فرم ارزیابی رایگان
مهاجرت کاری به کره جنوبی

مهاجرت کاری به کره جنوبی

ارائه شده توسط ویزا زون

کشور کره جنوبی که همواره به عنوان یکی از اقتصاد های قدرتمند دنیا در نظر گرفته میشود ، به عنوان مقصد اصلی بسیاری از  مهاجران از سراسر دنیا قرار گرفته است . این کشور یکی از کشورهایی است که همواره با توجه به شرایط ویژه و خصوصیات برجسته ای که دارد ، متقاضیان زیادی را برای کار کردن در این کشور داشته  است. کشور کره جنوبی کشوری بسیار پیشرفته در زمینه تکنولوژی می باشد. از جمله ویژگی‌های خاصی که برای این کشور می‌توان نام برد صنعتی بودن این کشور ، امکانات فوق العاده زیادی که برای اشخاص در رده های سنی متفاوت وجود دارد و همچنین برنامه ریزی های مناسبی که برای افراد رده های سنی خاص در نظر گرفته شده است که در راستای پیشرفت کشوری برنامه ها انجام می شود.

این کشور با کشورهای ژاپن ، چین و کره شمالی هم مرز است . زبان رسمی این کشور کره ای است . پول رایج آنها نیز ون کره جنوبی میباشد. از نکات بسیار مهم دیگری که میتوان به آن اشاره کرد نرخ بیکاری این کشور است که همواره بسیار پایین بوده و همین امر سبب جذب افراد زیادی برای کار شده است. بر طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده نرخ بیکاری در این کشور زیر 5% میباشد.

ویزای کاری کشور کره جنوبی انواع مختلفی دارد و متقاضیان با توجه به حرفه و حوزه کاری خود می توانند برای آن ویزا اقدام کنند . برای مثال افرادی که در حوزه‌های موسیقی و ورزشی مشغول به کار هستند می‌توانند برای کسب ویزای کاری در این حوزه اقدام کنند و افرادی که در زمینه های تحقیقات و امور دیگر که متناسب با کارهای آکادمیک و دانشگاهی می باشد موظف به اقدام و اخذ ویزای آن بخش می باشند. بسیاری از ویزا های کاری کشور کره جنوبی 1 ساله و یا 2 ساله صادر می شوند. نکته قابل توجه در مورد این ویزاها امکان تمدید ۵ ساله برای تمامی این روزها می باشد . در واقع قوانین کشور به این صورت است که فرد می تواند تا زمانی که نیاز به حضور در کشور دارد ویزای خود را تمدید کند . افرادی که قصد اخذ اقامت دائمی کشور را دارند نیز می تواند بعد از چند سال کار کردن و تمدید ویزای خود درخواست خود مبنی بر اخذ اقامت دائم این کشور را ارائه دهند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد ویزای کشور کره جنوبی مولتی بودن آن ویزا می باشد. این موضوع بدان معناست که افرادی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند چندین بار از کره جنوبی خارج و به آن وارد شوند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

نکته ی بسیار مهمی که در مورد اخذ ویزا کاری کره جنوبی وجود دارد تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز سفارت میباشد. این مدارک که شامل رزومه ی کاری قوی ، تمکن مالی مناسب برای اثبات توان پرداخت بخشی از هزینه های اولیه ، داشتن دعوتنامه از کارفرما و یا شرکتی معتبر در راستای کاری شخص ، سوابق تحصیلی و داشتن مدرک  معتبر زبان میباشند ،   میتوانند روند اخذ ویزا را بهتر و راحت تر کنند و این امکان را برای متقاضی فراهم میکنند که با ارائه مدارک معتبر به راحتی ویزا کاری این کشور را دریافت کنند.

اما در این بین دعوتنامه کاری مدرکی بسیار مهم و حساس میباشد زیرا کارفرما ها به راحتی اجازه ارسال دعوتنامه ندارند و در صورتی که از بین افراد حاضر در آن کشور فرد مناسبی را برای آن شغل پیدا نکنند اجازه استخدام افراد و متقاضیان بین المللی را دارند. در همین راستا افراد متقاضی موظف به برقراری ارتباط با کارفرما ها و یا موسسات کاریابی میباشند که بتوانند شغل مناسب خود را با حقوق کافی پیدا کنند و بتوانند به واسطه ی آن ویزا کاری دریافت کنند.

از جمله شغل هایی که بهترین بازار کار را در این کشور دارند میتوان به شغل های تدریس زبان انگلیسی ، مدیریت پروژه  و به خصوص شغل های مرتبط با صنعت اشاره کرد. میانگین حقوق این کشور 37000 دلار آمریکا به صورت سالیانه است . همچنین از نکات دیگر برجسته در مورد کشور کره جنوبی هزینه ی ماهیانه زندگی میباشد که بر طبق آمار اعلام شده سالیانه افراد 2000 دلار آمریکا برای زندگی نیاز دارند.

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095477

02188772764

 

 

موارد مشابه