فرم ارزیابی رایگان
گردشگری آلمان

گردشگری آلمان

توریستی آلمان

 

کشور آلمان ،در واقع  یک مکان گردشگری زیبا است که سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به خود جذب می کند.

ای کشور با تاریخ غنی ، قلعه های باشکوه و چشم اندازهای زیبا ، به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان تبدیل شده است.

 

  • ویزای توریستی آلمان چیست؟

ویزای توریستی  آلمان ، همان  ویزای  شنگن  است و به دارنده آن اجازه می دهد از آلمان و تمام ۲۶ کشور عضو شنگن دیدن کند و به صورت برچسبی که روی گذرنامه مسافر چسبانده می شود.

 

  • ویزای توریستی آلمان برای چه مدت اعتبار دارد؟

 ویزای کوتاه مدت شنگن به طور کلی حداکثر ۹۰ روز در مدت شش ماه معتبر است. اعتبار ویزای شما بستگی به سفارت صادر کننده ویزا دارد.

 

  • آیا آلمان اکنون ویزا می دهد؟

 این اولین سوالی است که هنگام تصمیم به سفر به آلمان باید در ذهن شما ایجاد شود. در حال حاضر شهروندان ۶۲ کشور می توانند به منظور گردشگری ، بازدید و انجام مشاغل ، برای دوره های کوتاهتر از ۹۰ روز در مدت ۱۸۰ روز ، بدون ویزای آلمان وارد شوند.

 

  • آیا اخذ ویزای آلمان آسان است؟

 ورود به آلمان  برای همه  آسان نیست ، زیرا برای بسیاری از کشورها ویزا لازم است. اگرچه آلمان با بسیاری از کشورها به توافق نامه تسهیل روادید دست یافته است ، اما هنوز کشورهای زیادی در  سراسر جهان وجود دارند ،که حتی برای اقامت کوتاه مدت و گردشگری نیاز به اخذ ویزا دارند.

 

  • ویزای توریستی و ویزای آلمان و مراحل درخواست ان چگونه است؟

 بسته به اینکه از کجا آمده اید ، برای ورود و بازدید از آلمان باید مراحل خاصی را طی کنید. بنابراین اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی به عنوان توریست یا بازدید کننده وارد آلمان شوید ، به ویزای کوتاه مدت آلمان نیاز دارید که به ویزای توریستی یا ویزیتوری نیز معروف است.

 

 آلمان با داشتن شهرهای  شهرهای کوچک  و بزرگ و تاریخی، همراه با جنگل ها و کوه های فراوان ، بهترین انتخاب   برای  بازدیدکنندگان محسوب می شود.

اگر مایل به گشت و گذار یا دنبال تجارب هنری هستید باید به مناطق شهری مانند مونیخ ، فرانکفورت یا هامبورگ مراجعه کنید. برای کسانی که به دنبال  تفریح هستند ،  باید بازدید از مکان هایی مانند آلپ باواریا ، جنگل سیاه یا دره راین را در نظر بگیرند.

کلیساهای جامع قدیمی و کاخ های بزرگ ، بازارهای سنتی کریسمس ، جشنواره ها و نمایشگاه ها نیز  از جمله مناطق دیدنی کشور آلمان می باشند.

 در قلب  آلمان ، برلین ، پایتخت فرهنگی و خانه بسیاری از موزه ها و گالری های زیبا است ، در حالی که دوستداران طبیعت دنیایی از امکانات را در فضاهای باز  آلمان پیدا خواهند کرد.

 

۱۶ جاذبه گردشگری برتر در آلمان

 

 ۱. دروازه براندنبورگ برلین

دروازه ماسه سنگی براندنبورگ در ناحیه میت برلین اولین بنای نئوکلاسیک شهر است. ارتفاع آن ۲۶ متر است و ارابه دیدنی چهار اسب حامل الهه پیروزی در بالای آن قرار دارد.شش ستون بزرگ آن در هر طرف سازه ، پنج گذر چشمگیر را تشکیل می دهد: چهارتای آنها  برای تردد معمولی مورد استفاده قرار می گرفت ، در حالی که مرکز آن به کالسکه های سلطنتی اختصاص داده شده بود. ستونهای عظیم نیز در هر طرف دروازه ، این دو ساختمان را زیباتر  می کنند .

 

۲. کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن (کلیسای جامع سنت پیتر و سنت ماری ) در ساحل رود راین واقع شده است و بدون شک چشمگیرترین نقطه عطف کلن است. این شاهکار معماری یکی از بزرگترین کلیساهای جامع در اروپا ، در سال ۱۲۴۸ آغاز شد و بلند پروازانه ترین پروژه ساختمانی در قرون وسطی بود.از دیگر نکات برجسته می توان به مناظر پانوراما از برج های جنوبی ، شیشه های رنگ آمیزی قرن ۱۲ و ۱۳ در کلیسای سه پادشاه و خزانه داری با اشیاء گرانبهای فراوان آن اشاره کرد .

