فرم ارزیابی رایگان
چرا در کانادا تحصیل کنم؟

چرا در کانادا تحصیل کنم؟

کانادا ، سرزمین افرا و هاکی روی یخ ، از دانشجویان خارجی با آغوش باز استقبال می کند.
مدارک تحصیلی با کیفیت و شناخته شده بین المللی ، تحصیلی مقرون به صرفه ، مقصدی امن برای تحصیل ، محیطی دوستانه و فرهنگی چندگانه - در کانادا آن را به یکی از مقاصد مورد علاقه در بین دانشجویان ایرانی و سایر دانشجویان بین المللی برای تحصیل تبدیل می کند و باعث می شود که شما بگویید این کشوری است که من می خواهم در آن تحصیل کنم.
دانشگاه های تورنتو  ،بریتیش کلمبیا  و مک گیل در بین 100 رتبه برتر طبق رتبه بندی آموزش عالی تایمز قرار دارند.
یکی از اصلی ترین دلایلی که کانادا بهترین مقصد بین المللی دانشجویی است این است که این کشور دارای روشی شفاف و قابل دسترسی برای ویزای دانشجویان بین المللی است.
کانادا دارای یک سیستم اجتماعی عالی است که در حال تبدیل شدن به یک کشور بسیار مترقی و فراگیر است ، این تا حد زیادی تحت تأثیر نخست وزیر جوان ، خوش تیپ و باهوش وی ، جاستین ترودو است.
تحصیل در کانادا به نسبت ، شهریه و هزینه های مقرون به صرفه ای دارد. شهرهای ونکوور و کلگری بزرگترین شهرهای کانادا هستند و همیلتون، کبک ، اتاوا از ارزانترین شهرها محسوب میشوند.
این واقعیت است که میانگین هزینه تحصیل و هزینه های زندگی دانشجویان بین المللی پایین تر از سایر مقاصد برتر تحصیلی مانند انگلیس ، ایالات متحده و استرالیا است. این کشور دو زبانه دارای گزینه های متنوعی برای تحصیل است ، ثبت نام در دانشگاههای کانادا به معنای ثبت نام در یک ماجراجویی دانشگاهی است که در آن از کنجکاوی ، نوآوری و تحقیقات بسیار قدردانی می شود.
برخی از رشته های پر طرفدار لیسانس در کانادا عبارتند از ،لیسانس مدیریت بازرگانی لیسانس مهندسی لیسانس علوم محیط زیست لیسانس علوم کامپیوتر ، IT، فیلم ، عکاسی و رسانه.
در کانادا دانشجویان بین المللی می توانند ۲۰ ساعت در هفته در طول ترم و حداکثر ۳۰ ساعت در هفته در زمان استراحت، کار کنند. علاوه بر این ، اگر در محوطه دانشگاه کار کنید ، به مجوز کار احتیاج نخواهید داشت. چنین مجوزی برای اشتغال تمام وقت در خارج از دانشگاه ها لازم است. برخی از بهترین مشاغل نیمه وقت دانشجویی در کانادا عبارتند از حسابداری ،دستیار خدمات مشتری ، معاون دفتر و ...
در طول تعطیلات تابستانی ، شما می توانید شغل های موقت را در  جشنواره ها ،اردوگاها، کنسرتها نیز پیدا کنید .کانادا مشاغل پردرآمد زیادی دارد آنها بیشتر در دسترس کسانی است که به دنبال اشتغال تمام وقت هستند. بنابراین ، اگر بعد از تحصیل به فکر ماندن در کانادا هستید ، باید در موضوعاتی که برای کانادا مفید است مانند لیسانس انفورماتیک   لیسانس کشاورزی     لیسانس پرستاری تحصیل کنید.
کانادا ترکیبی کاملی از طبیعت ، فناوری و فرهنگ است فراتر از دلایل واضحی که باید در کانادا تحصیل کنید ، برخی از امتیازات اضافی برای انتخاب مدرک لیسانس در آنجا وجود دارد. کانادا ترکیبی منحصر به فرد از چشم انداز طبیعی با تکنولوژی بالا ، و چند فرهنگی است. کانادا از نظر کیفیت زندگی یکی از کشورهای دارای رتبه برتر است.
پارک ها و باغ های فراوانی، حتی در شهرهای بزرگ وجوددارد و در هر زمان و هر جا ، میتوانید یک سرگرمی مانند تئاتر فرهنگی ، سینما، مراکز هنری و موزه پیدا کنید.
کانادا همچنین به عنوان یکی از امن ترین و صلح آمیزترین کشورها در جهان است ، بنابراین باید به طور قطعی این یک امتیاز بزرگ در جستجوی شما محسوب شود.
کانادا روی فناوری موج سواری میکند.
برخی از قوی ترین صنایع کانادا عبارتند از: مخابرات، مهندسی بیوتکنولوژی و هوانوردی و رسانه های دیجیتال و بازی های ویدئوی است.
کانادا اولین کشوری بود که مدارس و کتابخانه ها را به اینترنت وصل کرد.
ما اطمینان داریم تحصیل در کانادا زندگی شما را متحول خواهد کرد!.

 

 

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

موارد مشابه