فرم ارزیابی رایگان
گردشگری در امارات

گردشگری در امارات

توریستی در امارات

برای بسیاری از مسافران ، امارات متحده عربی تنها یک معنی دارد: یک توقف. این مکان فضایی بیشتر از یک توقف ضرب العجل برای پرواز به سمت مقصد است ؛ جایی که فراتر از خط افق ابوظبی و بین مراکز خرید دبی ، طیف وسیعی از ماجراهای دنیای واقعی در انتظار شماست. برای شکار در بالای تپه های بیابانی بر روی شتر سوار شوید یا یک هلی کوپتر اجاره کنید. نان را با بادیه نشینان میل کنید... یا با ماهی ها در آکواریوم رستوران غذا بخورید. در یک بازار ادویه قدیمی گشتی بزنید ... یا در بازارهای شمش طلا وقت بگزرانید اینجا عربستان باستان با یک دفترچه باز است.

حال به جاذبه گردشگری و کارهایی که باید در امارات انجام دهید می پردازیم.

خطوط نمایی بلند دبی و ابوظبی ، با خطوط ساحلی شنی طولانی ، امارات متحده عربی را به مقصدی محبوب برای هر کسی که مایل به ترک استراحت در شهر و زمان ساحل است تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری برجسته مانند برج خلیفه دبی و مسجد شیخ زاید ابوظبی و موزه لوور ، گشت و گذار را در دسترسی آسان به ماسه شهر ارائه می دهند.

مجموعه ای از مراکز خرید در هر دو شهر را به عنوان بهترین مکان ها برای خرید در بین خریداران مشهور کرده است و هر دو به خانواده های تعطیل کننده کارهای بسیار سرگرم کننده و لیستی چشمگیر از پارک های موضوعی اصلی ارائه می دهند.

در اینجا نیز تاریخ بسیار بیشتری نسبت به تصور آن آسمان خراش های مدرن وجود دارد. شارجه و العین دو شهر اختصاص یافته به ترویج میراث اماراتی هستند.

برای اطلاع از بهترین مکان های دیدنی ، لیست برترین جاذبه ها و کارهایی که باید در امارات متحده عربی انجام شود را مشاهده کنید.

توجه: ممکن است برخی از مشاغل به دلیل مسائل ایمنی جهانی به طور موقت بسته شوند.

1. استراحت در ساحل را انجام دهید

برای بسیاری از بازدیدکنندگان ، تعطیلات را در اطراف ساحل امارات متحده عربی می گذرانند. اواخر اکتبر تا می ، در حالی که دمای هوا در اروپا و آمریکای شمالی در حال سقوط است ، فصل خوبی است زیرا گرمای تابستانی امارات متحده عربی جای خود را به آب و هوای ساحلی زمستان می دهد.

برای تعطیلات متمرکز بر آفتاب و ماسه در دبی ، استراحتگاه های لوکس در امتداد ساحل در غرب شهر مرکزی متمرکز شده اند.

اقامتگاه های لوکس ابوظبی خط ساحلی جزایر مختلف شهر را در بر می گیرد.

به هر حال ، دور از این دو مقصد ، گزینه های ساحلی بیشتری وجود دارد. استراحتگاه های ساحلی راس الخیمه و عجمان به ویژه شهرهای تفریحی محبوب هستند ، در حالی که در سواحل شرقی امارات متحده عربی ، ساحل العقاء در امارات فجیره یک گزینه محبوب برای ساحل نشینانی است که می خواهند از جمعیت دور شوند.

2. برج خلیفه دبی را حتما بازدید کنید

برج خلیفه یکی از معروف ترین ساختمانهای امارات متحده عربی و نقطه عطف دبی در آسمان است.

این نه تنها بلندترین ساختمان جهان (با 828 متر ارتفاع) است ، بلکه مدعی عنوانهای بلندترین سازه مستقل در جهان ، بلندترین عرشه مشاهده در جهان و آسانسور با طولانی ترین فاصله سفر در جهان است.

3. مسجد شیخ زاید ابوظبی

مسجد جامع شیخ زاید ابوظبی یک مسجد مدرن با زیبایی باورنکردنی است. این مسجد با تلفیق طراحی معاصر با صنایع دستی سنتی ، سبک ها و تکنیک های مدرن و کهن را با هم ترکیب کرده و تفسیری جدید از معماری اسلامی ایجاد می کند.

در نمای بیرونی و داخلی آن از مقادیر فراوان طلا ، کاشی معرق و شیشه برای تزئین سنگ مرمر سفید مسجد استفاده شده است ، در حالی که معماری خود طرح های مختلف مسجد امپراتوری های متعدد اسلامی را در هم آمیخته است.