 

۳. جنگل سیاه

جنگل سیاه زیبا با تپه های تاریک و پر درخت ، یکی از پربازدیدترین مناطق مرتفع در سراسر اروپا است که در گوشه جنوب غربی آلمان واقع شده است و بهشت کوهنوردان است.از دیگر نکات برجسته می توان به راه آهن دیدنی جنگل سیاه با محوریت تریبرگ با آبشارهای معروف آن و خود تریبرگ ، محل موزه هوای آزاد جنگل سیاه اشاره کرد.

 

۴. قلعه افسانه ای نهایی: نوشوان اشتاین

شهر قدیمی عجیب فوسن که واقع در بین آلپ آمرگو و آلگائو می باشد ، یک مرکز تفریحی و زمستانی محبوب آلپ ، پایگاه خوبی برای کاوش در نزدیکی قلعه نوشوانشتاین ، و از دیدنی ترین چشم اندازهای کشور و یکی از مشهورترین و دیدنی ترین قلعه های سلطنتی اروپا محسوب می شود.

 

۵. بندر تاریخی هامبورگ

در قلب بندر تاریخی هامبورگ ، بزرگترین راه آهن جهان واقع شده است ،این راه آهن با بیش از ۱۲۰۰۰ متر پیست ، شامل بخشهایی است که به ایالات متحده ، انگلستان و اسکاندیناوی و همچنین هامبورگ اختصاص داده شده است و شامل ۸۹۰ قطار ، بیش از ۳۰۰۰۰۰ چراغ و بیش از ۲۰۰۰۰۰ پیکره انسانی است. این بندر عظیم که یکی از بزرگترین پایانه های کشتی های تفریحی جهان است ، به عنوان دروازه  آلمان شناخته می شود .

 

۶. دره راین

راین نه تنها مهمترین آبراه اروپا ، بلکه زیباترین آن است. این رودخانه باشکوه با طول کلی ۱۳۲۰ کیلومتر ، از سوئیس تا آلمان و هلند امتداد دارد. بخش دوست داشتنی ومیانه  دره راین به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده و احتمالاً محبوب ترین مکان برای بازدید گردشگران است.

 

۷. جزیره موزه برلین

جزیره موزه برلین به طول ۴۰۰ متر در کنار رودخانه قرار دارد. این جاذبه شامل بسیاری از قدیمی ترین و مهمترین موزه های شهر است.

این منطقه به عنوان مکانی برای نمایش گنجینه های سلطنتی  است و ساختمانهای تاریخی بازسازی شده زیبایی آن را دوچندان کرده است .

 

۸. مونیخ

سومین شهر بزرگ آلمان ، مونیخ است.  در مرکز مونیخ میدان بزرگی بوده است  که تجار از سرتاسر بایرن برای انجام معاملات و محلی ها برای خرید و تماشای مسابقات قهرمانی قرون وسطایی گرد هم می آمدند.

در مونیخ ، هر دو تالار شهر "جدید" و "قدیمی" را خواهید دید که بیشتر تاریخ شهر در آن نوشته شده است. هر دو تالار بسیار جذاب هستند و ارزش بازدید دارند. از دیگر بناهای دیدنی می توان به بنای بلند مریم مقدس ساخته شده در سال ۱۶۳۸ ، و همچنین  فواره ای متعلق به قرن ۱۹ با مجسمه های برنزی اشاره کرد.

 

برای داشتن یک تجربه واقعا به یاد ماندنی این شانس را خواهید داشت که نمایش چشمگیر چراغ ها و زیور آلات در بازار سالانه کریسمس را از نزدیک ببینید.. جشنواره های زمستانی دیگری از جمله کارناوال قدیمی و یک ماهه هر سال از ژانویه تا فوریه برگزار می شود و مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان در رقص ها و رویدادهای سرگرم کننده ای که قرن ها در اینجا برگزار می شد شرکت می کنند.

 

۹. بامبرگ

بامبرگ در یک دره واقع شده است ، جایی که رودخانه به دو بازو تقسیم می شود. این شهر شاهنشاهی قدیمی مهمترین شهر در فرانکونیای علیا است و یکی از بهترین شهرهای قدیمی و جذاب آلمان است. همچنین یکی از بهترین ها برای پیاده روی است.

تور پیاده روی شما باید در محله قدیمی اسقف نشین آن ، خانه کلیسای جامع قرن ۱۳ و صومعه قدیمی بندیکتین مایکلزبرگ آغاز شود.

 

۱۰. توده

توده ، بخشی از یک رشته کوه است که در مرز بین آلمان و اتریش واقع شده و توسط دره های شیب دار احاطه شده است. قله شرقی ، در ۲۹۶۲ متر ، با صلیب طلاکاری شده تاج گذاری شده و با  قطار ، یا تله کابین می توان به آن رسید حتماً از یک وعده غذایی در رستوران پانورامای عالی آن استفاده کنید نکته قابل توجه در این سفر فرصتی است که موجب می شود از طریق یک تونل به طول ۸۰۰ متر ، همراه با پنجره های دیدنی ، تا ایستگاه اشنفرنهاوس در بالای راه آهن بایرن قدم بزنید.

