فرم ارزیابی رایگان
دوره آسبیلدونگ آلمان

دوره آسبیلدونگ آلمان

 

اگر قصد مهاجرت به آلمان دارید اما مدرک دانشگاهی و شغلی معتبر ندارید  ما به شما آسبیلدونگ آلمان را پیشنهاد می کنیم.

در این روش شما می توانید با گذراندن یک دوره آموزشی فنی و حرفه ای در آلمان ، وارد بازار کار آن کشور شوید.

 

افراد مشتاق و جویای کار در آلمان می توانند با تکمیل فرم ارزیابی رایگان شانس خود را برای ویزا گرفتن ،رایگان بررسی کنند ، و یا با شماره  02188772764  تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوند.

 

مطالبی که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت:

در مورد کشور آلمان

وضعیت کار و اشتغال در آلمان

مهاجرت به آلمان

دوره آسبیلدونگ آلمان چیست

شرایط مورد نیاز برای شرکت در دوره آسبیلدونگ

حقوق دریافتی آسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

 

 

 

 

درمورد کشور آلمان:

کشور آلمان همیشه یکی از سه کشور برتر در زمینه اقتصادی ، رفاهی و فرهنگی بوده است.جمهوری فدرال آلمان با پایتختی برلین ، در غرب قاره سبز قرار دارد.این کشور 357 هزار متر مربع مساحت و 83 میلیون نفر جمعیت دارد.

         

                

   

                                                 

وضعیت کار و اشتغال در آلمان

طبق آخرین آمار رسمی  منتشر شده  در این کشور ، نرخ  بیکاری 3.1 درصد می باشد که این  آمار بسیار عالی  نشانه وجود فرصت های شغلی بسیار فراوان در این کشور می باشد.

با توجه به این نکته که رشد جمعیت در این کشور منفی می باشد و جمعیت آلمان در مسسیر پیری می باشد ، دولت آلمان طرح های ویژه ای برای جذب نیروی کار از کشورهای مختلف در نظر گرفته است.

 

 

مهاجرت به آلمان

آلمان بخاطر شرایط مناسبی که برای مهاجران فراهم آورده ، هر ساله پذیرای تعداد زیادی افراد می باشد که به این کشور مهاجرت می کنند.طبق آمار در سال 2018  تعداد افرادی که به این کشور مهاجرت کردند 1.5 میلیون نفر بوده است که این آمار ، نشان دهنده مهاجرپذیر بودن آلمان است.

روش های متعددی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد .یکی از آسان ترین روشها ،دوره آسبیلدونگ می باشد.

 

 

دوره آسبیلدونگ آلمان چیست

آسبیلدونگ یک دوره کارآموزی می باشد که به مدت 2 تا 4 سال به طول می کشد.شما در این طول این دوره علاوه بر آموزش های نظری ، به صورت عملی و کارآموزی نیز آموزش خواهید دید .هر فرد بعد از گذراندن این دوره ها می تواند وارد بازار کار شود .اعتبار مدرک این دوره نزد کمپانیهای آلمانی بسیار بالا می باشد و می توانید بعد از گذراندن این دوره ، در شرکت های بزرگ آلمانی مشول به کار شوید.همچنین با عرض کنیم که در طول این دوره ، فرد حقوقی به صورت ماهنه دریافت خواهد کرد که معمولا هزینه های زندگی را پوشش می دهد.

 

شرایط مورد نیاز برای شرکت در دوره آسبیلدونگ

سه مورد اصلی برای شرکت در اسبیلدونگ سن ، مدرک تحصیلی و مدرک زبان آلمانی می باشد.

محدودیت سنی برای پذیرش در این دوره بین 18 تا 25 می باشد.

حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز این دوره دیپلم می باشد.البته اگر شما دوره فنی و حرفه ای مرتبط با شل خود گذرانده باشید ، برای شما امتیاز محسوب خواهد شد.

برای داشتن یک دوره آسبیلدونگ موفق ، شما زبان آلمانی سطح ب2 نیاز دارید تا هم بتوانید در طول دوره ، یادگیری موفق داشته باشید و هم بعد از اینکه وارد بازار کار شدید به راحتی  با همکاران و  مدیران خود ارتباط برقرار کنید.

 

حقوق دریافتی اوسبیلدونگ آلمان چقدر است؟

دستمزد دریافتی شما در آوسبیلدونگ آلمان با توجه به اینکه چه رشته‌ای را می‌ گذرانید و در کدام منطقه از آلمان هستید و موارد دیگر می‌ تواند متفاوت باشد.

حقوق دریافتی شما در این دوره‌ها در حدود 500 یورو تا 1000 یورو در ماه می‌تواند متفاوت باشد که همانطور که پیش‌تر اشاره شد به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما نگران نباشید، چرا که این مبلغ برای هزینه‌ های زندگی شما در آلمان کافی است.

اگر دریافتی شما از دوره‌ های اوسبیلدونگ سالانه بیش از 8450 یورو باشد، باید مالیات آن را نیز بپردازید.

بعد از به پایان رساندن این دوره با موفقیت، شما می‌توانید به عنوان یک نیروی آموزش دیده و ماهر استخدام شوید و ماهانه حدود 1800 تا 4800 یورو دریافتی داشته باشید.

 

افراد مشتاق و جویای کار در آلمان می توانند با تکمیل فرم ارزیابی رایگان شانس خود را برای ویزا گرفتن ،رایگان بررسی کنند ، و یا با شماره  02188772764  تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوند.

 

موارد مشابه