در داخل ، نمازخانه با بزرگترین فرش دستباف جهان (5،700 متر مربع) چیده شده است و توسط لوسترهای ساخته شده از طلای 24 عیار و کریستال روشن شده است. در بیرون ، حیاط عظیم مرمر شامل موزاییک سنگی از سنگهای نیمه قیمتی پوشیده شده است.

4. بازدید از بلندترین قله در امارات متحده عربی ، جبل جیس در امارت راس الخیمه

شما می توانید به سادگی به اینجا بیایید تا چشم انداز قله های ناهموار کوه هاجر را مشاهده کنید که از تراس سکوی تماشایی نزدیک قله به سمت فلات خط ساحلی سرازیر می شوند ، یا می توانید این مناظر را با برخی از فعالیت های ماجراجویی مطابقت دهید.

محبوب ترین تجربه کوهستانی در اینجا پرواز Jebel Jais ، طولانی ترین زیپ لاین جهان است که از کنار قله بیش از دو کیلومتر پایین می آید و به سرعت 120 کیلومتر در ساعت می رسد.

برای هیجانات سریعتر و زمان بیشتری برای کوهنوردی ، مسیر صعود از طریق جبل جایس از طریق فراتا در ماههای سردتر تورهای راهنمایی را ارائه می دهد ، در حالی که کوهنوردان مستقل می توانند از بین شش مسیر مشخص شده در قسمتهای پایین کوه انتخاب کنند.

5. از لوور ابوظبی دیدن کنید

لوور ابوظبی ، جدیدترین و دیدنی ترین موزه در امارات متحده عربی ، بازدیدکنندگان را به سفری در تاریخ بشریت می برد.

این مجموعه از سراسر جهان، از اولین سکونت بشر آغاز شده است

6. مناظر صحرایی امارات را تجربه کنید

برای کسانی که دارای خطوط ماجراجویانه هستند، بسیاری از فعالیت های ماجراجویی ارائه می شود ، از سفرهای 4WD در میان تپه های بیابانی گرفته تا شتر نوردی ، ماسه بازی.

سفرهای مشهور بیابانی از دبی یا ابوظبی معمولاً شامل شام در کمپ بیابانی پس از سفر 4WD به تپه های شنی می شود و زمان مناسبی را در کمپ برای فعالیت های دیگر مانند شتر سواری کوتاه ارائه می دهد.

سایر تورهای صحرایی زمینه بیشتری را برای مشاهده حیوانات وحشی فراهم می کند و اپراتورهای تخصصی کویر نیز کمپینگ یک شبه را در میان تپه ها ارائه می دهند.

فضای داخلی بیابانی امارات دبی ، ابوظبی ، و راس الخیمه نیز دارای تعدادی استراحتگاه بیابانی لوکس است ، جایی که اقامت در آن ها به خاطر غرق شدن در مناظر تپه و شروع به فعالیت های بیابانی است.

7. تفریح ​​خانوادگی در پارک های موضوعی

اگر می خواهید فقط در طول روز هیجان را احساس کنید ، پارک آبی وایلد وادی دبی بهترین انتخاب شما در شهر است و بهترین پارک آبی برای کودکان و نوجوانان بزرگتر که می خواهند چیزی بیشتر از سرسره داشته باشند

در اینجا ، همه چیز در مورد قایقرانی با آب سفید ، موج سواری و ویک بورد است ، اگرچه در اینجا استخرهای شنا نیز وجود دارد ، برای زمانی که به تمام فعالیتها نیاز به استراحت دارید.

8. در محله الفاهیدی دبی کاوش کنید

کواتر الفاهیدی دبی آخرین قطعه باقی مانده از دبی قدیمی است و نباید آن را از دست داد. این منطقه کوچک میراثی واقعاً گذشته ساده تر و ملایم تر شهر را تداعی می کند قبل از اینکه آسمان خراش ها خط افق را تسخیر کنند.

خطوط باریک داخل محله با ساختمانهای سنتی با دقت مرمت شده در سبک معماری معماری عرب پوشانده شده است ، بسیاری از آنها دارای ویژگی های برج باد هستند ، که قبل از رایج شدن تهویه مطبوع خانه ها را خنک نگه داشته است.

بسیاری از ساختمانها در حال حاضر موزه های کوچک ، گالری های هنری و مغازه های صنایع دستی را در خود جای داده اند و به شما این امکان را می دهند که وارد خانه ها شده و فضای داخلی معمولی عرب را ببینید.

مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد نیز در این محله مستقر است و تورهای پیاده روی متمرکز بر محله الفاهیدی را به همراه غذاهای سنتی در محل برای بازدیدکنندگانی که می خواهند میراث آشپزی محلی را تجربه کنند ، ارائه می دهد.

