فرم ارزیابی رایگان
مترو مسکو

مترو مسکو

مترو مسکو
مترو مسکو از پیچیده‌ترین و زیباترین متروهای جهان می‌باشد که دارای ساختار ریلی بسیار جذاب و هوشمندانه‌ای است به طوری که در نقشه ایستگاه‌ها مترو مسکو حلقه ای وجود دارد که شمار زیادی از ایستگاه‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند و باعث روان شدن ترافیک در هنگام پیک و بهبود بخشیدن به سرعت جابجائی می‌گردد.
????متروی زیرزمینی مسکو در سال ۱۹۳۵ با ۱۳ ایستگاه در طول ۱۱ کیلومتر ساخته شد که اولین سیستم راه زیرزمینی اتحاد جماهیر شوروی به حساب می‌آمد. در سال ۲۰۱۶ این مترو به ۲۰۰ ایستگاه مجهز و خط ریلی آن به طول ۳۳۳ کیلومتر رسید و لقب پنجمین خط متروی بلند جهان را از آن خود کرد، جالب است بدانید ۷ ایستگاه این مترو در طول جنگ جهانی ساخته شد و یکی از کهن ترین و با شکوه ترین شبکه های زیر زمینی در جهان است.
سامانه مترو مسکو که جایگاه نمادینی در روسیه به دست آورده، در سال‌ها گذشته به محل محبوبی برای گردشگرها هم تبدیل شده‌است؛ تا جایی که مکان‌ها ویژه ای که منظره خوبی دارند با عنوان «محل سلفی گرفتن» برای گردشگرها مشخص و ساخته شده‌است. ????متروی مسکو بیشتر شبیه به یک گالری هنری است تا یک سیستم حمل‌ونقل! در طراحی ایستگاه‌های مترو از نقش‌های برجسته، حاشیه‌های زینتی ، سنگ‌های مرمر، مجسمه‌های برنز ، شیشه‌های رنگی و موزاییک‌های بی‌شماری استفاده شده است که تمی از مد روم شرقی را در خود جای داده است. .
___________________________________________________
#روسیه#مهاجرت_به_روسیه#اقامت#ویزا#تحصیل#تحصیل_در_روسیه#تحصیل_روسیه#دانشجو#پزشکی#دندانپزشکی#داروسازی#ویزای_تحصیلی#اقامت_دانشجویی#مهاجرت_تحصیلی#مهاجرت_دانشگاهی#دانشگاه#مهاجرت#پادفک#مسکو#اعزام_دانشجو#لومونسف#دانشگاه_پاولوف_سن_پترزبورگ#دانشگاه_نووسیبیرسک#دانشگاه_سماشکو#دانشگاه_سچنوا#بورسیه_تحصیلی#اخذ_پذیرش_دانشگاه_روسیه#بدون_کنکور#مشاوره_تحصیلی

موارد مشابه