فرم ارزیابی رایگان
ایرانیها در صدر درخواست کنندگان لاتاری

ایرانیها در صدر درخواست کنندگان لاتاری

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست ؟


 

لاتاری گرین کارت آمریکا یا برنامه ویزای مهاجرتی برنامه ای است که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار شده و طبق این برنامه افراد مختلف از سراسر دنیا موفق به اخذ گرین کارت آمریکا می شوند. لاتاری در لغت به معنای قرعه کشی است و لاتاری گرین کارت آمریکا یا green card lottery در واقع قرعه کشی است که افراد برنده یا انتخاب شده در این قرعه کشی میتوانند گرین کارت آمریکا دریافت کنند.

در واقع نام اصلی لاتاری، ویزای مهاجرت گوناگونی است. دلیل اینکه نام آن را لاتاری گذاشتند این است که برای انتخاب افراد قرعه کشی می‌شود. ویزای لاتاری یکی از انواع ویزاهای آمریکا است. این برنامه مهاجرتی قبل از سال 2000 میلادی تأسیس شده که مجری آن وزارت امور خارجه آمریکا است. طی این قرعه کشی افرادی که جزء برندگان لاتاری هستند می‌توانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند. شما با دریافت گرین کارت آمریکا می‌توانید به صورت دائمی در خاک آمریکا زندگی، کار و تحصیل کنید. گرین کارت به معنی کارت سبز است و دلیل این اسم گذاری به خاطر سبز بودن این کارت است؛ البته الان رنگ این کارت عوض شده اما هنوز به گرین کارت معروف است. افرادی که متأهل هستند می‌توانید خانواده خود را به عنوان زیر مجموعه با خود همراه کنند. خانواده و زیر مجموعه شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال است.



 

مردم ایران در صدر درخواست کنندگان لاتاری در دنیا!

تعداد ثبت نام کنندگان در‌ برنامه diversity visa آمریکا سال ۲۰۲۱ یا همان لاتاری :


-عراق ۹۶هزار
-اردن ۳۸ هزار
-تایلند ۷هزار
-جمهوری باکو ۹۷هزار‌
-یمن ۹۶هزار
-زامبیا ۶هزار
-اتیوپی ۱میلیون
-بزرگترین دارنده ذخایر انرژی جهان، ایران:
۱،۴۰۰،۰۰۰ نفر!!!!!


✅نسبت به جمعیت:

-عراق ۲۵/. درصد
-اردن ۴۰/. درصد
-تایلند ۰/۰۱درصد
-باکو کمی کمتر از ۱ درصد
-یمن ۰/۳۰ درصد
-زامبیا ۰/۰۳ درصد
-اتیوپی ۰/۹۰ درصد
-ایران: ۱.۶ درصد
ایرانیها ۵ برابر یمنی‌ها و بیشتر از اتیوپی ثبت نام برای رفتن از ایران را داشتن.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02188772764 تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم ارزیابی رایگان از مشاوره همکاران ما بهره مند شوید.


برای رزرو تورهای آسیایی و اروپایی و همچنین تور شهرهای توریستی ترکیه از جمله وان و آنتالیا به سایت safarsun.com مراجعه نمایید.

موارد مشابه