 

۱۱. جزیره روگن

روگن بزرگترین و زیباترین جزایر بالتیک آلمان است. با استرلاسوند از بقیه آلمان جدا شده است ، این شهر از طریق جاده به شهر اصلی سرزمین اشترالسوند متصل می شود. زیبایی این جزیره ناشی از تنوع چشم انداز آن است ، از زمین های کشاورزی مسطح و تپه های پوشیده از جنگل گرفته تا سواحل شنی وسیع ، تالاب ها و شبه جزیره های دوست داشتنی.

جنگل های راش جزیره ، بخشی از پارک ملی و یکی دیگر از جذابیت های این جزیره است .

 مرکزی نیز  وجود دارد که اطلاعات ارزشمندی را در مورد همه جنبه های جزیره ارائه می دهد.

 

۱۲. دریاچه پادشاه

دریاچه دوست داشتنی باواریایی یکی از بزرگترین نقاط زیبای آلمان در سرزمین برشتسگادنر است. این ناحیه در نزدیکی سالزبورگ ، به دریاچه پادشاه نیز معروف است و به دلیل شبکه وسیع مسیرهای پیاده روی ، بهشت پیاده روی و دوچرخه سواری است. اگر روزی به دریاچه پادشاه سفر کردید حتماً مسیر پیاده روی جذابی را که در امتداد شرقی است  از دست ندهید .

 یکی دیگر از گزینه های جذاب برای گشت و گذار ، سفر با قایق به کلیسای زیارتی سنت بارتولومه در قرن ۱۷ ، در انتهای جنوبی دریاچه ، و پیاده روی از اینجا تا اوبرسی است. برشتسگادن شاید شناخته شده ترین شهر توریستی و یکی از محبوب ترین تفرجگاه های کوهستانی در آلپ باواریا باشد.همچنین پارک ملی برشتسگادن از سال ۱۹۹۰ به عنوان میراث  یونسکو ثبت شده است.

 

13. روتنبورگ اوبر در تاوبر

شهر قدیمی امپراتوری فرانکونی روتنبورگ یکی از جذاب ترین مکان هایی است که می توانید در مسیر گردشگری معروف جاده رمانتیک آلمان ازآن بازدید کنید. در واقع ساحل شیب دار رودخانه زیبای تاوبر ، به دلیل دیوارها و برج های آن  که از جنگ سی ساله ۱۶۱۸ دست نخورده باقی مانده معروف  است .پیشنهاد میکنم ، یکی از محبوب ترین کارهایی که در روتنبورگ اوبر در تاوبر انجام  دهید این باشد  که یا به یک تور پیاده روی ملحق شویدیا خودتان آن را انجام دهید.  پیاده روی  در خیابانهای قدیمی کنار این ساختمانهای زیبا یک تجربه جاودانه است ، به خصوص اگر در کنار پلنلین ، یکی از دیدنی ترین نقاط شهر باشد.

 

۱۴. پارک و قصر سانسوچی ، پوتسدام

پارک دیدنی سانسوچی ، که بین سالهای ۱۷۴۴ تا ۱۷۵۶ طراحی شده است ، مشهورترین نمونه روکوکو پوتسدام محسوب می شود. این پارک با  تأثیرازفردریک بزرگ ، شامل یک باغ گل باروک دوست داشتنی ، بیش از ۳۰۰۰ درخت میوه و گلخانه های متعدد است .از دیگر مکان های دیدنی اینجا می توان به خانه چینی نفیس ، غرفه باغ بسیار پیچیده و مجموعه حمام رومی فوق العاده اشاره کرد.

 

15. جزیره گل دریاچه کنستانس

اینسل ماینائو ، جزیره گلهای دیدنی در دریاچه زیبای کنستانس ، مساحتی بالغ بر ۱۱۰ هکتار دارد و بازدیدکنندگان زیادی را به پارکها و باغهای زیبا و مجلل  خود با پوشش گیاهی نیمه گرمسیری و گرمسیری جذب می کند.

دسترسی به جزیره با قایق یا از طریق یک پل عابر پیاده است که آن را به سرزمین اصلی متصل می کند

جزیره گل به خاطر تالار سفید دوست داشتنی ، برج دفاعی قدیمی و دروازه معروف است.

 

 

 

۱۶. دیوار برلین

دیوار برلین  دیدنی ترین مکان برلین نیست ، اما یکی از جاذبه هایی است که هر بازدید کننده ای از برلین باید آن را ببیند. این دیوار که در سال ۱۹۶۱ ساخته شد ، بارزترین جلوه ذهنیت جنگ سرد بود که پس از جنگ جهانی دوم وجود داشت و تا زمان فروپاشی در ۱۹۹۰ ، حدود ۱۵۵ کیلومتر طول داشت.

خوشبختانه امروزه تنها چیزی که از دیوار باقی مانده بخشهای کوچکی است که با دیوارنگاری پوشانده شده است و یادآور بیش از ۷۰ نفر است که در تلاش برای فرار از شرق جان باختند.

 

 

موارد مشابه