فرم ارزیابی رایگان
چرا با ما مشورت کنید؟

چرا با ما مشورت کنید؟

موقعیتی را تصور کنید که احساس میکنید باید با فردی صحبت کنید و از او مشورت بگیرید.

 در زندگیتان موضوعی پیش آمده باشد که نیاز به حمایت فکری داشته باشید.

 در ازدحام انتخاب های متفاوت سردرگم شده اید و نیاز به راهنمایی داشته باشید.

در این چنین لحظاتی حضور یک مشاور می‌تواند نقش بسزایی در بهبود تصمیم گیری شما داشته باشد.


احتمالا شما هم بعضا در موقعیت هایی قرار گرفته اید که به دلیل داشتن مشکلات و مسائل مختلف و کمبود دانش و تجربه نیاز به همفکری با دیگران پیدا کرده باشید. مانند مشاوره هایی که در دوران تحصیل از مشاوران می گرفتید.

در مهاجرت هم این گونه است، تحولات و تغییرات بسیار زیادی که در طول زمان اتفاق می افتد باعث می‌گردد که افراد دچار سردرگمی هایی در انتخاب و تصمیم گیری برای مهاجرت شوند. این سردرگمی ها باعث می‌گردد که نه تنها سبک زندگی و مدیریت آنها به هم ریخته بلکه تمرکز، آرامش و حتی سلامتی جسمی آنها نیز به خطر می افتد.

شما برای شروع یک زندگی در کشوری جدید نیاز به راهنمایی و مشاوره با فردی دارید که بتواند به شما کمک کند تا مسیر درستی را انتخاب کنید.

مشاوره رابطه ای است پویا و هدفمند که بر اساس مشارکت مشاور و شخص شما،  و با روش های منطبق برنیازمندی هایتان انجام میگیرد. در این رابطه، توجه به خودشناسی و تصمیم گیری از طرف خود شما، مورد تأکید است.

با این تعریف کاملاً مشخص است که در مشاوره باید به دنبال این باشیم که قدرت تصمیم گیری شما نسبت به موضوعی خاص بیشتر شود و به یک تصمیم منطقی محکم که در انتها منتج به اقدامی شود برسیم. شایان ذکر است که به طور قطع تصمیم نهایی با شما است.

مشاور هم به عنوان فردی که دارای تخصص در این زمینه می‌باشد، به عنوان فردی آگاه در جهت تسهیل تصمیم گیری به شما کمک می‌کند. در واقع مشاور یک تسهیل کننده است، نه یک تصمیم گیرنده!

در جلسات مشاوره هدف ما ارائه پند و اندرز نیست. ما تنها به دنبال پاسخ دادن به سؤالات و یافتن راه حل مشکلات نیستیم. ما فقط اطلاعات ارائه نمی‌کنیم و هدف ما هم فقط تجزیه‌وتحلیل شما نیست.

در واقع، ما می‌خواهیم با کمک خود شما و با برآورد ظرفیتهای واقعی شما و بعضا بهبود و ارتقای آنها ، به نتیجه‌ای برسیم که مطلوب شما و زندگیتان باشد.


از طرفی با توجه به اخبار روزافزون کلاهبرداری، در حیطه مهاجرت، میبایستی به دنبال مشاوران و کارگزارانی مقبول ، با سابقه و معتبر باشید که بتوانید به آنها اعتماد کرده وبه پشتوانه آنها تصمیم بگیرید و هزینه کنید.

در این بین، اعتماد کردن ، سخت ترین بخش پروسه تصمیم گیری است . 

خبر خوب اینکه از این پس طی کردن این فرآیند برای شما آسان خواهد بود ، و به یمن آشنایی با ویزا زون به راحتی بهترین تصمیم را خواهید گرفت ،چرا که توسط قهرمانان محبوب جهان دکتر مجید خدایی و دکتر حسین رنگرز اداره میشود که در بین تمام ایرانیان ، محبوب وخوشنام میباشند.

علاوه بر اینها ، این مجموعه با همکاری حرفه ای ترین وکلا و کارشناسان و نیز با چشم انداز تبدیل شدن به موفق‌ترین شرکت بین المللی که گردش، اقامت، کار و تحصیل را به راحتی در سراسر دنیا برای متقاضیان ایجاد می نمایددر خدمت شما عزیزان میباشد.

موارد مشابه