است که اقامت دائم کانادا را دارند. ، نکته ی بسیار مهم در مورد این ویزا آن است که متقضیان برای اخذ این نوع ویزا نیاز به دعوتنامه ای رسمی و معتبر دارند.

امکان تمدید این نوع ویزا وجود دارد اما امری مشکل میباشد. متقضیان ابتدا باید این کشور را ترک کنند و سپس برای تمدید ویزا خود اقدام کنند. مهم ترین نکته در اخذ و تمدید ویزا توريستي آن است که متقاضی دلایل کافی را برای آفیسر بیاورد و آفسیر را قانع کند که به کشور خود باز میگردد و به قصدی جز تفریح و گردش و یا امور پزشکی و دیدار خانواده در آن کشور را ندارد.

متقاضیانی که قصد اخذ این ویزا را دارند موظف به جمع آوری و ارائه تعدادی مدارک می باشند. این مدارک شامل پاسپورت ، بیمه مسافرتی ، تمکن مالی و گردش حساب ، فرم تکمیل شده ی سفارت و همچنین دعوتنامه در صورت داشتن آن می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

در قدم اول متقاضیان میبایست فرم مربوطه را به یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی تکمیل کنند و سپس فرم های مربوطه را در سایت سفارت ثبت کنند.همچنین متقاضیان موظف به فرستادن مدارکی همچون پاسپورت معتبر ، تمکن مالی و گردش حساب ، ذکر محل اقامت در آن کشور و همچنین ذکر دلیل و هدف سفر خود میباشند  . سپس آنها موظف به اخذ وقت سفارت برای انجام انگشت نگاری میباشند و سپس بعد از ١ ماه میتوانند امیدوار به اخذ ویزای خود باشند.

ویزای توریستی به منظور اموری همچون گردشگری ، تجارت ، امور پزشکی و دیدار اقوام استفاده میشود. داشتن دعوتنامه امری ضروری نمیباشد اما افرادی که دعوتنامه از سمت افراد درجه ١ خانواده خود دارند میتوانند بسیار امیدوار به اخذ پذیرش باشند.

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

 

موارد مشابه