فرم ارزیابی رایگان
ویزای ژاپن و جاذبه های گردشگری آن

ویزای ژاپن و جاذبه های گردشگری آن

ارائه شده توسط ویزا زون

بسیاری از بازدیدکنندگان برای اولین بار از ژاپن اغلب متعجب می شوند که می دانند ، به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای صنعتی جهان ، این کشور نسبتاً کوچک آسیایی همچنین دارای یک تاریخ غنی و جذاب است که مربوط به هزاران سال پیش است. در واقع ، مدتها قبل از ساخت بسیاری از دیدنی ترین کلیساهای جامع اروپا ، معابد شینتو و بودایی ژاپن از قبل کاملاً جا افتاده بودند و برای طراحی و تزئینات اغلب پیچیده ، زائران و مراجعان را به خود جلب می کردند. در همان زمان ، این کشور در حال تکمیل مهارت ها و تجارت هایی بود که می توانست آن را در مسیر رسیدن به ثروت قرار دهد ، از ظروف ظریف و سرامیک گرفته تا منسوجاتی مانند ابریشم. بیشتر این سنت غنی ، علی رغم جنگ ها و ویرانی های طبیعی ، حفظ شده (یا بازسازی شده است) و سفر به ژاپن یک ماجراجویی به یاد ماندنی است. داشتن یک لیست بی پایان از جاذبه های برتر ، چیزهایی برای دیدن و انجام و نقاط دیدنی برای گشت و گذار ، تعطیلات در ژاپن مطمئناً صرف وقت و هزینه زیادی می کند. با لیست بهترین جاذبه های گردشگری ژاپن بهترین مکان های سفر به این کشور را کشف کنید

کوه فوجی

بدون شک شناخته شده ترین نقطه عطف ژاپن ، کوه فوجی باشکوه (فوجی سان) همچنین بلندترین قله کوهستان کشور است که از ارتفاع 3،776 متری از یک منظره کاملاً مسطح در جنوب و شرق قرار دارد و به قدری بلند است که از توکیو بیش از  100 کیلومتر دورتر دیده می شود . کوه فوجی قرن هاست که در هنر و ادبیات جشن گرفته می شود و اکنون آن را نمادی بسیار مهم می دانند که یونسکو اهمیت فرهنگی جهانی آن را در سال 2013 به رسمیت شناخت. بخشی از پارک ملی فوجی-هاکونه-ایزو ، بیش از یک میلیون نفر در هر تابستان به عنوان یک اقدام به کوه فوجی صعود می کنند و با تماشای طلوع خورشید از قله آن لذت میبرند. در حالی که برخی هنوز ترجیح می دهند کوهنوردی خود را از پایه شروع کنند ، اکثر کوهنوردان اکنون از بالای نصف راه و در ایستگاه 5 شروع می کنند و در نتیجه یک صعود شش ساعته بیشتر کنترل می شود. مطمئناً ، برای بسیاری ، مشاهده ساده کوه از فاصله دور ، یا بودن در قطار سریع ، برای گفتن "آنجا بوده ام ، انجام شده است" کافی است.

کارشناسان ویزازون میتوانند بهترین مشاور شما برای انتخاب مقصد باشند.

امپریال توکیو

مشهورترین بنای دیدنی توکیو ، کاخ امپریال با پارکهای زیبای قرن 17 خود که با دیوارها و خندق ها احاطه شده است ، هنگام بازدید از پایتخت کشور یکی از موارد ضروری است. علاوه بر چشم اندازهای فراوان کاخ از نقاط متعددی در پارکلای اطراف - از جمله پل معروف Nijubashi یا "پل دوتایی" که به دلیل انعکاس آبکی آن نامگذاری شده است ، بازدید کنندگان به باغ Higashi-Gyoen شرقی و سایر مناطق دسترسی دارند و این بخش به عنوان بخشی از یک تور سازمان یافته برای عموم باز می شود. یکی دیگر از مواردی که گردشگران از توکیو دیدن می کنند ، منطقه معروف خرید گینزا است ، خانه تئاتر کابوکی-زا با اجراهای کابوکی و همچنین تئاتر Shimbashi Enbujo با رقص های سنتی آزوما-اودوری و نمایش های بونراکو میباشد.