9. مجموعه هنری مشهور موزه هنر شارجه را مشاهده کنید

موزه هنر شارجه یکی از مشهورترین مجموعه آثار جهان از هنرمندان عرب و هنرهای خاورمیانه است. مجموعه دائمی آن شامل هر دو قطعه با بزرگترین نامهای هنر معاصر عرب از سراسر قرن بیستم تا به امروز است که در بال مجموعه بارجیل نمایش داده شده است و هنرهای مربوط به قرن 18 و 19 توسط هنرمندان عرب و هنرمندان اروپایی که بر روی آنها تمرکز کرده اند خلق شده است.

این موزه به دلیل برنامه نمایشگاه های موقت خود ، که در طول سال نمایشگاه هایی از هنرمندان برجسته و هنرمندان آینده را به گالری های طبقه پایین موزه می آورد ، مشهور است.

10. به جاده جبل حافیت بروید

جبل حافیت ، در حاشیه شهر واحه العین ، یکی از محبوب ترین مقاصد برای خروج سریع و آسان طبیعت از شهر ابوظبی است. هوای خنک کوه در قله همچنین در تابستان به گرمای ساحلی استراحت می دهد.

این دومین قله مرتفع در امارات متحده عربی است و چشم اندازهای وسیع و باشکوهی در امتداد کوه و به سمت العین از شما استقبال می کند

در بالای جاده پر پیچ و خم کوهستانی ، شما می توانید از سراسر منطقه وسیعی از بیابان که در همه جهات کشیده شده است دیدن کنید.

11. به کوههای هاجر بروید

کوه های هاجر از داخل شمال امارات عبور می کند. برای دوستداران طبیعت ، وادی ها (بسترهای خشک رودخانه ها یا دره ها) که در این منطقه پنهان شده اند قلمرو اصلی برای پیاده روی ، صعود و تماشای پرندگان هستند. شرکتهای تخصصی تورهای ماجراجویی در دبی و راس الخیمه تورهای وادی را با تمرکز بر این فعالیتها ارائه می دهند.

کوههای هاجر همچنین برای سفرهای جاده ای به سادگی برای تماشای مناظر کوههای ناهموار و بایر بسیار مناسب است.

برخی از روستاهای کوچک کوه هاجر در امارتهای راس الخیمه دارای برج های دیدبانی تاریخی و قلعه های کوچک هستند که توقف های خوبی را در طول مسیر ایجاد می کنند.

یکی از محبوب ترین پایگاه های کوه هاجر ، شهر حاتا است که در سال های اخیر به مرکز فعالیت های اصلی تبدیل شده است ، با دوچرخه سواری کوهستانی در مناطق اطراف.

12. در سوک ها خرید کنید

برای بسیاری از بازدیدکنندگان امارات متحده عربی ، خرید یکی از جاذبه های اصلی است.

مراکز خرید سنگین و پر زرق و برق وجود دارد ، اما برای یک رویکرد محلی تر به خریدهای تجاری ، نمی توانید سوغات (بازارها) را شکست دهید.

در دبی ، مناطق دیره و بور دبی ، روبروی هم در نهر دبی ، جایی هستند که برای خرید سنتی حرکت می کنید ، با Bur Burk Souk ، مشهورترین شهر طلا در بازار ، و بازار ادویه همه در اینجا هستند.

در شارجه ، بازار مرکزی یکی از بناهای شاخص شهر است ، در حالی که سوق الجبیل در نزدیکی مقصد مورد علاقه مسافران غذای خوشمزه است.

ابوظبی مناطق تجاری خود را نیز در اختیار دارد. مشهورترین آن مرکز تجارت جهانی مدرن است که توسط معمار نورمن فاستر طراحی شده است و مغازه ها و غرفه های آن صنایع دستی را از سراسر جهان عرب می فروشند.

13. از موزه تمدن اسلامی شارجه دیدن کنید

موزه تمدن اسلامی شارجه تنها موزه ای در کشور است که بر وسعت تاریخ اسلام تمرکز کرده است.

این مجموعه مسیر اسلام را از سالهای اولیه تا گسترش امپراتوریهای اسلامی از طریق آسیا و آفریقا دنبال می کند و تنوع وسیع فرهنگ و هنر را در سراسر جهان اسلام بررسی می کند.

علاوه بر انبوهی از مصنوعات و اشیاء هنری ، برخی از نمایش ها بر جنبه های جداگانه ای از ایمان اسلامی و دوره های خاص در تاریخ اسلام تمرکز می کنند. برخی از نمایشگرها دارای نسخه های خطی نادر و اسناد مذهبی هستند و به لطف تابلوهای اطلاعاتی عالی در سراسر جهان ، درک آنها برای گردشگران آسان خواهد بود.

موارد مشابه