پارک یادبود صلح هیروشیما

گرچه در اینجا چیزهای کمی درباره وحشت بمباران اتمی هیروشیما در آگوست 1945 گفته نمی شود ، اما می توان درباره تلاشهای باورنکردنی این شهر پرجنب و جوش برای بزرگداشت قربانیان اولین حمله هسته ای جهان و شاید حتی مهمتر از آن صحبت کرد ، نماد صلح پایدار هیروشیما از آن زمان تبدیل شده است. هر ساله بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید می کنند که اکثر این افراد توریست هستند . پارک یادبود صلح هیروشیما در مرکز انفجار اتمی در منطقه ای است که قبلاً یک منطقه پر جنب و جوش در شهر بود و شامل تعدادی از بناهای مهم ، یادبودها و موزه های مربوط به وقایع آن روز سرنوشت ساز. علاوه بر محوطه ها و باغ ها با شکوفه های گیلاس رنگارنگ ، از نکات جالب توجه این پارک می توان به موزه یادبود صلح با نمایشگاه های متعدد با موضوع صلح جهانی و بنای یادبود سینوتاف و شعله صلح و همچنین گنبد بمب اتم اشاره کرد. ، ویرانه های یک ساختمان اداری که در مرکز انفجار قرار دارد

اخذ ویزا توریستی ژاپن

 ژاپن یکی از کشورهایی است که سالانه تعداد متقاضیان بالایی برای اخذ ویزای توریستی دارد. افرادی که برای اخذ ویزای این کشور اقدام می کنند باید هدف هایی همچون توریستی و گردشگری ، انجام امور پزشکی و یا انجام امور کاری و بیزینسی و یا دیدار با خانواده داشته باشند.

 ویزای توریستی این کشور معمولاً به متقاضی اجازه اقامت ۹۰ روز در این کشور را خواهد داد اما نکته قابل توجه آن است که افرادی که برای تحصیل و کار ویزای این کشور را دریافت می‌کنند می‌توانند اقامت بیشتری داشته باشند. نکته ی قابل توجه آن است که افرادی که موفق به اخذ ویزای توریستی میشوند اجازه ی کار در این کشور را ندارند.

سوالات مربوط به مهاجرت و سفر خود را از ویزازون بپرسید.

 متقاضیان برای اخذ این ویزا به مدارکی همچون پاسپورت معتبر که حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد ، بیمه مسافرتی ، ارائه تمکن مالی و همچنین گردش حساب و تکمیل کردن فرم های مورد نیاز سفارت نیاز دارند اما جدای از این مدارک متقاضیانی که برای کار ، تحصیل و یا دیدار با خانواده و یا حتی انجام امور کاری اقدام می‌کنند موظف به ارائه دعوت نامه معتبر رسمی می‌باشند. این بدان معناست که در صورت عدم ارائه دعوتنامه امکان صادر نشدن ویزا برای این افراد بسیار زیاد می باشد.

 از جمله مدارک بسیار مهم دیگری که همواره بسیار تاکید به جمع‌آوری و ارائه آنها شده است، مدرکی دال بر بازگشت به کشور خود ، ذکر هدف از سفر و همچنین ارائه مدرکی که نشان دهنده محل اقامت در آن کشور است می باشد.

افرادی که موفق به دریافت ویزا نشده‌اند می‌توانند دوباره تمام این مراحل را انجام دهند و این بار با مدارک بهتر و قوی تری کار خود را پیش ببرند. نکته قابل توجه آن است که متقاضیان باید در نظر داشته باشند که هزینه ای که آنها به سفارت پرداخت می‌کنند برای بررسی مدارک به آنها بازگردانده می شود و در صورتی که بخواهند دوباره برای اخذ ویزا اقدام کنند موظف به پرداخت هزینه جداگانه می باشند.

ویزازون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت.

 تمدید ویزای توریستی کشور  ژاپن یکی از امور مهم و مشکل می باشد و این کار کاملاً به سابقه فرد و هدف آن از تمدید بستگی دارد.

 برای مثال افرادی که برای کار ، تحصیل و امور پزشکی به این کشور سفر کرده‌اند می‌توانند با اثبات آن که کار خود به اتمام رسیده است ویزای خود را تمدید کنند .  اما افرادی که برای هدف های دیگر به این کشور سفر کرده اند کار دشوار تری را برای تمدید ویزای خود خواهند داشت

ویزا زون مشاوری مطمئن برای سفر ، تحصیل ، کار و مهاجرت

کانادا،اروپا ، آمریکا، استرالیا و کشورهای مطرح آفریقایی و آسیایی

جهت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

تلفن تماس:

09025095475

02188772764

 

 

موارد مشابه